劍星打完信紙,覺得因為偏見低估左隻GAME - 香港高登
[登入]
袁術
引用
22/06/2026 20:52
玩完劍星 覺得 raven e隻boss 整得最好

好爽快 有對刀



好過打final boss 裝甲

快慢刀到離譜,玩normal 唔好紅色招都極難打

3刀可以即死


隻game 缺點

1中段太少boss ,d怪太重複

好似去唔同嘅地方,但係都係打同一樣嘅小怪咁樣樣


2好似逼你行好多路好拖你咁

3 材料同埋道具太少啦,變咗你次次開寶箱呢都冇乜嘢期待咁,來來去去都係啲素材啊,佢俾你整衫呀咁樣

4 連招基本上都冇乜嘢變化,唔會好似Nier咁



整體6.5/7分

可以一玩


真結局個boss好難打下

反而覺得天使難打過機械人,出即死技六隻天使仔好難捉佢路
性女徵DUCK
引用
22/06/2026 20:52
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

咁ps store都會有日文版?
MILET(已切)
引用
22/06/2026 20:55
我鍾意伊芙嘅旗袍look :Pdw

https://i.ytimg.com/vi/bX-UoGMs9Ug/hq720.jpg?sqp=-oaymwEhCK4FEIIDSFryq4qpAxMIARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJD&rs=AOn4CLBvLRZ1Ud8ipmolgiAbYQwrP88YPA
我最愛左邊唔要眼罩
MILET(已切)
引用
22/06/2026 20:55
玩完劍星 覺得 raven e隻boss 整得最好

好爽快 有對刀



好過打final boss 裝甲

快慢刀到離譜,玩normal 唔好紅色招都極難打

3刀可以即死


隻game 缺點

1中段太少boss ,d怪太重複

好似去唔同嘅地方,但係都係打同一樣嘅小怪咁樣樣


2好似逼你行好多路好拖你咁

3 材料同埋道具太少啦,變咗你次次開寶箱呢都冇乜嘢期待咁,來來去去都係啲素材啊,佢俾你整衫呀咁樣

4 連招基本上都冇乜嘢變化,唔會好似Nier咁



整體6.5/7分

可以一玩


真結局個boss好難打下

反而覺得天使難打過機械人,出即死技六隻天使仔好難捉佢路

諗緊玩唔玩2周

但太多GAME想玩,無時間:-(
我揸高達番學
引用
22/06/2026 20:58
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

咁ps store都會有日文版?

有嘅,但買嗰陣唔知有分別,買咗中文:~(
性女徵DUCK
引用
22/06/2026 21:02
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

咁ps store都會有日文版?

有嘅,但買嗰陣唔知有分別,買咗中文:~(

Sad
我諗緊玩第二集之前補唔補第1集
條撚識轉彎
引用
22/06/2026 21:07
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(


新版更新完後就全區有日文配音
MILET(已切)
引用
22/06/2026 21:18
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

咁ps store都會有日文版?

有嘅,但買嗰陣唔知有分別,買咗中文:~(

Sad
我諗緊玩第二集之前補唔補第1集


美術,音樂方面都唔差

只可以講係抄NIER嘅精神續作,但感覺又無NIER整得咁好

好多位係FEEL唔到感動

佢好似想表達角色間有好深GAY伴,但完全做唔到,我感受唔到EVE , ADAM 同LILY 有幾深感情

但又真係做唔到NIER 打破到現實世界嘅地步

NIER TRUE END真係頂級

短短彈幕加幾行字已經令你想喊
性女徵DUCK
引用
22/06/2026 21:35
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

咁ps store都會有日文版?

有嘅,但買嗰陣唔知有分別,買咗中文:~(

Sad
我諗緊玩第二集之前補唔補第1集


美術,音樂方面都唔差

只可以講係抄NIER嘅精神續作,但感覺又無NIER整得咁好

好多位係FEEL唔到感動

佢好似想表達角色間有好深GAY伴,但完全做唔到,我感受唔到EVE , ADAM 同LILY 有幾深感情

但又真係做唔到NIER 打破到現實世界嘅地步

NIER TRUE END真係頂級

短短彈幕加幾行字已經令你想喊

Nier唯一缺點係真係有啲收集成就作業感重,剩低嘅只係口味問題
Nier連啲女都好鍾意玩
條撚識轉彎
引用
22/06/2026 21:38
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

咁ps store都會有日文版?

有嘅,但買嗰陣唔知有分別,買咗中文:~(

Sad
我諗緊玩第二集之前補唔補第1集


美術,音樂方面都唔差

只可以講係抄NIER嘅精神續作,但感覺又無NIER整得咁好

好多位係FEEL唔到感動

佢好似想表達角色間有好深GAY伴,但完全做唔到,我感受唔到EVE , ADAM 同LILY 有幾深感情

但又真係做唔到NIER 打破到現實世界嘅地步

NIER TRUE END真係頂級

短短彈幕加幾行字已經令你想喊

Nier唯一缺點係真係有啲收集成就作業感重,剩低嘅只係口味問題
Nier連啲女都好鍾意玩


Automata已經收斂好多
Replicant真結局要全收集,打撚到你懷疑人生[sosad]
MILET(已切)
引用
22/06/2026 21:39
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

咁ps store都會有日文版?

有嘅,但買嗰陣唔知有分別,買咗中文:~(

Sad
我諗緊玩第二集之前補唔補第1集


美術,音樂方面都唔差

只可以講係抄NIER嘅精神續作,但感覺又無NIER整得咁好

好多位係FEEL唔到感動

佢好似想表達角色間有好深GAY伴,但完全做唔到,我感受唔到EVE , ADAM 同LILY 有幾深感情

但又真係做唔到NIER 打破到現實世界嘅地步

NIER TRUE END真係頂級

短短彈幕加幾行字已經令你想喊

Nier唯一缺點係真係有啲收集成就作業感重,剩低嘅只係口味問題
Nier連啲女都好鍾意玩

唔逼自己收集哂D武器,釣哂D魚

其實還好,我自己就有逼自己一定要爆哂ALL ENDING [sosad]
性女徵DUCK
引用
22/06/2026 21:40
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

咁ps store都會有日文版?

有嘅,但買嗰陣唔知有分別,買咗中文:~(

Sad
我諗緊玩第二集之前補唔補第1集


美術,音樂方面都唔差

只可以講係抄NIER嘅精神續作,但感覺又無NIER整得咁好

好多位係FEEL唔到感動

佢好似想表達角色間有好深GAY伴,但完全做唔到,我感受唔到EVE , ADAM 同LILY 有幾深感情

但又真係做唔到NIER 打破到現實世界嘅地步

NIER TRUE END真係頂級

短短彈幕加幾行字已經令你想喊

Nier唯一缺點係真係有啲收集成就作業感重,剩低嘅只係口味問題
Nier連啲女都好鍾意玩


Automata已經收斂好多
Replicant真結局要全收集,打撚到你懷疑人生[sosad]

我係講緊automata
Replicant我都棄咗[sosad]
粗人敵卡
引用
22/06/2026 21:40
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

上年中文版出咗patch
有得聽番日文語音
MILET(已切)
引用
22/06/2026 21:41
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

咁ps store都會有日文版?

有嘅,但買嗰陣唔知有分別,買咗中文:~(

Sad
我諗緊玩第二集之前補唔補第1集


美術,音樂方面都唔差

只可以講係抄NIER嘅精神續作,但感覺又無NIER整得咁好

好多位係FEEL唔到感動

佢好似想表達角色間有好深GAY伴,但完全做唔到,我感受唔到EVE , ADAM 同LILY 有幾深感情

但又真係做唔到NIER 打破到現實世界嘅地步

NIER TRUE END真係頂級

短短彈幕加幾行字已經令你想喊

Nier唯一缺點係真係有啲收集成就作業感重,剩低嘅只係口味問題
Nier連啲女都好鍾意玩


Automata已經收斂好多
Replicant真結局要全收集,打撚到你懷疑人生[sosad]

屌你D支線玩撚到仆街

仲要無咩獎勵

人工生命真係玩唔撚掂

我玩到NIER 大個仔玩唔落
性女徵DUCK
引用
22/06/2026 21:41
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

咁ps store都會有日文版?

有嘅,但買嗰陣唔知有分別,買咗中文:~(

Sad
我諗緊玩第二集之前補唔補第1集


美術,音樂方面都唔差

只可以講係抄NIER嘅精神續作,但感覺又無NIER整得咁好

好多位係FEEL唔到感動

佢好似想表達角色間有好深GAY伴,但完全做唔到,我感受唔到EVE , ADAM 同LILY 有幾深感情

但又真係做唔到NIER 打破到現實世界嘅地步

NIER TRUE END真係頂級

短短彈幕加幾行字已經令你想喊

Nier唯一缺點係真係有啲收集成就作業感重,剩低嘅只係口味問題
Nier連啲女都好鍾意玩

唔逼自己收集哂D武器,釣哂D魚

其實還好,我自己就有逼自己一定要爆哂ALL ENDING [sosad]

呢隻係我第一隻白金嘅3A[sosad]
因為真係太正
白金後就del save
條撚識轉彎
引用
22/06/2026 21:42
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

咁ps store都會有日文版?

有嘅,但買嗰陣唔知有分別,買咗中文:~(

Sad
我諗緊玩第二集之前補唔補第1集


美術,音樂方面都唔差

只可以講係抄NIER嘅精神續作,但感覺又無NIER整得咁好

好多位係FEEL唔到感動

佢好似想表達角色間有好深GAY伴,但完全做唔到,我感受唔到EVE , ADAM 同LILY 有幾深感情

但又真係做唔到NIER 打破到現實世界嘅地步

NIER TRUE END真係頂級

短短彈幕加幾行字已經令你想喊

Nier唯一缺點係真係有啲收集成就作業感重,剩低嘅只係口味問題
Nier連啲女都好鍾意玩


Automata已經收斂好多
Replicant真結局要全收集,打撚到你懷疑人生[sosad]

我係講緊automata
Replicant我都棄咗[sosad]


Automata 算好人性化
跑三周目都唔同故事同流程
Ps4 佢同Bloodborne 都係我goty #yup#
粗人敵卡
引用
22/06/2026 21:42
新版更新完後就全區有日文配音

二週目原本無乜動力玩
(唔慣聽韓文但一週目已經揀咗英文配音)
見更新完有得全世界聽日文即刻爆咗二週目[sosad]
條撚識轉彎
引用
22/06/2026 21:43
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

咁ps store都會有日文版?

有嘅,但買嗰陣唔知有分別,買咗中文:~(

Sad
我諗緊玩第二集之前補唔補第1集


美術,音樂方面都唔差

只可以講係抄NIER嘅精神續作,但感覺又無NIER整得咁好

好多位係FEEL唔到感動

佢好似想表達角色間有好深GAY伴,但完全做唔到,我感受唔到EVE , ADAM 同LILY 有幾深感情

但又真係做唔到NIER 打破到現實世界嘅地步

NIER TRUE END真係頂級

短短彈幕加幾行字已經令你想喊

Nier唯一缺點係真係有啲收集成就作業感重,剩低嘅只係口味問題
Nier連啲女都好鍾意玩


Automata已經收斂好多
Replicant真結局要全收集,打撚到你懷疑人生[sosad]

屌你D支線玩撚到仆街

仲要無咩獎勵

人工生命真係玩唔撚掂

我玩到NIER 大個仔玩唔落


佢冇重新設計過任務
同ps3幾乎係一模一樣咁折磨[sosad]
玩完一周目之後結局上YouTube睇算
條撚識轉彎
引用
22/06/2026 21:43
新版更新完後就全區有日文配音

二週目原本無乜動力玩
(唔慣聽韓文但一週目已經揀咗英文配音)
見更新完有得全世界聽日文即刻爆咗二週目[sosad]


我之前特登買日版[sosad]
MILET(已切)
引用
22/06/2026 21:45
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

咁ps store都會有日文版?

有嘅,但買嗰陣唔知有分別,買咗中文:~(

Sad
我諗緊玩第二集之前補唔補第1集


美術,音樂方面都唔差

只可以講係抄NIER嘅精神續作,但感覺又無NIER整得咁好

好多位係FEEL唔到感動

佢好似想表達角色間有好深GAY伴,但完全做唔到,我感受唔到EVE , ADAM 同LILY 有幾深感情

但又真係做唔到NIER 打破到現實世界嘅地步

NIER TRUE END真係頂級

短短彈幕加幾行字已經令你想喊

Nier唯一缺點係真係有啲收集成就作業感重,剩低嘅只係口味問題
Nier連啲女都好鍾意玩

唔逼自己收集哂D武器,釣哂D魚

其實還好,我自己就有逼自己一定要爆哂ALL ENDING [sosad]

呢隻係我第一隻白金嘅3A[sosad]
因為真係太正
白金後就del save

我都好似係

除左TRUE END

我覺得月之淚個成就都一定要解

第一次睇到真係有種感動嘅感覺:~( :~( :~(

https://www.youtube.com/watch?v=6E3jKFkWZ2s
MILET(已切)
引用
22/06/2026 21:48
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

咁ps store都會有日文版?

有嘅,但買嗰陣唔知有分別,買咗中文:~(

Sad
我諗緊玩第二集之前補唔補第1集


美術,音樂方面都唔差

只可以講係抄NIER嘅精神續作,但感覺又無NIER整得咁好

好多位係FEEL唔到感動

佢好似想表達角色間有好深GAY伴,但完全做唔到,我感受唔到EVE , ADAM 同LILY 有幾深感情

但又真係做唔到NIER 打破到現實世界嘅地步

NIER TRUE END真係頂級

短短彈幕加幾行字已經令你想喊

Nier唯一缺點係真係有啲收集成就作業感重,剩低嘅只係口味問題
Nier連啲女都好鍾意玩


Automata已經收斂好多
Replicant真結局要全收集,打撚到你懷疑人生[sosad]

屌你D支線玩撚到仆街

仲要無咩獎勵

人工生命真係玩唔撚掂

我玩到NIER 大個仔玩唔落


佢冇重新設計過任務
同ps3幾乎係一模一樣咁折磨[sosad]
玩完一周目之後結局上YouTube睇算

個人覺得幾可惜,好多人想補完上集

戰鬥上你如果係玩左自動人珍再玩人工生命一定唔會收貨

同埋個感覺係,有好想完成呀妹心願

但問題係呀妹心願又拖又長[sosad]

支線又咁,玩玩下主線都唔想玩
性女徵DUCK
引用
22/06/2026 21:51
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

咁ps store都會有日文版?

有嘅,但買嗰陣唔知有分別,買咗中文:~(

Sad
我諗緊玩第二集之前補唔補第1集


美術,音樂方面都唔差

只可以講係抄NIER嘅精神續作,但感覺又無NIER整得咁好

好多位係FEEL唔到感動

佢好似想表達角色間有好深GAY伴,但完全做唔到,我感受唔到EVE , ADAM 同LILY 有幾深感情

但又真係做唔到NIER 打破到現實世界嘅地步

NIER TRUE END真係頂級

短短彈幕加幾行字已經令你想喊

Nier唯一缺點係真係有啲收集成就作業感重,剩低嘅只係口味問題
Nier連啲女都好鍾意玩


Automata已經收斂好多
Replicant真結局要全收集,打撚到你懷疑人生[sosad]

屌你D支線玩撚到仆街

仲要無咩獎勵

人工生命真係玩唔撚掂

我玩到NIER 大個仔玩唔落


佢冇重新設計過任務
同ps3幾乎係一模一樣咁折磨[sosad]
玩完一周目之後結局上YouTube睇算

個人覺得幾可惜,好多人想補完上集

戰鬥上你如果係玩左自動人珍再玩人工生命一定唔會收貨

同埋個感覺係,有好想完成呀妹心願

但問題係呀妹心願又拖又長[sosad]

支線又咁,玩玩下主線都唔想玩

我就係咁,玩完新一代返唔到轉頭
主線拖到high high
跑腿遠到high high
獎勵少到high high
我揸高達番學
引用
22/06/2026 21:52
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

上年中文版出咗patch
有得聽番日文語音

原來有番日文語音,有番動力玩[shocking]
硬膠仔
引用
22/06/2026 21:54
無限致莖, 狂抄
條撚識轉彎
引用
22/06/2026 22:19
買咗中文版點知無日文語音:~(

下點會無呀

btw無後悔揀左日文語音

韓文配音好7難聽

揀左應該唔會想爆機

PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。:-(

咁ps store都會有日文版?

有嘅,但買嗰陣唔知有分別,買咗中文:~(

Sad
我諗緊玩第二集之前補唔補第1集


美術,音樂方面都唔差

只可以講係抄NIER嘅精神續作,但感覺又無NIER整得咁好

好多位係FEEL唔到感動

佢好似想表達角色間有好深GAY伴,但完全做唔到,我感受唔到EVE , ADAM 同LILY 有幾深感情

但又真係做唔到NIER 打破到現實世界嘅地步

NIER TRUE END真係頂級

短短彈幕加幾行字已經令你想喊

Nier唯一缺點係真係有啲收集成就作業感重,剩低嘅只係口味問題
Nier連啲女都好鍾意玩


Automata已經收斂好多
Replicant真結局要全收集,打撚到你懷疑人生[sosad]

屌你D支線玩撚到仆街

仲要無咩獎勵

人工生命真係玩唔撚掂

我玩到NIER 大個仔玩唔落


佢冇重新設計過任務
同ps3幾乎係一模一樣咁折磨[sosad]
玩完一周目之後結局上YouTube睇算

個人覺得幾可惜,好多人想補完上集

戰鬥上你如果係玩左自動人珍再玩人工生命一定唔會收貨

同埋個感覺係,有好想完成呀妹心願

但問題係呀妹心願又拖又長[sosad]

支線又咁,玩玩下主線都唔想玩

我就係咁,玩完新一代返唔到轉頭
主線拖到high high
跑腿遠到high high
獎勵少到high high


online game式任務先on9
咩收集十隻羊肉,然後刷刷刷[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]