2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (4) - 香港高登
[登入]
腦霧二世
引用
15/06/2026 11:48
[bouncer]wc [bouncer]wc [bouncer]wc
昨杯昨粕耿抽
引用
15/06/2026 11:49
[sosad]yup [sosad]yup
拆雲
引用
15/06/2026 11:56
5 : 1 [shocking]sq [shocking]sq [shocking]sq
脹根碩
引用
15/06/2026 11:56
又係ayari[sosad]
LoveVictoria
引用
15/06/2026 11:56
5:1

大屠殺[sosad]cl
飲雞水
引用
15/06/2026 11:57
#hohoswe#wc
#hohoswe#wc
#hohoswe#wc
#hohoswe#wc
#hohoswe#wc
홍콩이광복다
引用
15/06/2026 11:58
ayari 買得過
機利臣
引用
15/06/2026 11:58
大炒,估唔到[bouncery]wc
原來係咁嫁
引用
15/06/2026 13:54
瑞典咁勁
shape
引用
15/06/2026 13:58
大炒,估唔到[bouncery]wc


其實瑞典唔弱
係成日發花癲姐
同埋突尼西亞唔係強隊
膠幾錢
引用
15/06/2026 14:06
星期日就玩 絕殺同大波日

星期一又開邊瓣[flowerface]
飲雞水
引用
15/06/2026 15:53
https://upload.hkgolden.media/comment/pytoxoqi.fira2fzlsrs.lxedoewixs5.n4f.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/g31ujoqf.2wuqpxaiorn.p0dbilmrtm4.ohw.jpg
飲雞水
引用
15/06/2026 15:59
體壇札記|佛得角背景得天獨厚 足球苗子遍全歐 人口少卻成大業 | 香港01

https://www.hk01.com/article/60311290
北姑十二樂芳
引用
15/06/2026 16:30
spain #yup#
老蚌生珠
引用
15/06/2026 16:37
spain #yup#


買左上半場2.5大, 今晚睇完上半場先訓
shape
引用
15/06/2026 16:39
spain #yup#


覺得佛得有d湘北feel
我敲左冷
再打會死
引用
15/06/2026 16:47
spain #yup#


覺得佛得有d湘北feel
我敲左冷

今屆唔會爆冷架啦Z_Z
abcdha
引用
15/06/2026 16:47
有冇人會睇埋比利時?
防守型前鋒
引用
15/06/2026 17:04
佛得角唔算太魚腩
西班牙就算贏都唔會炒4-5球, 我估[sosad]
全昭旻
引用
15/06/2026 17:49
佛得角唔算太魚腩
西班牙就算贏都唔會炒4-5球, 我估[sosad]

呢場開1:0O:-)
再打會死
引用
15/06/2026 17:57
佛得角唔算太魚腩
西班牙就算贏都唔會炒4-5球, 我估[sosad]

呢場開1:0O:-)

德國都7粒我唔信西班牙入唔到波:-[
青澀大根
引用
15/06/2026 18:04
佛得角唔算太魚腩
西班牙就算贏都唔會炒4-5球, 我估[sosad]

呢場開1:0O:-)

3:0 / 4:0 :)
青澀大根
引用
15/06/2026 18:04
佛得角唔算太魚腩
西班牙就算贏都唔會炒4-5球, 我估[sosad]

呢場開1:0O:-)

德國都7粒我唔信西班牙入唔到波:-[

唔係入唔入 而係肯唔肯
全昭旻
引用
15/06/2026 18:11
佛得角唔算太魚腩
西班牙就算贏都唔會炒4-5球, 我估[sosad]

呢場開1:0O:-)

德國都7粒我唔信西班牙入唔到波:-[

唔係入唔入 而係肯唔肯

開1:0可以送大量韭菜上路
昔年種柳
引用
15/06/2026 18:29
西班牙摸手半場讓角算啦,分分鐘入一球Un 到你半場完
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]