其實有冇人解釋到連登衰落既原因係咩?
明顯冇曬後生仔睇
而家啲jupas dse跳樓 post完全冇人推
以前可以輕鬆二十幾個post
高登你可以話係早洩自毀長城
uwants hkdiscuss可以話係五毛版主
但連登真係諗唔明
我自己而家少上係因為冇嘢睇
但通常係因為冇人想所以先冇嘢睇
而且最弔詭係我記得3-4年前
明明都仲好旺
但呢一兩年啲人流無原因斷崖式下跌咁
之前有人答係isp註冊
但呢個制度明明行咗20年
但都係無影響人流
甚至係引以為傲
因為留言嘅人冇咁低質
點解而家又變咗問題
因為有高登, 連登邊會有人丫!

第一,入去門檻高,大學大專isp 電郵,呢個不特止,仲要影埋學生證/成績單,單單係呢個就已經讓唔少人腳步。
第二,入面好多打手/bot。
第三,有新競爭對手出,進入門檻低極多。
潮流退流行姐
FB係IG出左之後就仆街,趣出左就令到新人入去
後生最重要既係新鮮同其他人唔同,老野你唔明咩我明喎既優越感.連登個品牌都開始老就係咁.重覆當年高登崛起同衰落既線
要影野上個forum係好撚趕客
所以冇上
做cdrom算
facebook呢個月先搞鳩我兩個唔常用acc
叫我影相係咪真人先比鳩返個acc我 我即走 唔撚用算 反正只攞嚟睇下新聞 垃圾豬西垃圾
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
d人上晒個On9 app Thread
Thread好hard sell
呢到已經唔少post唔係用youtube link 而係Thread link

2020 年開始, 網軍一毛風向集團 大舉進駐兒登, 進駐速度快得可疑
根本就係兒登admin 賣帳號畀佢地, 亦解釋到點解兒登 無被狗搞

連登衰落 原因 係因為 黃絲臭晒
白卡當道
日日假新聞, 一係就癲線
脫離事實, 甚至同事實相反
無人溝通到
個個都接受唔到咪走
要影野上個forum係好撚趕客
所以冇上
做cdrom算
facebook呢個月先搞鳩我兩個唔常用acc
叫我影相係咪真人先比鳩返個acc我 我即走 唔撚用算 反正只攞嚟睇下新聞 垃圾豬西垃圾
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
除左isp仲要影身份證?
咁危險?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
脆人流多好多
論壇上得多就知成日都係果班友
脆有好多台灣人
近期多咗唔少大陸人
蛋蛋RAISER
23/06/2026 09:10
要影野上個forum係好撚趕客
所以冇上
做cdrom算
facebook呢個月先搞鳩我兩個唔常用acc
叫我影相係咪真人先比鳩返個acc我 我即走 唔撚用算 反正只攞嚟睇下新聞 垃圾豬西垃圾
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
除左isp仲要影身份證?
咁危險?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
以前做會員好似唔使