有個親戚炒股炒到破產 - 香港高登
[登入]
民主歌星獻忠
引用
15/06/2026 18:53
又係蕭生推介嗰隻[???]

移民廢老黃親國戚好buy燒山
阿魯卡(半退)
引用
15/06/2026 19:14
美股都好多老千股一日跌大半

人地大量專家設好個局 , 夾埋食你

你咁易贏???

網上KOL好網民好 好多吹水

網上無輸過, 現實無贏過

正解#good#
阿魯卡(半退)
引用
15/06/2026 19:15
又係蕭生推介嗰隻[???]

150>42 = - 108 US

跟佢買個D 輸一球
寶生永夢(Z)
引用
15/06/2026 19:18
2,3月畀trump咁玩到破產 應該變咗反侵日日鬧美國佬 [sosad]

[sosad2]lm
阿魯卡(半退)
引用
15/06/2026 19:25
2,3月畀trump咁玩到破產 應該變咗反侵日日鬧美國佬 [sosad]

TRUMP 上即時全清
佢會做市, 你仲玩
小川彩
引用
15/06/2026 19:44
所以燒生好憎侵侵
近半年日日出片屌佢
厚燒玉子bb
引用
15/06/2026 19:47
又係蕭生推介嗰隻[???]

移民廢老黃親國戚好buy燒山

跟美國梁仲恒買會唔會好啲?
防守型前鋒
引用
15/06/2026 19:51
大陸痴線佬阿魯卡唔知美股可以買跌:)
大家坐定定睇笑話啦:)
阿魯卡(半退)
引用
15/06/2026 19:53
所以燒生好憎侵侵
近半年日日出片屌佢

侵侵 CUT USAID
好多組織 GG
CssFire
引用
15/06/2026 20:08
有咁既親戚要贏?
伙頭仔呂布
引用
15/06/2026 20:11
今年聽過輸到精神有問題又有,
輸到谷住谷住谷到病死咗又有:-(
小休一時
引用
15/06/2026 20:12
美股都好多老千股一日跌大半

人地大量專家設好個局 , 夾埋食你

你咁易贏???

網上KOL好網民好 好多吹水

你咪就係9up

唔講Semiconductor sector
買大路野TQQQ已經有賺
伙頭仔呂布
引用
15/06/2026 20:12
就算美股係總體長昇咁耐
就係買實股買指數同基金
一樣可以輸好多

我美國個亞姨就係實例
人人贏錢佢都可以輸錢
買基金俾人呃左2次[sosad]


出入時機/手法唔啱就可以輸:-(
太平洋道人
引用
15/06/2026 20:14
#yup#
新註冊咁撚煩
引用
15/06/2026 20:21
一早叫左唔好賭股票
阿魯卡(半退)
引用
15/06/2026 20:29
就算美股係總體長昇咁耐
就係買實股買指數同基金
一樣可以輸好多

我美國個亞姨就係實例
人人贏錢佢都可以輸錢
買基金俾人呃左2次[sosad]


出入時機/手法唔啱就可以輸:-(

唔係點會 咁多百萬年薪 只是投資 定期
防守型前鋒
引用
15/06/2026 20:31
美股都好多老千股一日跌大半

人地大量專家設好個局 , 夾埋食你

你咁易贏???

網上KOL好網民好 好多吹水

你咪就係9up

唔講Semiconductor sector
買大路野TQQQ已經有賺


最好笑係大陸痴線佬「阿魯卡」下午話連登多白卡
但佢就對連登po深信不疑
鳩噏「150入跌到42」

我問過ai
所謂網民rblx炒底中伏,其實買入嚟並非150,而係40撈底、80加倉
https://upload.hkgolden.media/comment/tilu3nwr.n0ovt2dxxml.egr4xrcnv3a.k55.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/t0nhb44x.agf2ovdn55y.xhlja35jlua.rxv.jpg

咁都唔係輸好多啫
防守型前鋒
引用
15/06/2026 20:32
就算美股係總體長昇咁耐
就係買實股買指數同基金
一樣可以輸好多

我美國個亞姨就係實例
人人贏錢佢都可以輸錢
買基金俾人呃左2次[sosad]


出入時機/手法唔啱就可以輸:-(

唔係點會 咁多百萬年薪 只是投資 定期


你就慘到嫌大家樂貴
寧願食兩餸飯:-(
詞膠跣
引用
15/06/2026 20:43
買咗 lulu 零檬

https://upload.hkgolden.media/comment/vblhbpp1.fs3tsb30oq4.tkr3qcv252b.ygp.jpg
東芝bam明
引用
15/06/2026 20:49
亂嚟邊到玩都輸
末將仲揸緊

600股 700 @$6xx
200股 998 @$130
掘膠員
引用
15/06/2026 22:13
大牛市都可以炒到老破
是咪做空軍[sosad]cl
智雯BB
引用
15/06/2026 22:22
美國人,買股大多長持10年8年

香港人,先短炒

下,但嗰啲乜乜炒股理論,指標,全部都係外國黎,仲要大部份係美國
即係教你嗰個其實係出書賺錢,自己根本唔撚會用 [sosad]
Siriso†Hali
引用
15/06/2026 22:30
https://upload.hkgolden.media/comment/ptonsxww.wudj3vw3i2p.cg34qsmmohe.p00.jpg
不嬲丟人現眼
引用
15/06/2026 22:34
美國人,買股大多長持10年8年

香港人,先短炒

下,但嗰啲乜乜炒股理論,指標,全部都係外國黎,仲要大部份係美國
即係教你嗰個其實係出書賺錢,自己根本唔撚會用 [sosad]

睇書睇漫步華爾街同持續買進就夠
字源歧說
引用
15/06/2026 22:37
美國人,買股大多長持10年8年

香港人,先短炒

下,但嗰啲乜乜炒股理論,指標,全部都係外國黎,仲要大部份係美國
即係教你嗰個其實係出書賺錢,自己根本唔撚會用 [sosad]

睇書睇漫步華爾街同持續買進就夠

加多本FX戰士
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]