消息人士:政府擬將輸入外勞確立為長遠勞工政策 - 香港高登
[登入]
愛butt垢
引用
15/06/2026 20:36
一早應該咁啦,太撚多工種冇香港人肯做:o)

當初係話指定廿幾個行業 而家搞搞下就全部行業要安插左外奴入去 乜香港地連文員都無人做要請外勞?? 你出埋D閪人工梗係無人做啦

連街市都請外勞大把基層冇野做
SK_kev1n
引用
15/06/2026 20:38
大陸食唔到咪叫香港食囉
鄧紫棋藝會
引用
15/06/2026 20:49
支持請埋阿非拉難民#yup#
網樂三代目
引用
15/06/2026 20:50
香港父母繼續生仔啦~大把大陸同胞子女陪你哋子女一齊渡過人生
河北採花賊
引用
15/06/2026 20:51
其實孫東算唔算外勞?
釋永信 信仔
引用
15/06/2026 20:54
玩完:)fn
真島大哥
引用
15/06/2026 20:57
質疑外勞
理解外勞
成為外勞

遲d要講普通話扮係個d人先搵到工O:-)2fn
岡村寧次大將
引用
15/06/2026 20:59
大陸厘[crash]cl
19090
引用
15/06/2026 21:02
首先產能過剩
然後有AI
人口紅利一flip變人力過剩
結果發展成各種傾銷
「high tech揩嘢」
歐美on99大水喉射住嘅時候唔發展貪晒落袋
依家乾塘先嚟鳩嗌倒石屎求神拜佛可以「唔知點解」有奇蹟出現
發夢無咁早
19090
引用
15/06/2026 21:09
一早應該咁啦,太撚多工種冇香港人肯做:o)

當初係話指定廿幾個行業 而家搞搞下就全部行業都安插左外奴入去 乜香港地連文員都無人做要請外勞?? 你出埋D閪人工梗係無人做啦

假招聘
閪人工
類似假招標
加埋啲奇奇怪怪條件
一早filter咗
錢婆婆
引用
15/06/2026 21:42
:-(
割柒自殺
引用
15/06/2026 22:17
Gen Z唔做,新移民大枝野又唔做,剩低肯做既又貴又串又漏甩,是但啦

份人工請唔到人,正常咪加人工囉
唔加反而無限增加外勞供應,xg人條命就係賤
壽司龍
引用
15/06/2026 22:20
多唔多人已經失業#bye#
諾貝爾和平侵
引用
15/06/2026 22:32
藍屍值得擁有

XG 人抵死架啦
外勞 做既咪又係最低級既職位
XG 同一層次既人 咪又係藍屍
藍屍自作孽
諾貝爾和平侵
引用
15/06/2026 22:34
如果你喺 XG 生存左 30 幾 40 年

你正正經經讀書返工, 又點會仲做緊 低下階層既工

低下階層既工都算啦, XG 人自己返工 日日搵方法 hea , 搵方法偷懶
串過閪咁

係外勞係搶左本地人既工作機會, 但外勞個工作態度其實唔一定差過 XG嗰班 低下階層
香港影子政府
引用
15/06/2026 22:35
長遠要拉低香港人工
首先要樓價大冧一鑊
主要舊香港業主食屎
佢自己就賤價撈靚貨
諾貝爾和平侵
引用
15/06/2026 22:37
長遠要拉低香港人工
首先要樓價大冧一鑊
主要舊香港業主食屎
佢自己就賤價撈靚貨


唔係

你有個錯覺 係外勞 = 低人工

外勞計劃係規定, 佢地個人工係入息中位數 , 所以唔會低得去邊。

依家樓價假升, 係因為大劣有班仆街借 XG 樓嚟走資
所以 大劣近月開始清算 走資渠道
莊神弄鬼
引用
16/06/2026 02:02
香港父母繼續生仔啦~大把大陸同胞子女陪你哋子女一齊渡過人生


你去到外國
咪又係成堆阿差既子女同你同校
臨時鼻鼾中心
引用
16/06/2026 02:14
長遠要拉低香港人工
首先要樓價大冧一鑊
主要舊香港業主食屎
佢自己就賤價撈靚貨


唔係

你有個錯覺 係外勞 = 低人工

外勞計劃係規定, 佢地個人工係入息中位數 , 所以唔會低得去邊。

依家樓價假升, 係因為大劣有班仆街借 XG 樓嚟走資
所以 大劣近月開始清算 走資渠道

搵外奴黎做特定行業我覺得係有需要, 當初個政策都係行緊呢條路線, 跟住搞搞下政府無聲無息玩大開放, 各行各業無限制咁玩, 呢個先係主要問題, 香港好快會同澳門一樣, 本地人一係入政府做, 一係同外奴一齊攬炒賺雞碎
臨時鼻鼾中心
引用
16/06/2026 02:16
長遠要拉低香港人工
首先要樓價大冧一鑊
主要舊香港業主食屎
佢自己就賤價撈靚貨


唔係

你有個錯覺 係外勞 = 低人工

外勞計劃係規定, 佢地個人工係入息中位數 , 所以唔會低得去邊。

依家樓價假升, 係因為大劣有班仆街借 XG 樓嚟走資
所以 大劣近月開始清算 走資渠道

搵外奴黎做特定行業我覺得係有需要, 當初個政策都係行緊呢條路線, 跟住搞搞下政府無聲無息玩大開放, 各行各業無限制咁玩, 呢個先係主要問題, 香港好快會同澳門一樣, 本地人一係入政府做, 一係同外奴一齊攬炒賺雞碎

前提係本地人仲要搵到工先喎[369]
新殺曰鱻🩱
引用
16/06/2026 02:25
屌你老母學埋澳門,睇下依家澳門幾慘,我哋之後就幾慘。
膠盛投資銀行
引用
16/06/2026 02:28
一早應該咁啦,太撚多工種冇香港人肯做:o)

orly
打工仔
引用
16/06/2026 03:19
一粒豆豉要肩負養 1x 億人嘅重責
明明已經搶咗仲要 __ __ __,責任全在 __ 方
banjerman
引用
16/06/2026 05:10
垃圾,而家既香港本身人均工資就唔應該咁高架啦:o)
ActionScript
引用
16/06/2026 07:21
垃圾,而家既香港本身人均工資就唔應該咁高架啦:o)

係俾樓價拉高曬
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]