大家老實講,自己靚唔靚仔過雨果小子? - 香港高登
[登入]
不來也不往
引用
15/06/2026 20:22
O:-) https://upload.hkgolden.media/comment/3ed0h4yr.1u1dztcs2pi.p4so1tsqhpx.amr.jpg
黑色過橋米線
引用
15/06/2026 20:23
:-(
隻手劣吓劣吓
引用
15/06/2026 20:33
呢d大陸狗又點可以同我地d香港仔相題并論呀? #hehe#
肥仔也癲狂
引用
15/06/2026 20:46
:-(

我好樣衰
高登錦衣衛
引用
15/06/2026 20:55
同佢有啲似樣 不過有頭髮[bouncy]
隻手劣吓劣吓
引用
15/06/2026 20:57
同佢有啲似樣 不過有頭髮[bouncy]


佢都有頭髮呀! [sosad]
又係ME
引用
16/06/2026 08:56
無禿頭嘅已經贏左
綠帽小子
引用
16/06/2026 09:08
我隻龜頭都靚d#ng#cry
keroro-rider
引用
16/06/2026 09:09
https://upload.hkgolden.media/comment/sb31zvey.ec1ewfifyb4.ajdshxz2caa.qvz.png
巧仁
引用
16/06/2026 09:18
比不上:-(
tony.so
引用
16/06/2026 09:25
係長沙灣見過真人,除左個假髮太假之外,其實應該靚仔過老人登9成以上巴打。。。
流浪晉
引用
16/06/2026 09:28
[sosad] [sosad] [sosad] :~( :~( :~(
山崎大叔
引用
16/06/2026 10:16
麥玲玲嚟嘅喂[shocking]

https://upload.hkgolden.media/comment/wqdzvp0o.dboadzt4l3y.imqki3tzqme.sk2.jpg
隻手劣吓劣吓
引用
16/06/2026 10:54
係長沙灣見過真人,除左個假髮太假之外,其實應該靚仔過老人登9成以上巴打。。。


佢出到街有冇俾人圍? [sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]