2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (4) - 香港高登
[登入]
再打會死
引用
16/06/2026 01:07
今場有冇可能和[sosad]


西班牙贏到既
畢竟忽得角睇黎冇可能入到波

又想燈:~(
RacingDriver
引用
16/06/2026 01:08
無換人[fuck]

有信心唔洗. 其實應該入咗2 ,3 粒係冇運
一日一香蕉
引用
16/06/2026 01:09
屌你老母奧耶沙巴又係你
Peach
引用
16/06/2026 01:09
個場空了了[sosad]

好似次次半埸後都係咁[sosad]
再打會死
引用
16/06/2026 01:09
個場空了了[sosad]

人地成個國家人口仲小過屯門[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
示意圖🫣
引用
16/06/2026 01:10
2014年世界盃出局詳情

當時西班牙身為2010年的衛冕冠軍,在小組賽B組的表現令人大跌眼鏡:

第一場:1比5 慘敗給荷蘭。

第二場:0比2 不敵智利,遭逢兩連敗提前確定出局。

第三場:3比0 擊敗澳洲,但已無濟於事,最終排名小組第三無緣淘汰賽。
膠幾錢
引用
16/06/2026 01:10
原來維德角龍門已經40歲 [shocking]


聖馬力諾d fds?
青澀大根
引用
16/06/2026 01:10
係咪唔少人買左半場主勝#bye#

跟住輪到買主其他既仆街了[sosad]cl

賽前7倍幾,可以點重注法[sosad] 一千幾百姐

好多買半大1.5 然後追0.5大
全含[offtopic]wc
葡提(阿婆)
引用
16/06/2026 01:11
:o) :o) :o)
冷泉麻子
引用
16/06/2026 01:11
好在冇買閪班牙#yup#
拆雲
引用
16/06/2026 01:12
假波

:-[yup :-[yup :-[yup
RacingDriver
引用
16/06/2026 01:12
奧耶沙巴今日唔掂, 起腳好慢
人奶多甜
引用
16/06/2026 01:12
巴黎呢條浪射仔換撚左佢啦:o)
北姑十二樂芳
引用
16/06/2026 01:13
[sosad] [sosad]
一日一香蕉
引用
16/06/2026 01:14
再打會死
引用
16/06/2026 01:14
[369] [369] [369] [369] [369]
再打會死
引用
16/06/2026 01:14
撻Q撻到[sosad]
青澀大根
引用
16/06/2026 01:14
奧耶沙巴射乜春[sosad]
人生迷路者
引用
16/06/2026 01:15
佛得角 感覺完全唔緊張。
青澀大根
引用
16/06/2026 01:15
維德角開始有甩漏#hohoesp#wc 係時候到我西發揮啦
人生迷路者
引用
16/06/2026 01:16
西班牙 無限浪射等被反擊輸波。#yup#
人奶多甜
引用
16/06/2026 01:16
肯換耶馬未[sosad]
青澀大根
引用
16/06/2026 01:16
佛得角 感覺完全唔緊張。

第一次參加 nothing to lose :)
富田美憂
引用
16/06/2026 01:17
肯換耶馬未[sosad]

未傷好
再打會死
引用
16/06/2026 01:19
爆冷啪啪啪爆冷啪啪啪:)8fj
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]