用水貨濃縮洗衣液, 室內晾衫個種, 標準份量落多少少, 唔好買個D珠珠溶解.
另一個可能原因係一機洗得太多衫,
另一個就係你洗衣機定期用夠30-4X次就要落野洗機.
用水貨濃縮洗衣液, 室內晾衫個種, 標準份量落多少少, 唔好買個D珠珠溶解.
另一個可能原因係一機洗得太多衫,
另一個就係你洗衣機定期用夠30-4X次就要落野洗機.
仲有洗衣機有預洗功能最好開埋佢,
怕有洗衣液化學野就開多次過水.
以前最大鑊啲衫,尤其底背心
洗完晾乾無味,著左半日到晏晝
去食下晏有啲汗濕,果陣酸臭味就散發
果陣岩岩返寫字樓工
又有女同事幾驚臭到佢哋背後笑九我
拿拿林去附近百貨買過件換一換
自始就極度小心衣物維理
不過發現就算買貴買靚少少料
處理唔好都係會有野漬係個纖維搞到發臭
所以都係要小心,有啲衫自己特別鍾意
例如tee果啲就一定洗完樣番鬆佢去晾
臭到著唔到要扔就消費
以前最大鑊啲衫,尤其底背心
洗完晾乾無味,著左半日到晏晝
去食下晏有啲汗濕,果陣酸臭味就散發
果陣岩岩返寫字樓工
又有女同事幾驚臭到佢哋背後笑九我
拿拿林去附近百貨買過件換一換
自始就極度小心衣物維理
不過發現就算買貴買靚少少料
處理唔好都係會有野漬係個纖維搞到發臭
所以都係要小心,有啲衫自己特別鍾意
例如tee果啲就一定洗完樣番鬆佢去晾
臭到著唔到要扔就 浪 費
咁留返冬天先洗咪得囉,daddy真stupid
Stupid Daddy ^_^
以前最大鑊啲衫,尤其底背心
洗完晾乾無味,著左半日到晏晝
去食下晏有啲汗濕,果陣酸臭味就散發
果陣岩岩返寫字樓工
又有女同事幾驚臭到佢哋背後笑九我
拿拿林去附近百貨買過件換一換
自始就極度小心衣物維理
不過發現就算買貴買靚少少料
處理唔好都係會有野漬係個纖維搞到發臭
所以都係要小心,有啲衫自己特別鍾意
例如tee果啲就一定洗完樣番鬆佢去晾
臭到著唔到要扔就 浪 費
用香水冚住啲味是否可以?
用水貨濃縮洗衣液, 室內晾衫個種, 標準份量落多少少, 唔好買個D珠珠溶解.
另一個可能原因係一機洗得太多衫,
另一個就係你洗衣機定期用夠30-4X次就要落野洗機.
收到您,thanks, bro!
認真答daddy, 加少少梳打粉落去再洗 同埋唔好一次太多衫
如果有噏味,我估應該喺天氣太潮濕引致,
買啲吸濕大笨象放喺衣櫃入面,
洗衫除咗洗衣粉再落啲納米樂之類嘅抗菌劑,
落雨天最好用乾衣機烘乾啲衫,保持乾爽。
以前最大鑊啲衫,尤其底背心
洗完晾乾無味,著左半日到晏晝
去食下晏有啲汗濕,果陣酸臭味就散發
果陣岩岩返寫字樓工
又有女同事幾驚臭到佢哋背後笑九我
拿拿林去附近百貨買過件換一換
自始就極度小心衣物維理
不過發現就算買貴買靚少少料
處理唔好都係會有野漬係個纖維搞到發臭
所以都係要小心,有啲衫自己特別鍾意
例如tee果啲就一定洗完樣番鬆佢去晾
臭到著唔到要扔就 浪 費
用香水冚住啲味是否可以?
可能唔得喎,啲細菌係啲衫度濕水發臭果陣酸臭係刺鼻,隱約都會聞到
以前最大鑊啲衫,尤其底背心
洗完晾乾無味,著左半日到晏晝
去食下晏有啲汗濕,果陣酸臭味就散發
果陣岩岩返寫字樓工
又有女同事幾驚臭到佢哋背後笑九我
拿拿林去附近百貨買過件換一換
自始就極度小心衣物維理
不過發現就算買貴買靚少少料
處理唔好都係會有野漬係個纖維搞到發臭
所以都係要小心,有啲衫自己特別鍾意
例如tee果啲就一定洗完樣番鬆佢去晾
臭到著唔到要扔就 浪 費
用香水冚住啲味是否可以?
香珠都仲有機, 香水混埋會好難聞
細菌殘留, 著上身人體最適溫度就會滋生, 就會有返個陣味,
曬到緊係曬最好,
曬唔到而家新機多數有蒸氣洗, 會好少少
綿質仲殺得到, 尼龍就咪搞, 一定縮水.
以前最大鑊啲衫,尤其底背心
洗完晾乾無味,著左半日到晏晝
去食下晏有啲汗濕,果陣酸臭味就散發
果陣岩岩返寫字樓工
又有女同事幾驚臭到佢哋背後笑九我
拿拿林去附近百貨買過件換一換
自始就極度小心衣物維理
不過發現就算買貴買靚少少料
處理唔好都係會有野漬係個纖維搞到發臭
所以都係要小心,有啲衫自己特別鍾意
例如tee果啲就一定洗完樣番鬆佢去晾
臭到著唔到要扔就 浪 費
用香水冚住啲味是否可以?
香珠都仲有機, 香水混埋會好難聞
細菌殘留, 著上身人體最適溫度就會滋生, 就會有返個陣味,
曬到緊係曬最好,
曬唔到而家新機多數有蒸氣洗, 會好少少
綿質仲殺得到, 尼龍就咪搞, 一定縮水.
果種味,如果各位有機會行過啲化工鋪
依家都無幾多間淨,行過會聞到類似
攻鼻既酸味
Siriso†Hali
15/06/2026 14:00
冬天無 gor wow ~
係夏天先有,煩死 >_<
咁試下諗,夏冬之間有咩分別
然後破之

秋天。

請問大家有咩方法?
清香珠 堅香

用左好多年
好撚正
請問大家有咩方法?
清香珠 堅香

咁只係法國佬唔沖涼用香水冚住啲味。
Ching
洗衫果時落
除非你唔係日日換衫
一件衫著7日啦
酸臭人

冬天無 gor wow ~
係夏天先有,煩死 >_<
咁試下諗,夏冬之間有咩分別
然後破之

秋天。

<留住秋色> 學友,慧敏
