

500一個月
不用簽約
一條驚驚地,有咩方法無咁驚
識唔識用啲機㗎
5色....
一陣人少少先落去研究下
好驚
你又係俾500蚊玩一兩次嗰啲"會員"

識唔識用啲機㗎
搵駐場教練吧
就算唔係上堂都有權問佢點樣安全使用器械
不用搵教練
打去youtube 一search 就有教學
90蚊康文健身月票持有者

驚俾基狗搞?
我都以為佢驚呢樣...
![[sosad]lm](/faces/lomore/sosad.gif)

推胸機
牌子:techno gym
會有少少角度,夾一夾胸咁的
第一次用靚機
之前在屋苑gym,好廢
無引體上升的
驚俾基狗搞?
我都以為佢驚呢樣...
![[sosad]lm](/faces/lomore/sosad.gif)
驚扯旗

500一個月不用簽約算唔算抵玩?

驚俾基狗搞?
我喺gym房無人夠膽搞我 啲基狗行近兩步我都怒眼睥鳩實佢地
著bra top操

驚俾基狗搞?
我喺gym房無人夠膽搞我 啲基狗行近兩步我都怒眼睥鳩實佢地
姓暗示
![[shocking]fn](/faces/frown/shocking.gif)
驚俾基狗搞?
我喺gym房無人夠膽搞我 啲基狗行近兩步我都怒眼睥鳩實佢地
有冇正gap女 搞你??
都磨左2粒鐘
見無人,就不斷研究下..
都摸清楚左個藍圖....
[video]https://youtube.com/shorts/I0T1f5Wch7A?si=X3830lcholSjQJ6E[/video]
我覺得呢部機好撚屈....
仲可以做埋單腳都得...
500一個月不用簽約算唔算抵玩?

見幾抵先好
簽約太長,無乜心機做...
要逐個月逐個月同佢輸賭先有心機成日去
。。。。。
不過呢,現在gym啲設備好靚
好鬼好做.....啲設計又安全又有效
唔撚怪得做gym的人多過酒吧的人