消息人士:政府擬將輸入外勞確立為長遠勞工政策 - 香港高登
[登入]
不存在人間
引用
16/06/2026 07:26
做夠七年畀埋身份證跟住攞綜援公屋白卡

咁咪仲正過單程證?
同公安搶權得唔得呀



在香港,根據現行《入境條例》的規定,外地勞工(外勞)及其家屬均不能憑藉在港受僱工作的期間,取得香港永久性居民身份。

關鍵規定與注意事項不計算為通常居住: 透過「補充勞工優化計劃」等輸入勞工計劃獲准來港的非本地員工,在港逗留的期間不被視為通常居於香港。

因此,即使連續工作滿7年,也無法申請香港永久居留權。

配偶與子女: 外勞的配偶或受養子女同样無法透過此途徑取得永久居留權。
在港出生的子女若要取得身份,其父母必須已擁有香港永久居留權。簽證限制:

釋法就係啦O:-)

唔需要釋法,香港有一個隱形行業專門收錢幫大陸人團聚落來香港定居,紅磡土瓜灣大把人做緊O:-)
香港影子政府
引用
16/06/2026 07:40
長遠要拉低香港人工
首先要樓價大冧一鑊
主要舊香港業主食屎
佢自己就賤價撈靚貨


唔係

你有個錯覺 係外勞 = 低人工

外勞計劃係規定, 佢地個人工係入息中位數 , 所以唔會低得去邊。

依家樓價假升, 係因為大劣有班仆街借 XG 樓嚟走資
所以 大劣近月開始清算 走資渠道


人工中位數正是陷阱之處
當本地人收入中位數下降
外勞人工亦同時拉扯下跌
相相陷入無止境死亡螺旋
今日外勞薪酬有相當水平
但本質是與人攬炒的棋子
葡提(阿婆)
引用
16/06/2026 07:49
無撚野下話:o) :o) :o)
不存在人間
引用
16/06/2026 08:12
長遠要拉低香港人工
首先要樓價大冧一鑊
主要舊香港業主食屎
佢自己就賤價撈靚貨


唔係

你有個錯覺 係外勞 = 低人工

外勞計劃係規定, 佢地個人工係入息中位數 , 所以唔會低得去邊。

依家樓價假升, 係因為大劣有班仆街借 XG 樓嚟走資
所以 大劣近月開始清算 走資渠道


人工中位數正是陷阱之處
當本地人收入中位數下降
外勞人工亦同時拉扯下跌
相相陷入無止境死亡螺旋
今日外勞薪酬有相當水平
但本質是與人攬炒的棋子

你香港人就下降,老闆、中介要食回佣,點會俾佢跌O:-)
桑拿我好熟
引用
16/06/2026 08:17
睇下隔離埠馬交咪知咩後果O:-)
純愛戰士長蓧
引用
16/06/2026 09:27
AI+外勞

香港人rip
SILVER~~
引用
16/06/2026 09:28
長遠要拉低香港人工
首先要樓價大冧一鑊
主要舊香港業主食屎
佢自己就賤價撈靚貨


唔係

你有個錯覺 係外勞 = 低人工

外勞計劃係規定, 佢地個人工係入息中位數 , 所以唔會低得去邊。

依家樓價假升, 係因為大劣有班仆街借 XG 樓嚟走資
所以 大劣近月開始清算 走資渠道


人工中位數正是陷阱之處
當本地人收入中位數下降
外勞人工亦同時拉扯下跌
相相陷入無止境死亡螺旋
今日外勞薪酬有相當水平
但本質是與人攬炒的棋子

你香港人就下降,老闆、中介要食回佣,點會俾佢跌O:-)


老闆畀外勞人工高過你。
出3萬畀你,連埋強積金,老闆實付$31500。
出4萬畀外勞,再收返回贈 #love#
報又報4萬,多過報你嘅3萬,袋袋平安。 #yup#
‌‌東京熱
引用
16/06/2026 09:30
明玩鳩香港人
活零活現
引用
16/06/2026 09:34
Gen Z唔做,新移民大枝野又唔做,剩低肯做既又貴又串又漏甩,是但啦

你老母出去做雞咪唔肯做囉柒頭
網樂三代目
引用
16/06/2026 09:34
[quote]點解從來都不說: 輸入外勞替代公務員?
Miku Miku
引用
16/06/2026 10:39
[quote]
點解從來都不說: 輸入外勞替代公務員?

18萬公冇圓可以用深圳人取代
likyhohk
引用
16/06/2026 10:43
唔妥舊香港人
平陽虎
引用
16/06/2026 10:54
一早應該咁啦,太撚多工種冇香港人肯做:o)

依賴外勞,本地人無工開,無工開就無錢幫襯,啲舖收入減,慢慢就到連外勞都請唔起...循環~

地產、飲食...香港根本就唔需要咁多
黃金.週.芷琪
引用
16/06/2026 10:55
人哋肯收$43.1,你又冇得怪人
黃金.週.芷琪
引用
16/06/2026 10:58
啲保安清潔阿姐:-(2rip

清潔阿姐仲惡
現在辦公室請半日阿姐基本日常清潔都唔易

清潔呀姐就抵撚死,呢樣唔做嗰樣唔做,一係就黑住臉做,再唔係就連廁所都封埋話維修等自己唔使做
平陽虎
引用
16/06/2026 11:15
啲保安清潔阿姐:-(2rip

清潔阿姐仲惡
現在辦公室請半日阿姐基本日常清潔都唔易

糧就計半日,工作就係全日既量...

半日糧同全日糧咪又係拖咁大幅地、洗咁多個廁所、抹咁多張檯~
上晝開完會,你會議室啲杯咪又係放到下晝等阿姐洗,阿姐邊有因為返半日而做少左野?

阿姐返下晝,但陣間十點有客到,你不如拍硬檔去洗洗個廁所、沖沖啲杯先?
19090
引用
16/06/2026 15:47
長遠要拉低香港人工
首先要樓價大冧一鑊
主要舊香港業主食屎
佢自己就賤價撈靚貨


唔係

你有個錯覺 係外勞 = 低人工

外勞計劃係規定, 佢地個人工係入息中位數 , 所以唔會低得去邊。

依家樓價假升, 係因為大劣有班仆街借 XG 樓嚟走資
所以 大劣近月開始清算 走資渠道


人工中位數正是陷阱之處
當本地人收入中位數下降
外勞人工亦同時拉扯下跌
相相陷入無止境死亡螺旋
今日外勞薪酬有相當水平
但本質是與人攬炒的棋子

#good# #good# #good#
真係有價值嘅應該third quartile都值得俾
因為回到本
俾唔起嘅直接市場淘汰
否則只係失敗嘅business model靠政府養
唔係資本主義市場經濟
只係福利主義通往共產之路
綠帽小子
引用
16/06/2026 15:57
外撈d手腳,注定rap[sosad]cry
likyhohk
引用
16/06/2026 16:06
長遠要拉低香港人工
首先要樓價大冧一鑊
主要舊香港業主食屎
佢自己就賤價撈靚貨


唔係

你有個錯覺 係外勞 = 低人工

外勞計劃係規定, 佢地個人工係入息中位數 , 所以唔會低得去邊。

依家樓價假升, 係因為大劣有班仆街借 XG 樓嚟走資
所以 大劣近月開始清算 走資渠道


人工中位數正是陷阱之處
當本地人收入中位數下降
外勞人工亦同時拉扯下跌
相相陷入無止境死亡螺旋
今日外勞薪酬有相當水平
但本質是與人攬炒的棋子

#good# #good# #good#
真係有價值嘅應該third quartile都值得俾
因為回到本
俾唔起嘅直接市場淘汰
否則只係失敗嘅business model靠政府養
唔係資本主義市場經濟
只係福利主義通往共產之路



福利主義?

嗰班出政府糧既就真係拎最大最多既福利。
19090
引用
16/06/2026 16:11
垃圾,而家既香港本身人均工資就唔應該咁高架啦:o)

係俾樓價拉高曬

高定低唔到你兩條茂梨左匪話事
市場定價
人控制到嘅只係得遵守市場同違反市場
19090
引用
16/06/2026 16:14
長遠要拉低香港人工
首先要樓價大冧一鑊
主要舊香港業主食屎
佢自己就賤價撈靚貨


唔係

你有個錯覺 係外勞 = 低人工

外勞計劃係規定, 佢地個人工係入息中位數 , 所以唔會低得去邊。

依家樓價假升, 係因為大劣有班仆街借 XG 樓嚟走資
所以 大劣近月開始清算 走資渠道


人工中位數正是陷阱之處
當本地人收入中位數下降
外勞人工亦同時拉扯下跌
相相陷入無止境死亡螺旋
今日外勞薪酬有相當水平
但本質是與人攬炒的棋子

#good# #good# #good#
真係有價值嘅應該third quartile都值得俾
因為回到本
俾唔起嘅直接市場淘汰
否則只係失敗嘅business model靠政府養
唔係資本主義市場經濟
只係福利主義通往共產之路



福利主義?

嗰班出政府糧既就真係拎最大最多既福利。

五毛又想將問責官員同公務員混為一談
拎公務員做擋箭牌
同埋唔係得直接出糧先叫福利嘅
官商勾結派job派project都係咁餵profit俾佢地賺都係
養住啲無法生存嘅「商家」幫佢地抹屎忽亦係
打工仔
引用
16/06/2026 16:17
超級渦卷大法正式啟動
1x 億人每有一次被輸入機會

第一代 外勞 被 第二代 外勞 取代
...
尾二代 外勞 被 最尾代 外勞 取代
打工仔
引用
16/06/2026 16:18
明玩鳩 __ __ 人

係所有人 #no#
打工仔
引用
16/06/2026 16:19
所有人進入洗衣機被卷一次
反出我包皮
引用
17/06/2026 09:43
避無可避, 全世界都係咁
走去邊都係咁,
唯有與時並進, keep住學嘢增值自己,
唔好太快畀人淘汰,

除非你已經好撚有錢啦:-(
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]