多唔多人真係40歲都仲月光族緊? - 香港高登
[登入]
腦霧二世
引用
15/06/2026 16:50
退休係唔係只能靠mpf?
同步膠化
引用
15/06/2026 16:53
我是其中一名
PlayJer-ism
引用
15/06/2026 17:08
咁政府都幫左我儲錢, 我洗撚自己儲
MPF如果幫唔到退休, 供嚟把撚咩
把撚野政府絕對唔會做嘅
奮戰到底New
引用
15/06/2026 17:09
我已經好努力儲[sosad]hey
鼓乳有雲
引用
15/06/2026 17:13
何止月光,識人洗突再負債,要打兩份工都有[sosad]
Mr.Slow
引用
15/06/2026 17:13
:-( :~( :-( :~( :-(
跑腿一號
引用
15/06/2026 17:14
生果金。#yup#
稻草熊
引用
15/06/2026 20:50
梁輝
引用
15/06/2026 21:19
何止月光,識人洗突再負債,要打兩份工都有[sosad]


做得咁辛苦 幾個月整轉東南亞唔過份吖
反正老咗咪排公屋無錢咪老綜囉
佢唔派比我都係比晒d新移民㗎啦屌你
天使魔鬼
引用
15/06/2026 21:27
4張野無負債都偷笑xx(
硬膠仔
引用
15/06/2026 21:34
80都係月光族
哈一根大師
引用
15/06/2026 21:47
身邊既人都好極端,一係好有錢一係月光族
有個係兩樣都係,屋企有但自己窮衰到要比"姐姐"包...
馮盈盈死忠
引用
15/06/2026 22:04
我唔止月光,仲洗突再負債 ^_^
型爸
引用
15/06/2026 22:23
不要再說鳥:-(
正常人1235
引用
15/06/2026 22:27
咁政府都幫左我儲錢, 我洗撚自己儲
MPF如果幫唔到退休, 供嚟把撚咩
把撚野政府絕對唔會做嘅


[sosad]cl
諾貝爾和平侵
引用
15/06/2026 22:28
:o) :o) 無乜物欲, 除左食之外, 都唔知有乜錢要駛
還政於民
引用
15/06/2026 22:29
轉行揸的士,可以揸到死為止
CssFire
引用
16/06/2026 10:17
打工就是餐搵餐
跑腿一號
引用
16/06/2026 10:24
80都係月光族

80月光係目標喎,死咗留返啲錢黎做乜?
森巴狂迷
引用
16/06/2026 10:34
退休唔靠mpf靠乜
又獅子山靠自己?[sosad]
跑腿一號
引用
16/06/2026 10:42
退休唔靠mpf靠乜
又獅子山靠自己?[sosad]

執紙皮。
碌蕉唔夠硬
引用
16/06/2026 10:45
正是本人:)2fn
戴笠
引用
16/06/2026 10:48
月光銀 原來係咁解[sosad]
一滴入魂
引用
17/06/2026 23:15
有個就嚟40歲嘅朋友, all in Bitcoin, 仲要槓桿添! 而家負緊債, 唔知要還到幾時囉!
好嘢嚟架
引用
18/06/2026 01:42
日日清,出現金糧
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]