[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
有個親戚炒股炒到破產
二本松
15/06/2026 14:37
咩基金
太平洋道人
15/06/2026 14:45
林襄
15/06/2026 14:47
賺錢自己袋
輸錢破產唔洗還
即係winwin雙贏
跑腿一號
15/06/2026 14:48
賺錢自己袋
輸錢破產唔洗還
即係winwin雙贏
幾百萬又係破產,幾千萬又係破產。
人妻止於智者
15/06/2026 14:53
0和遊戲 唔係有人賺到發達就有人輸到仆街既咩?
○
15/06/2026 14:59
美國人,買股大多長持10年8年
香港人,先短炒
當港股咁玩
飲雞水
15/06/2026 15:23
強力吸濕機
15/06/2026 15:24
股市無人輸錢咁邊得黎有人嬴錢?
你加速
15/06/2026 15:25
同浸對賭?
溫神
15/06/2026 15:28
其實發到ba ba聲怕你班窮親戚嚟痴金糠
N展仔(崩潰)
15/06/2026 15:30
美股點玩到破產
桑拿我好熟
15/06/2026 15:34
係咪去炒美股嘅中丐股
星降月貓
15/06/2026 15:57
諗住美市太旺會大跌 -> 博沽空+槓桿
廁所有次子
15/06/2026 16:01
今次真係恭喜佢呀
強姦實業
15/06/2026 16:29
美股都好多老千股一日跌大半
Tropican
15/06/2026 16:55
炒股破產唔係常見既事咩,成日都有喇
依家D人成日話讀書冇用,讀書係唔會保證你一定發圍(大家都有學歷)
但人生防守力呢種嘢,真係要靠讀好多不同類型既書,培養返黎
盲目咁賭運,有幾個一直好彩呢
Peach
15/06/2026 16:58
唔買槓桿韭留美都唔使破產
不嬲丟人現眼
15/06/2026 17:04
正正經經買VOO咪唔會破產
阿魯卡(半退)
15/06/2026 18:24
股票 唔識唔好買
好多老千
銀行百萬年薪, 個D 識野, 佢地都係投資定期
網上好多話贏錢個D 都係呃人
昔年種柳
15/06/2026 18:27
佢只要開班話俾其他人人知佢點買,佢都唔駛破產啦
ActionScript
15/06/2026 18:29
無人輸錢入市又點會有人贏到錢
阿魯卡(半退)
15/06/2026 18:31
美股都好多老千股一日跌大半
人地大量專家設好個局 , 夾埋食你
你咁易贏
網上KOL好網民好 好多吹水
Emeralds
15/06/2026 18:35
美股都好多老千股一日跌大半
人地大量專家設好個局 , 夾埋食你
你咁易贏
網上KOL好網民好 好多吹水
網上無輸過, 現實無贏過
泡菜與蝗蟲
15/06/2026 18:37
又係蕭生推介嗰隻
terry123
15/06/2026 18:45
炒咗邊隻
我都受朋友影響 買咗少少都叫做執雞贏dd
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]