一定平過係美國買
唔知會唔會爆
呢啲係邊啲?
內地好似淨係七人車果類房車見到好多vlogger去用嚟拍。
唔知係咪你講果啲:有後拖住一間;或者後面好長好似雪糕車果種,內地好似唔係咁多見。反而見佢地旅居果班去第度果時會有呢類車,玩一年半載就賣,去第個國家繼續留住啲觀眾
呢啲係邊啲?
內地好似淨係七人車果類房車見到好多vlogger去用嚟拍。
唔知係咪你講果啲:有後拖住一間;或者後面好長好似雪糕車果種,內地好似唔係咁多見。反而見佢地旅居果班去第度果時會有呢類車,玩一年半載就賣,去第個國家繼續留住啲觀眾
係7人車
但都見有更細架嘅車
三腳雞都有
如果又平又方便的話一早普及咗。
要清屎尿灰水又要加水好L麻煩
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
同埋好大架要有貨van牌先揸得掂,條路太爛又過唔到

如果又平又方便的話一早普及咗。
之前難普及,要搵工要嘢,佢地要戶藉、要住址。
旅居、流浪係俾啲有翻咁上下本錢嘅人去做,所以以前喺中國唔算太流行。之後難講,因為依家有趨勢,似乎呢個係除瞓街以外,最慳錢嘅存活方法。希望只係佢地博主博流量嘅玩法吧
擺拍遮
1. 停車場空氣污濁,長期咁瞓好快死
2. 治安問題,你覺得咁好安全?
我覺得佢啲鎖流流地
扑爆玻璃就入到去
俾人先姦後殺都唔知乜事
3. 大陸鬼城那麼多,邊洗驚冇地方住啊?
擺拍遮
1. 停車場空氣污濁,長期咁瞓好快死
2. 治安問題,你覺得咁好安全?
我覺得佢啲鎖流流地
扑爆玻璃就入到去
俾人先姦後殺都唔知乜事
3. 大陸鬼城那麼多,邊洗驚冇地方住啊?
方便,周圍走
天氣好停郊外
要姦邊度都得,驚咪唔好出街
擺拍遮
1. 停車場空氣污濁,長期咁瞓好快死
2. 治安問題,你覺得咁好安全?
我覺得佢啲鎖流流地
扑爆玻璃就入到去
俾人先姦後殺都唔知乜事
3. 大陸鬼城那麼多,邊洗驚冇地方住啊?
方便,周圍走
天氣好停郊外要姦邊度都得,驚咪唔好出街
好似依家咁周圍都暴雨
佢走得去邊
入停車場?
千萬唔好入地庫果啲添啊
走唔切,會淹死添啊

咪即係F1電影 brad pitt果隻
唔知現實美國有幾多, 不過拍得出黎, 應該都有一部分人係咁樣住係架車上面打散工
擺拍遮
1. 停車場空氣污濁,長期咁瞓好快死
2. 治安問題,你覺得咁好安全?
我覺得佢啲鎖流流地
扑爆玻璃就入到去
俾人先姦後殺都唔知乜事
3. 大陸鬼城那麼多,邊洗驚冇地方住啊?
方便,周圍走
天氣好停郊外要姦邊度都得,驚咪唔好出街
好似依家咁周圍都暴雨
佢走得去邊
入停車場?
千萬唔好入地庫果啲添啊
走唔切,會淹死添啊

巴打講得啱,一搵勁多關鍵字/關聯字彈出嚟
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
大陸d旅行車
新車一落地就貶6,7成喎
同埋好多限制
d人話要玩都買2手
依家十幾萬人仔
買到架6.5噸大形車
重係大量供應
RacingDriver
15/06/2026 19:48