最近兩個月洗親衫,涼乾完都有”up”味 >_< - 香港高登
[登入]
馮盈盈死忠
引用
15/06/2026 10:47
請問大家有咩方法?
馮盈盈死忠
引用
15/06/2026 10:49
冬天無 gor wow ~
係夏天先有,煩死 >_<
梁輝
引用
15/06/2026 10:50
請問大家有咩方法?

清香珠 堅香 https://medias.pns.hk/publishing/PNSHK-128221-front-zoom.jpg?version=1753791994&imageresize=737_737
腦霧二世
引用
15/06/2026 10:51
留名學嘢
馮盈盈死忠
引用
15/06/2026 10:52
留名學嘢

人地 d 衫好撚臭。
我無味的 ^_^
污肛自吻
引用
15/06/2026 10:54
一次唔好洗咁多
晾果陣唔可以掛太近
唔好用洗衣粉
唔溶解果啲會積係件衫吽臭
跑腿一號
引用
15/06/2026 10:56
有冇落消毒水?
馮盈盈死忠
引用
15/06/2026 10:57
有冇落消毒水?

Dettol ?
馮盈盈死忠
引用
15/06/2026 10:58
一次唔好洗咁多
晾果陣唔可以掛太近
唔好用洗衣粉
唔溶解果啲會積係件衫吽臭

用洗衣球(洗衣膠囊)的 >_<
https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20250224/970694871763390464176498.jpeg/ZIriZLJ33VjsYF-twtCT7veaoub-y_QsWfY4t1n2OLc?v=w1280r16_9
污肛自吻
引用
15/06/2026 11:00
一次唔好洗咁多
晾果陣唔可以掛太近
唔好用洗衣粉
唔溶解果啲會積係件衫吽臭

用洗衣球(洗衣膠囊)的 >_<
https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20250224/970694871763390464176498.jpeg/ZIriZLJ33VjsYF-twtCT7veaoub-y_QsWfY4t1n2OLc?v=w1280r16_9

呢啲未用過
洗衫最怕啲野溶解唔晒殘留
痴係啲衫纖維
大南街公子
引用
15/06/2026 11:04
是咪仔仔偷偷哋打飛機
金山巴打
引用
15/06/2026 11:05
用乾衣機
床上一分鐘
引用
15/06/2026 11:08
老人徐嚟
馮盈盈死忠
引用
15/06/2026 11:08
請問大家有咩方法?

清香珠 堅香 https://medias.pns.hk/publishing/PNSHK-128221-front-zoom.jpg?version=1753791994&imageresize=737_737

https://upload.hkgolden.media/comment/ybrj3dhx.m13ldrtn1hh.l0f2rqmhkow.mfn.png
$72 貴唔貴?>_<
馮盈盈死忠
引用
15/06/2026 11:09
是咪仔仔偷偷哋打飛機

未治 ^_^
馮盈盈死忠
引用
15/06/2026 11:09
用乾衣機

乾完衣服會變小,煩死 >_<
馮盈盈死忠
引用
15/06/2026 11:10
老人徐嚟

年過40開始散發「老人味」?
皮膚皺褶多,易藏污納垢
老人味並非狐臭。「狐臭僅限於腋下,而且年輕人居多,但老人味不只侷限在腋下,」李志宏指出。

不過,老人味真正的原因並不完全清楚。曾有研究將老人與年輕人的皮膚代謝物做分子分析,發現40、50歲以上者的代謝物2-壬烯醛較多。「但嚴格講這僅是相關性研究,能不能說所有老人身上的味道都跟它有關,還不能確定。」

長者的皮膚較粗糙、皺褶多,也容易藏污納垢,進而產生異味。

氣味重,肝脾腎健康拉警報
值得注意的是,身體散發的氣味可能反映內臟的健康。
李小明
引用
15/06/2026 11:10
買貴/靚的洗衣液
跑腿一號
引用
15/06/2026 11:15
有冇落消毒水?

Dettol ?

之類嗰啲,噏味係衫長時間乾唔透有細菌滋生。
畢氏cdrom
引用
15/06/2026 11:15
要洗個洗衣機#no#
跑腿一號
引用
15/06/2026 11:16
請問大家有咩方法?

清香珠 堅香 https://medias.pns.hk/publishing/PNSHK-128221-front-zoom.jpg?version=1753791994&imageresize=737_737

咁只係法國佬唔沖涼用香水冚住啲味。
性女徵DUCK
引用
15/06/2026 11:16
乾衣機
二律背反
引用
15/06/2026 13:07
https://upload.hkgolden.media/comment/pq1yzspe.y5lerhd4vdw.vr1ehh5xib4.z1l.png
膠招
引用
15/06/2026 13:11
冬天無 gor wow ~
係夏天先有,煩死 >_<

咁試下諗,夏冬之間有咩分別
然後破之#ng#yup
ひなの迴響
引用
15/06/2026 13:11
留名學野
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]