[
登入
]
下一頁
遊戲台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
遊戲台
劍星打完信紙,覺得因為偏見低估左隻GAME
MILET(已切)
14/06/2026 20:56
之前一直覺得佢抄NIER同賣女,又係泡菜仔驚,覺得應該麻麻
一關波覺得玩落COMBO同閃身係無NIER咁順咁
但去到開左多D技能,操作上改善左好多同埋對機制又熟左
戰鬥都係爽快,但唔好玩HARD,怪仔都好撚多HP,前期一定玩唔撚到
畫面美術迫樂屌打 另一韓國作品LIES OF P ,美觀好撚多同EVE真係好正,成日玩到扯
但重點配音一定唔撚好揀韓文,好撚難天,一定要揀日文,英文係好過韓文D
CUT SCENE D口形係對到哂
暫時覺得8/10 以上
MILET(已切)
14/06/2026 20:58
咁快有負皮咩事
好嘢嚟架
14/06/2026 20:59
我覺得玩到沙漠勁重覆。。。。頂唔順
MILET(已切)
14/06/2026 21:00
我覺得玩到沙漠勁重覆。。。。頂唔順
沙漠日光塔果度係整得太大
前期地圖黎講整得唔算好,又認唔到路
又唔俾開傳送
小川彩
14/06/2026 22:05
韓文難聽是常識吧
馬得法客
14/06/2026 22:14
佢同觀眾畫面互動係nier做唔到
玩落會開心D, 無nier咁駁你留心主睇故事
MILET(已切)
14/06/2026 22:17
佢同觀眾畫面互動係nier做唔到
玩落會開心D, 無nier咁駁你留心主睇故事
其中一個有趣位係同eve去換衫同埋換髮型嗰啲
成日一換完衫就會將個camp呢set去下面去睇佢個肥GAP
Fox two
14/06/2026 22:56
裝反應型脊椎D彈刀同閃避先順手,唔裝判定對手殘不友好
Fox two
14/06/2026 22:59
仲有劍星好似唔比臥龍咁用閃避無敵時間撞入個攻擊判定到碰瓷出完美閃避
笛廚肥宅
14/06/2026 23:01
兩張大地圖玩到訓著
雖然都白金
但建議想買DLC既買左先
唔係白金完就冇動力玩
起碼可以用DLC服裝跑下圖
CssFire
14/06/2026 23:01
好難先打贏demo, 根本食藥托數字9擋
MILET(已切)
14/06/2026 23:04
裝反應型脊椎D彈刀同閃避先順手,唔裝判定對手殘不友好
我都裝左,一拎到已知神裝黎
好嘢嚟架
14/06/2026 23:17
樓主有沒玩007,評價下諗緊玩唔玩
小李老杜
14/06/2026 23:50
佢同觀眾畫面互動係nier做唔到
玩落會開心D, 無nier咁駁你留心主睇故事
其中一個有趣位係同eve去換衫同埋換髮型嗰啲
成日一換完衫就會將個camp呢set去下面去睇佢個肥GAP
MILET(已切)
15/06/2026 07:54
樓主有沒玩007,評價下諗緊玩唔玩
未玩,應該唔會玩佢住
污肛自吻
15/06/2026 08:12
致敬nier
睇人玩過,demo玩過
唔太想玩
睇下新果隻拳擊有無特別
MILET(已切)
15/06/2026 08:41
致敬nier
睇人玩過,demo玩過
唔太想玩
睇下新果隻拳擊有無特別
轉語音做日文,你就唔會太覺佢係泡菜驚
唔怕水土不服
污肛自吻
15/06/2026 09:08
致敬nier
睇人玩過,demo玩過
唔太想玩
睇下新果隻拳擊有無特別
轉語音做日文,你就唔會太覺佢係泡菜驚
唔怕水土不服
好似又要釣魚
執罐頭
我諗無nier咁麻煩既
好嘢嚟架
15/06/2026 11:52
致敬nier
睇人玩過,demo玩過
唔太想玩
睇下新果隻拳擊有無特別
轉語音做日文,你就唔會太覺佢係泡菜驚
唔怕水土不服
我係中文配音
袁術
19/06/2026 14:50
我突登揀韓文
百合把聲都cute d
MILET(已切)
20/06/2026 21:15
玩完劍星 覺得 raven e隻boss 整得最好
好爽快 有對刀
好過打final boss 裝甲
快慢刀到離譜,玩normal 唔好紅色招都極難打
3刀可以即死
隻game 缺點
1中段太少boss ,d怪太重複
好似去唔同嘅地方,但係都係打同一樣嘅小怪咁樣樣
2好似逼你行好多路好拖你咁
3 材料同埋道具太少啦,變咗你次次開寶箱呢都冇乜嘢期待咁,來來去去都係啲素材啊,佢俾你整衫呀咁樣
4 連招基本上都冇乜嘢變化,唔會好似Nier咁
整體6.5/7分
可以一玩
條撚識轉彎
21/06/2026 00:05
玩完劍星 覺得 raven e隻boss 整得最好
好爽快 有對刀
好過打final boss 裝甲
快慢刀到離譜,玩normal 唔好紅色招都極難打
3刀可以即死
隻game 缺點
1中段太少boss ,d怪太重複
好似去唔同嘅地方,但係都係打同一樣嘅小怪咁樣樣
2好似逼你行好多路好拖你咁
3 材料同埋道具太少啦,變咗你次次開寶箱呢都冇乜嘢期待咁,來來去去都係啲素材啊,佢俾你整衫呀咁樣
4 連招基本上都冇乜嘢變化,唔會好似Nier咁
整體6.5/7分
可以一玩
真結局個boss好難打下
我揸高達番學
21/06/2026 00:13
買咗中文版點知無日文語音
MILET(已切)
21/06/2026 06:21
買咗中文版點知無日文語音
下點會無呀
btw無後悔揀左日文語音
韓文配音好7難聽
揀左應該唔會想爆機
我揸高達番學
22/06/2026 20:50
買咗中文版點知無日文語音
下點會無呀
btw無後悔揀左日文語音
韓文配音好7難聽
揀左應該唔會想爆機
PS5 分咗兩個版本
購買《星刃》(Stellar Blade)PS5 實體光碟或數位版時,遊戲的語言版本與語音支援有特定限制:標準中文版(亞版、歐美版)僅包含韓語和英語語音,並無日文語音。若要遊玩支援繁體中文又包含日文語音的版本,必須購買日本版(日文封面/CERO D級)。
N展仔(崩潰)
22/06/2026 20:52
我鍾意伊芙嘅旗袍look
下一頁
遊戲台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
遊戲台
回覆
留名
遊戲台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]