小心劇透,不過聽你講似乎你都唔會睇。
第一集結尾話佢地孤注一扎出海搵救援,最終兩個+細路仔撞到有緣人,駕船埋來救咗佢地上去,大團圓結局。
第二集改咗個結局,開波果時話佢地被船發現果陣,兩個大人已經全身包白布(好似淘寶買吹氣公仔咁包),明示佢地死咗,淨係個BB生環。之後繼續故事夾硬要主角同另外個女仔又流落荒島,最後就好似湯漢斯果套cast away咁樣話融入唔到社會,最終選擇同個女仔留翻喺個島果度。
唔好嘅地方:第一集明明結局唔錯,大家都接受人生滿希望、happy ending。第二集開波夾硬寫死佢父母就係為咗之後佢地俾人趕落船果陣點樣「由零開始」。之後又係複製翻第一集,兩個男女(好彩唔係兩個男人..)一齊青春期,俾啲大家鐘意睇嘅探索身體嘅尷尬劇情。
又無話湊得掂有問題嘅,只要佢唔係難產,正常動物生完仔都唔預佢會因為咁而死。加上佢有主角光環,一定要養下BB、同BB一齊潛下水,果啲先夠時長 + 觀眾當年期望。
其實劇情單薄成咁,原版紅得起算好彩,再嚟真係自掘墳墓
一係玩大佢拍基基珊瑚島引下基佬同腐女都叫有啲新意
![[sosad]](/faces/sosad.gif)