[
登入
]
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
有個親戚炒股炒到破產
強烈活塞運動
15/06/2026 13:08
上個月聽我亞媽講開
以為佢玩港股大陸股
之後知佢係炒美股
唔係話美股日日昇咩
炒美股輸到破產,係咩玩法?
聽講係2至3月果時奶野
話蝕到一鋪清袋
天使魔鬼
15/06/2026 13:13
無人輸邊有人贏
小休一時
15/06/2026 13:14
咁你走去問佢
開post問大家點會知
諾貝爾和平侵
15/06/2026 13:14
槓桿左先會破產啫
邊個叫佢 槓桿?
白粉電子報
15/06/2026 13:15
RICH
聚偏二氯乙烯
15/06/2026 13:31
無買AI股
王家晴老豆
15/06/2026 13:33
一個發達
來自9個破產
斷氣流大師兄
15/06/2026 13:33
上個月聽我亞媽講開
以為佢玩港股大陸股
之後知佢係炒美股
唔係話美股日日昇咩
炒美股輸到破產,係咩玩法?
聽講係2至3月果時奶野
話蝕到一鋪清袋
買跌都可以買到破產㗎
水沝淼敪
15/06/2026 13:34
一球?//
水沝淼敪
15/06/2026 13:34
無一億都吾叫老。破//
強烈活塞運動
15/06/2026 14:02
就算美股係總體長昇咁耐
就係買實股買指數同基金
一樣可以輸好多
我美國個亞姨就係實例
人人贏錢佢都可以輸錢
買基金俾人呃左2次
韓玄
15/06/2026 14:04
炒美股梗係預左破產
紅籌就唔同
詭異的簡雍
15/06/2026 14:06
槓桿
炎髮灼眼
15/06/2026 14:07
吓美股日日只升不跌都輸
污肛自吻
15/06/2026 14:12
諗住眼光贏全世界
最後都係輸晒自己
咖哩卷
15/06/2026 14:15
就算美股係總體長昇咁耐
就係買實股買指數同基金
一樣可以輸好多
我美國個亞姨就係實例
人人贏錢佢都可以輸錢
買基金俾人呃左2次
買咩基金咁恐怖
大南街公子
15/06/2026 14:16
2,3月畀trump咁玩到破產 應該變咗反侵日日鬧美國佬
爆鑊勿加燈
15/06/2026 14:16
借錢炒,抵破產啦,冇輸埋條命算係咁。
張良
15/06/2026 14:18
美國人,買股大多長持10年8年
香港人,先短炒
她的蝦毛太濃
15/06/2026 14:19
槓桿左先會破產啫
邊個叫佢 槓桿?
當年神童輝就是炒孖展
污肛自吻
15/06/2026 14:21
吓美股日日只升不跌都輸
個市升或跌
股份都有升有跌
佢都可以買中啲跌既野
好多時尋寶心理覺得個個唔識買既寶
比佢買中贏全家,點知一買就長期下沉
馮盈盈死忠
15/06/2026 14:23
都係賭波好 ^_^
90mins 就收錢 ^_^
撚屌奇俠
15/06/2026 14:24
快丫架華
15/06/2026 14:29
美股有好多中國公司股票
防守型前鋒
15/06/2026 14:30
係唔係玩埋期權
睇錯方向可以輸好多架
對奶好敏感
15/06/2026 14:31
槓桿
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]