[
登入
]
時事台
第 1 頁
時事台
月入幾多算中產(2026年第二季)
不嬲丟人現眼
15/06/2026 18:32
本港最新截至2026年4月的經季節性調整失業率為3.7%,與上一期(1月至3月)相同,港人收入又有沒有變化?本文綜合政府統計處5月公布數字(2026年1月至3月)比對按季中產門檻和主要行業收入中位數變化。
香港1月至3月的經季節性調整失業率為3.7%,較上一期上升0.1個百分點。不過政府統計處最新數字顯示,1月至3月港人收入中位數卻按季上升400元至23,400元,而按年同期更升了900元。
用作計算中產門檻的港人住戶每月入息中位數(不包括外籍家庭傭工)為30,000元,按季持平,亦與過去一年大部分時間相同。
全球不同組織或機構對中產標準、中產定義都有不同準則、條件,以下選用經濟合作暨發展組織(OECD)及國際貨幣基金組織(IMF)兩大國際金融機構的定義來計算,看看你是否已在中產之列。
若取最寬鬆定義,即取OECD定義作為本港中產收入下限(月入中位數50%)及IMF標準作為上限(月入中位數200%),得出本港中產家庭收入介乎15,000元至60,000元。
雖然家庭月入中位數不變,但主要行業人工卻有不少變化。
要留意,港人家庭住戶月入中位數的數據統計僅至2026年3月,故未能反映4月以來國際政經局勢變化對本港經濟的具體影響。統計處將在本月底更新截至2026年4月的就業數據,有最新數字,本文將會盡快更新,敬請繼續留意。
https://knowledge.hket.com/article/4145004/%E6%9C%88%E5%85%A5%E5%B9%BE%E5%A4%9A%E7%AE%97%E4%B8%AD%E7%94%A2%EF%BC%882026%E5%B9%B4%E7%AC%AC%E4%BA%8C%E5%AD%A3%EF%BC%89
Emeralds
15/06/2026 18:34
30,000 叫中產, 外賣仔都有啦
give
15/06/2026 19:11
喺網上問,月入百萬都只係僅合格
小川彩
15/06/2026 19:31
30,000 叫中產, 外賣仔都有啦
本來條formula冇錯
只係香港太多人有錢同易搵錢加入稅低
而且有公屋,住私樓既收入中位數要拉高d
阿馬遜男神
15/06/2026 19:54
10萬兼有一層供滿私樓
水沝淼敪
15/06/2026 20:12
廿萬至50//
萬川集海
16/06/2026 00:59
個人中位數無30000啦,計算係以每戶計算
乳頭潔淨軟膠
16/06/2026 01:03
Mr.Slow
16/06/2026 01:14
乜原來依家,做到頂薪嘅差佬同 aco師
全部都係中產!!!
想做中產,依家真係好簡單啊
服從強權,畫押效忠,咁就做到中產了!!!
認真啲,我認為都係睇「資產」喇
至少所有資產加埋,有 100萬鎂,咁就似啲樣喇
去銀行仲要乞食咁㩒飛
中佢老母個閪咩
躺著也中槍!
16/06/2026 01:23
30,000 叫中產, 外賣仔都有啦
本來條formula冇錯
只係香港太多人有錢同易搵錢加入稅低
而且有公屋,住私樓既收入中位數要拉高d
本來就係三個級別貧困中產富裕
貧困普遍共識是中位數50%以下
她的蝦毛太濃
16/06/2026 08:38
原來譚仔阿姐都係中產
欽敬欽敬
互猜滴露
16/06/2026 08:44
起碼6位數
啤酒怪獸
16/06/2026 08:54
乜原來依家,做到頂薪嘅差佬同 aco師
全部都係中產!!!
想做中產,依家真係好簡單啊
服從強權,畫押效忠,咁就做到中產了!!!
認真啲,我認為都係睇「資產」喇
至少所有資產加埋,有 100萬鎂,咁就似啲樣喇
去銀行仲要乞食咁㩒飛
中佢老母個閪咩
你冇資格諷刺人啦,aco師宣誓效忠基本法
綠帽小子
16/06/2026 09:08
5000千
紅A膠桶
16/06/2026 09:15
至少基本開支扣除晒仲有十萬八萬淨可以享受人生先叫中產!
巫思異
16/06/2026 09:42
係咪應該𠝹多一個夾心階層
月入中位數以上至五萬
月入五萬以上先進入中產
無自己時間
16/06/2026 10:06
係咪應該𠝹多一個夾心階層
月入中位數以上至五萬
月入五萬以上先進入中產
呢個就係問題,佢地淨係玩二分法:超級窮撚同有錢人。
依家果個中產係之後加上去,佢地個問題只係:幾多錢先「開始」唔叫超級窮人呢?
而民間普通人普遍認為有好多唔同階層:爭人錢嘅窮人、餓唔死但手停口停嘅窮人、有錢可以買無謂嘅窮人、普通人、搵好多錢個月漸漸會變有錢嘅人、已經半上岸嘅中產、有錢人...
terry123
16/06/2026 10:09
30,000 叫中產, 外賣仔都有啦
本來條formula冇錯
只係香港太多人有錢同易搵錢加入稅低
而且有公屋,住私樓既收入中位數要拉高d
唔係香港太易搵到
係香港太多人依賴政府相關工種
出去私人搵也不易 月月跑數先有
私樓真的不夠 供樓+管理費+差餉 三萬唔得
不嬲丟人現眼
16/06/2026 10:27
30,000 叫中產, 外賣仔都有啦
本來條formula冇錯
只係香港太多人有錢同易搵錢加入稅低
而且有公屋,住私樓既收入中位數要拉高d
唔係香港太易搵到
係香港太多人依賴政府相關工種
出去私人搵也不易 月月跑數先有
私樓真的不夠 供樓+管理費+差餉 三萬唔得
私人工有3皮應該都唔難既,做IT既話
Mr.Slow
16/06/2026 12:02
乜原來依家,做到頂薪嘅差佬同 aco師
全部都係中產!!!
想做中產,依家真係好簡單啊
服從強權,畫押效忠,咁就做到中產了!!!
認真啲,我認為都係睇「資產」喇
至少所有資產加埋,有 100萬鎂,咁就似啲樣喇
去銀行仲要乞食咁㩒飛
中佢老母個閪咩
你冇資格諷刺人啦,aco師宣誓效忠基本法
只係基於個報道,再比較返一啲事實
你點解會覺得有諷刺?
N展仔(崩潰)
16/06/2026 12:21
曾俊華話佢都係中產
含著乳說好味
16/06/2026 12:28
曾俊華話佢都係中產
yes, 入左腦, 月入冇廿萬冇資格做中產
terry123
16/06/2026 12:31
30,000 叫中產, 外賣仔都有啦
本來條formula冇錯
只係香港太多人有錢同易搵錢加入稅低
而且有公屋,住私樓既收入中位數要拉高d
唔係香港太易搵到
係香港太多人依賴政府相關工種
出去私人搵也不易 月月跑數先有
私樓真的不夠 供樓+管理費+差餉 三萬唔得
私人工有3皮應該都唔難既,做IT既話
拎專業範疇來講就真係唔使傾
不嬲丟人現眼
16/06/2026 14:37
30,000 叫中產, 外賣仔都有啦
本來條formula冇錯
只係香港太多人有錢同易搵錢加入稅低
而且有公屋,住私樓既收入中位數要拉高d
唔係香港太易搵到
係香港太多人依賴政府相關工種
出去私人搵也不易 月月跑數先有
私樓真的不夠 供樓+管理費+差餉 三萬唔得
私人工有3皮應該都唔難既,做IT既話
拎專業範疇來講就真係唔使傾
IT都算專業範疇咩,入行門檻其實好低
時事台
第 1 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]