經濟學人:中國押注高端科技轉型 屬高風險賭博 - 香港高登
[登入]
蛋蛋RAISER
引用
14/06/2026 19:08
所以班歐豬加豬仲放大劣啲垃圾車入去真係抵鳩佢哋畀蚑蚑打爆佢哋個市場#cn#


便呀嘛
黎明
引用
14/06/2026 19:20
中國係想自己成為一小宇宙,完全自給自足,被迫閉關都可以過好日子


有人以為得[sosad]
勒老闆
引用
14/06/2026 19:22
中國係想自己成為一小宇宙,完全自給自足,被迫閉關都可以過好日子


有人以為得[sosad]


北韓都可以,我地都可以,只要領導人活得好,我地可以付出一切
躺著也中槍!
引用
14/06/2026 19:38
唔同意經濟學人這個觀點,我看到現下中國係高中低科技通吃



我覺得而家大陸個生態係因為每年都有千萬勞動力畢業
所以一直都要諗點樣創造工作職位
其中一個方法就係盯住一D 本來依賴進口既產品再用國產替代
因為對政府來講咁樣比經濟轉型可控多了
最後就變成高中低乜都有
身為14億人口世界工廠從來唔係二選一問題

所謂全生態自給自足只係結果
占寶
引用
14/06/2026 19:51
佢唔使跑贏老美,只要唔包尾,吞到歐洲就已經夠
李澤欣
引用
14/06/2026 19:53
中國個模式似係要犧牲大部份人,
啲嘢會愈嚟愈貴或者人工愈嚟愈難增長,
大部份人會覺得難以負擔...

本身大家都以為中國會好似日本以前咁, 大部份人可以分享紫醉金迷嘅日子..
但依家睇, 工資瓶頸突破唔到之餘, 基層仲開始有向下趨勢....

依家大陸好多人失業
就算有工做,好多人月薪只有三千甚至更少
姓名之用
引用
14/06/2026 20:03
唔同意經濟學人這個觀點,我看到現下中國係高中低科技通吃



我覺得而家大陸個生態係因為每年都有千萬勞動力畢業
所以一直都要諗點樣創造工作職位
其中一個方法就係盯住一D 本來依賴進口既產品再用國產替代
因為對政府來講咁樣比經濟轉型可控多了
最後就變成高中低乜都有
身為14億人口世界工廠從來唔係二選一問題

所謂全生態自給自足只係結果


真,佢咁多人,又賺唔到咩錢,遲早係要食埋美國果份,長期入口佢根本搞唔掂
同埋話佢押注大量錢係高科技轉型,根本錯,佢華為AI晶片係用過氣7NM技術整,比唔上美國野,但價錢都平一大截
以投資AI黎講,佢根本無燒幾多,反而佢用盡而家中芯既技術,已經放棄追高級晶片,只係係軟件上用盡d晶片
Tropican
引用
14/06/2026 20:21
唔同意經濟學人這個觀點,我看到現下中國係高中低科技通吃



我覺得而家大陸個生態係因為每年都有千萬勞動力畢業
所以一直都要諗點樣創造工作職位
其中一個方法就係盯住一D 本來依賴進口既產品再用國產替代
因為對政府來講咁樣比經濟轉型可控多了
最後就變成高中低乜都有
身為14億人口世界工廠從來唔係二選一問題

所謂全生態自給自足只係結果


真,佢咁多人,又賺唔到咩錢,遲早係要食埋美國果份,長期入口佢根本搞唔掂
同埋話佢押注大量錢係高科技轉型,根本錯,佢華為AI晶片係用過氣7NM技術整,比唔上美國野,但價錢都平一大截
以投資AI黎講,佢根本無燒幾多,反而佢用盡而家中芯既技術,已經放棄追高級晶片,只係係軟件上用盡d晶片


正因為,高中低都想做,同時樣樣都要國產、自足
國際貿易糾紛先會越來越多,連歐洲都準備反面

根本近年主要講既唔係高科技轉型,係內需不足
但加碼做既高中低貨,先俾美國封,就準備湧入歐洲
如果歐洲再封,就湧去更窮既國家
然後個個同佢反面 & 捲死自己

連歐美都承受唔到既貨量。
如果湧去其他窮國,遲早又排華

越講高中低,可能個個都用返配額制了
小范
引用
14/06/2026 20:34
唔同意經濟學人這個觀點,我看到現下中國係高中低科技通吃



我覺得而家大陸個生態係因為每年都有千萬勞動力畢業
所以一直都要諗點樣創造工作職位
其中一個方法就係盯住一D 本來依賴進口既產品再用國產替代
因為對政府來講咁樣比經濟轉型可控多了
最後就變成高中低乜都有
身為14億人口世界工廠從來唔係二選一問題

所謂全生態自給自足只係結果


真,佢咁多人,又賺唔到咩錢,遲早係要食埋美國果份,長期入口佢根本搞唔掂
同埋話佢押注大量錢係高科技轉型,根本錯,佢華為AI晶片係用過氣7NM技術整,比唔上美國野,但價錢都平一大截
以投資AI黎講,佢根本無燒幾多,反而佢用盡而家中芯既技術,已經放棄追高級晶片,只係係軟件上用盡d晶片


正因為,高中低都想做,同時樣樣都要國產、自足
國際貿易糾紛先會越來越多,連歐洲都準備反面

根本近年主要講既唔係高科技轉型,係內需不足
但加碼做既高中低貨,先俾美國封,就準備湧入歐洲
如果歐洲再封,就湧去更窮既國家
然後個個同佢反面 & 捲死自己

連歐美都承受唔到既貨量。
如果湧去其他窮國,遲早又排華

越講高中低,可能個個都用返配額制了

其實唔止
中國係要第時對外擴張嗰陣唔會有任何一部份被卡脖子
最理想係生產到外國反過來依賴中國唔識自己生產
詳情請參考戰國時魏國點死O:-)
姓名之用
引用
14/06/2026 20:38
唔同意經濟學人這個觀點,我看到現下中國係高中低科技通吃



我覺得而家大陸個生態係因為每年都有千萬勞動力畢業
所以一直都要諗點樣創造工作職位
其中一個方法就係盯住一D 本來依賴進口既產品再用國產替代
因為對政府來講咁樣比經濟轉型可控多了
最後就變成高中低乜都有
身為14億人口世界工廠從來唔係二選一問題

所謂全生態自給自足只係結果


真,佢咁多人,又賺唔到咩錢,遲早係要食埋美國果份,長期入口佢根本搞唔掂
同埋話佢押注大量錢係高科技轉型,根本錯,佢華為AI晶片係用過氣7NM技術整,比唔上美國野,但價錢都平一大截
以投資AI黎講,佢根本無燒幾多,反而佢用盡而家中芯既技術,已經放棄追高級晶片,只係係軟件上用盡d晶片


正因為,高中低都想做,同時樣樣都要國產、自足
國際貿易糾紛先會越來越多,連歐洲都準備反面

根本近年主要講既唔係高科技轉型,係內需不足
但加碼做既高中低貨,先俾美國封,就準備湧入歐洲
如果歐洲再封,就湧去更窮既國家
然後個個同佢反面 & 捲死自己

連歐美都承受唔到既貨量。
如果湧去其他窮國,遲早又排華

越講高中低,可能個個都用返配額制了


如果佢真係可以全國產,佢再會睇歐美面色,佢根本唔會驚,佢賺既外匯係為左買佢做唔到既野,如果全部都做到,佢就變世界第一強國,根本無人可以要脅佢,反正全世界都要靠佢製造
黎明
引用
14/06/2026 20:57
唔同意經濟學人這個觀點,我看到現下中國係高中低科技通吃



我覺得而家大陸個生態係因為每年都有千萬勞動力畢業
所以一直都要諗點樣創造工作職位
其中一個方法就係盯住一D 本來依賴進口既產品再用國產替代
因為對政府來講咁樣比經濟轉型可控多了
最後就變成高中低乜都有
身為14億人口世界工廠從來唔係二選一問題

所謂全生態自給自足只係結果


真,佢咁多人,又賺唔到咩錢,遲早係要食埋美國果份,長期入口佢根本搞唔掂
同埋話佢押注大量錢係高科技轉型,根本錯,佢華為AI晶片係用過氣7NM技術整,比唔上美國野,但價錢都平一大截
以投資AI黎講,佢根本無燒幾多,反而佢用盡而家中芯既技術,已經放棄追高級晶片,只係係軟件上用盡d晶片


正因為,高中低都想做,同時樣樣都要國產、自足
國際貿易糾紛先會越來越多,連歐洲都準備反面

根本近年主要講既唔係高科技轉型,係內需不足
但加碼做既高中低貨,先俾美國封,就準備湧入歐洲
如果歐洲再封,就湧去更窮既國家
然後個個同佢反面 & 捲死自己

連歐美都承受唔到既貨量。
如果湧去其他窮國,遲早又排華

越講高中低,可能個個都用返配額制了


如果佢真係可以全國產,佢再會睇歐美面色,佢根本唔會驚,佢賺既外匯係為左買佢做唔到既野,如果全部都做到,佢就變世界第一強國,根本無人可以要脅佢,反正全世界都要靠佢製造


最終唔會發生㗎

你係人,人哋唔係咩~

人哋冇可能俾你要脅落去㗎

你以為人哋冇限度?

侵侵已經係一個大限度阻止
阿魯卡戴綠帽
引用
14/06/2026 21:08
唔同意經濟學人這個觀點,我看到現下中國係高中低科技通吃



我覺得而家大陸個生態係因為每年都有千萬勞動力畢業
所以一直都要諗點樣創造工作職位
其中一個方法就係盯住一D 本來依賴進口既產品再用國產替代
因為對政府來講咁樣比經濟轉型可控多了
最後就變成高中低乜都有
身為14億人口世界工廠從來唔係二選一問題

所謂全生態自給自足只係結果


真,佢咁多人,又賺唔到咩錢,遲早係要食埋美國果份,長期入口佢根本搞唔掂
同埋話佢押注大量錢係高科技轉型,根本錯,佢華為AI晶片係用過氣7NM技術整,比唔上美國野,但價錢都平一大截
以投資AI黎講,佢根本無燒幾多,反而佢用盡而家中芯既技術,已經放棄追高級晶片,只係係軟件上用盡d晶片


基本上佢仲可以用愛國所以要買佢嘅嘢呢個藉口,係唔會平俾你同我偽依啲韭菜。

同埋大陸目前最先進同埋相對可以穩定量產嘅7nm製程,因為極唔穩定嘅關係,所以佢嘅成本係好貴,甚至仲貴過台積電嘅3nm,仲未計佢發熱同能耗好高,近期華為啲手機都已經要加風扇入去,遲啲可以上我教所謂韜嘅定律晶片,我就真係冇眼睇。O:-)

至於AI,因為成本、算力、同埋政治正確嘅問題,中國嘅模到肯定係比較落後,相信一般用你唔係太察覺嘅。O:-)
男色經濟圈
引用
14/06/2026 21:19
唔同意經濟學人這個觀點,我看到現下中國係高中低科技通吃

comparative advantage

都係

阿魯卡幾時再出post吹下隻比亞迪?想佢跌倒10蚊#adore#cl #adore#cl
又搞事
引用
14/06/2026 21:47
唔同意經濟學人這個觀點,我看到現下中國係高中低科技通吃



我覺得而家大陸個生態係因為每年都有千萬勞動力畢業
所以一直都要諗點樣創造工作職位
其中一個方法就係盯住一D 本來依賴進口既產品再用國產替代
因為對政府來講咁樣比經濟轉型可控多了
最後就變成高中低乜都有
身為14億人口世界工廠從來唔係二選一問題

所謂全生態自給自足只係結果


真,佢咁多人,又賺唔到咩錢,遲早係要食埋美國果份,長期入口佢根本搞唔掂
同埋話佢押注大量錢係高科技轉型,根本錯,佢華為AI晶片係用過氣7NM技術整,比唔上美國野,但價錢都平一大截
以投資AI黎講,佢根本無燒幾多,反而佢用盡而家中芯既技術,已經放棄追高級晶片,只係係軟件上用盡d晶片


正因為,高中低都想做,同時樣樣都要國產、自足
國際貿易糾紛先會越來越多,連歐洲都準備反面

根本近年主要講既唔係高科技轉型,係內需不足
但加碼做既高中低貨,先俾美國封,就準備湧入歐洲
如果歐洲再封,就湧去更窮既國家
然後個個同佢反面 & 捲死自己

連歐美都承受唔到既貨量。
如果湧去其他窮國,遲早又排華

越講高中低,可能個個都用返配額制了


如果佢真係可以全國產,佢再會睇歐美面色,佢根本唔會驚,佢賺既外匯係為左買佢做唔到既野,如果全部都做到,佢就變世界第一強國,根本無人可以要脅佢,反正全世界都要靠佢製造


最終唔會發生㗎

你係人,人哋唔係咩~

人哋冇可能俾你要脅落去㗎

你以為人哋冇限度?

侵侵已經係一個大限度阻止

以前開大門任你傾銷,依家歐美終於開始醒覺
再咁搞法,自己全國上下遲早連飯都無得食
依家寧願唔要效率、唔要平貨,都夾手夾腳起關稅牆,科技牆
遲早連東南亞各國都玩埋一份,
馬踏江戶紐約
引用
14/06/2026 22:08
唔同意經濟學人這個觀點,我看到現下中國係高中低科技通吃



我覺得而家大陸個生態係因為每年都有千萬勞動力畢業
所以一直都要諗點樣創造工作職位
其中一個方法就係盯住一D 本來依賴進口既產品再用國產替代
因為對政府來講咁樣比經濟轉型可控多了
最後就變成高中低乜都有
身為14億人口世界工廠從來唔係二選一問題

所謂全生態自給自足只係結果


真,佢咁多人,又賺唔到咩錢,遲早係要食埋美國果份,長期入口佢根本搞唔掂
同埋話佢押注大量錢係高科技轉型,根本錯,佢華為AI晶片係用過氣7NM技術整,比唔上美國野,但價錢都平一大截
以投資AI黎講,佢根本無燒幾多,反而佢用盡而家中芯既技術,已經放棄追高級晶片,只係係軟件上用盡d晶片


正因為,高中低都想做,同時樣樣都要國產、自足
國際貿易糾紛先會越來越多,連歐洲都準備反面

根本近年主要講既唔係高科技轉型,係內需不足
但加碼做既高中低貨,先俾美國封,就準備湧入歐洲
如果歐洲再封,就湧去更窮既國家
然後個個同佢反面 & 捲死自己

連歐美都承受唔到既貨量。
如果湧去其他窮國,遲早又排華

越講高中低,可能個個都用返配額制了


如果佢真係可以全國產,佢再會睇歐美面色,佢根本唔會驚,佢賺既外匯係為左買佢做唔到既野,如果全部都做到,佢就變世界第一強國,根本無人可以要脅佢,反正全世界都要靠佢製造


最終唔會發生㗎

你係人,人哋唔係咩~

人哋冇可能俾你要脅落去㗎

你以為人哋冇限度?

侵侵已經係一個大限度阻止

以前開大門任你傾銷,依家歐美終於開始醒覺
再咁搞法,自己全國上下遲早連飯都無得食
依家寧願唔要效率、唔要平貨,都夾手夾腳起關稅牆,科技牆
遲早連東南亞各國都玩埋一份,

不會夠東大鬥的工業天勢
躺著也中槍!
引用
14/06/2026 22:46
唔同意經濟學人這個觀點,我看到現下中國係高中低科技通吃



我覺得而家大陸個生態係因為每年都有千萬勞動力畢業
所以一直都要諗點樣創造工作職位
其中一個方法就係盯住一D 本來依賴進口既產品再用國產替代
因為對政府來講咁樣比經濟轉型可控多了
最後就變成高中低乜都有
身為14億人口世界工廠從來唔係二選一問題

所謂全生態自給自足只係結果


真,佢咁多人,又賺唔到咩錢,遲早係要食埋美國果份,長期入口佢根本搞唔掂
同埋話佢押注大量錢係高科技轉型,根本錯,佢華為AI晶片係用過氣7NM技術整,比唔上美國野,但價錢都平一大截
以投資AI黎講,佢根本無燒幾多,反而佢用盡而家中芯既技術,已經放棄追高級晶片,只係係軟件上用盡d晶片


正因為,高中低都想做,同時樣樣都要國產、自足
國際貿易糾紛先會越來越多,連歐洲都準備反面

根本近年主要講既唔係高科技轉型,係內需不足
但加碼做既高中低貨,先俾美國封,就準備湧入歐洲
如果歐洲再封,就湧去更窮既國家
然後個個同佢反面 & 捲死自己

連歐美都承受唔到既貨量。
如果湧去其他窮國,遲早又排華

越講高中低,可能個個都用返配額制了


都係見步行步
中央都唔敢叫停生產
一停就一堆失業
唔係剩係工業產品
第一產業如抹茶藍莓青提松露鵝肝魚子醬全部近年被中國喪產
發展內需就講左好多年
但你而家樓爆O:-)
馬踏江戶紐約
引用
14/06/2026 23:36
中國就是人類文明
其他野人應天滅
二本松
引用
14/06/2026 23:40
多鳩餘 唔係可以點 永生永世俾西方科技經濟收割:o)
二本松
引用
14/06/2026 23:46
唔同意經濟學人這個觀點,我看到現下中國係高中低科技通吃



我覺得而家大陸個生態係因為每年都有千萬勞動力畢業
所以一直都要諗點樣創造工作職位
其中一個方法就係盯住一D 本來依賴進口既產品再用國產替代
因為對政府來講咁樣比經濟轉型可控多了
最後就變成高中低乜都有
身為14億人口世界工廠從來唔係二選一問題

所謂全生態自給自足只係結果


真,佢咁多人,又賺唔到咩錢,遲早係要食埋美國果份,長期入口佢根本搞唔掂
同埋話佢押注大量錢係高科技轉型,根本錯,佢華為AI晶片係用過氣7NM技術整,比唔上美國野,但價錢都平一大截
以投資AI黎講,佢根本無燒幾多,反而佢用盡而家中芯既技術,已經放棄追高級晶片,只係係軟件上用盡d晶片


正因為,高中低都想做,同時樣樣都要國產、自足
國際貿易糾紛先會越來越多,連歐洲都準備反面

根本近年主要講既唔係高科技轉型,係內需不足
但加碼做既高中低貨,先俾美國封,就準備湧入歐洲
如果歐洲再封,就湧去更窮既國家
然後個個同佢反面 & 捲死自己

連歐美都承受唔到既貨量。
如果湧去其他窮國,遲早又排華

越講高中低,可能個個都用返配額制了


如果佢真係可以全國產,佢再會睇歐美面色,佢根本唔會驚,佢賺既外匯係為左買佢做唔到既野,如果全部都做到,佢就變世界第一強國,根本無人可以要脅佢,反正全世界都要靠佢製造


最終唔會發生㗎

你係人,人哋唔係咩~

人哋冇可能俾你要脅落去㗎

你以為人哋冇限度?

侵侵已經係一個大限度阻止

以前開大門任你傾銷,依家歐美終於開始醒覺
再咁搞法,自己全國上下遲早連飯都無得食
依家寧願唔要效率、唔要平貨,都夾手夾腳起關稅牆,科技牆
遲早連東南亞各國都玩埋一份,

口講梗係易 唔用中國貨通脹一定飆升 到時選民咪又係屌鬼
根加唔好講大部分shithole除左中國貨根本無能力揀其他
炎髮灼眼
引用
14/06/2026 23:58
賭王
馬踏江戶紐約
引用
15/06/2026 00:08
日本遭遇重创,这是毁灭之路的开始

坏土豆作品
首发于粉丝专页 一个坏土豆
陪我的国一起复兴

日本遭遇了真正的毁灭性打击,它们的报应终于要来了。

就在前几天,特朗普对中国喊话,意思是你们能不能放日本一马,因为两用物项管控搞下来,日本都快死了。

对此我们表示很震惊,说我们依法依规做事情而已,啥叫放它一马,难道让它继续作死,在军国主义道路上狂奔吗?

你美国还是哪里凉快哪里呆着去吧,其实美国不应该操心日本,中国关键资源的管控美国自己一样也受不了了。

我们先说事情的源头。

最近日本上窜下跳,到处找人说情,向中国施压,日本经济新闻6月9日披露说,特朗普政府通过外交渠道向中方施压,希望放宽对日稀土、钨等两用战略矿产出口管制,而且这个议题还会放到G7峰会上,让整个美西方一起帮它想办法。

原因呢,是日本两家做六氟化钨的龙头企业正式官宣永久停产,相当于就是要破产了。

而这,只是日本一系列最后产业群即将崩溃的开始。
馬踏江戶紐約
引用
15/06/2026 00:09
我们从六氟化钨说起。

六氟化钨(WF₆)是全球唯一能大规模量产、用于芯片内部填充金属钨的气态原料,是芯片的纳米导电骨架、工业牙齿。

没有六氟化钨,先进制程的芯片、高带宽内存、数百层3D NAND闪存,全都造不出来,都得瘫痪,没有任何可替代品。

而日本的产能大约占了全球总量的25%,而且是占据了超高纯品质市场的60%以上,是台积电、海力士、美光这些半导体企业的核心供应商,日本一旦停产,这些半导体企业都要抓瞎。

但是可惜,日本的原料命脉完全捏在中国手里。

六氟化钨,没有钨当然不行,原材料中70%都是高纯钨粉。

而全球的高纯钨粉中国是垄断地位,占据份额超过了90%。

日本的钨粉,以前全都是从中国来的。

但是中国的两用物项开始管控后,日本的材料进口直接归零,这真的是一点办法都没有。

有人说全球其它国家不是加起来还有10%吗?

可惜这10%没用,芯片级以上的高纯钨粉只有中国能做,其它国家生产的纯度不够,如果硬要上,就会造成大规模的不良率,做出来一大半都是废品。

如果投资研究,扩大产能呢,那就等个十年八年吧,到时候日本还在不在都两说。

在中国进行两用物项管控后,全球高纯六氟化钨的价格暴涨超过了230%,AI 芯片、存储厂生产成本持续提升;

现在美国还给日本说情,其实美国应该关注的是它自己,它现在比日本更害怕。
馬踏江戶紐約
引用
15/06/2026 00:09
因为危机击穿了美国的AI芯片与先进制程产业,当下AI竞争正处于最关键的阶段,英伟达、AMD的高端AI芯片,高通、英特尔的旗舰制程芯片,全部依赖超高纯六氟化钨。

随着日本产能永久清零,全球高端原料缺口彻底爆发,推高了美国芯片企业的生产成本。

最关键的是,现在不是加钱的问题,是加钱也买不到货的问题。

不过我们还是以后说美国,因为还是给美国留了点机会,比如中国就生产全球最好纯度最高的六氟化钨…..

今天呢,我们还是重点谈日本。

六氟化钨只是日本最后产业集群集体崩溃的开始,是倒塌的第一张多米诺骨牌。

日本的造船、钢铁、家电、半导体、高铁等等这些行业基本上都已经玩完了,汽车产业也受到了致命的冲击,现在日本唯一苟延残喘的,除了成人产业,也就剩下一些小而美的原料产业了。

但是未来3年,这些产业一个都不会剩下!

以后一点渣都没了!

中国对日本的管控,根本不是单点打击,而是全链条、全领域、精准斩首式的降维打击!

日本现在倒下的,远远不止一家两家工厂,而是整整一套高端工业与军工体系的集体瘫痪!

首先,就是镓和锗,这两样绝对的战略王牌!中国完全是垄断级话语权,管控一出,日本就原地爆炸!

两大半导体巨头信越化学、SUMCO,赖以生存的晶圆衬底的原料彻底断供,仅剩的库存只够维持3个月了。

要知道,这可是5G基站、射频芯片、高端雷达、卫星通信的核心基底!

更致命的是军工领域!

日本所有的红外探测器、军用夜视仪、导弹制导光学镜头,100%依赖高纯锗片。
馬踏江戶紐約
引用
15/06/2026 00:09
现在锗原料进口归零,日本军工光电体系就原地瘫痪了!

不光芯片、军工受创,民用高端产业也全面崩盘。

光纤核心原料四氯化锗价格暴涨180%,日本住友、古河这些老牌光纤巨头的成本完全失控,海外订单竞争力崩盘,市场份额一个月比一个月少。

紧接着被迎头暴击的,就是高端石墨产业链!

日本整体石墨消耗80%依赖中国进口,而高端锂电用的球形负极石墨,对中国的依存度接近100%,完全没有替代来源!

管制落地后,日本的动力电池产能全面受限,交付大幅延期、成本飙升,新能源产业链彻底断裂。

更硬核的是核工业和航空领域受到的冲击!

半导体设备的密封件、超高温的工业模具、核工业的高温部件、IHI航空发动机的高温密封件,全部依赖中国独家量产的氟化石墨。

我们一出手,日本高端制造、核能、航空赛道集体抓瞎,全面停产停工!

不止于此,铋、碲两大稀有战略金属同步管制,击溃了日本精密制造的最后防线!

高纯碲,是高端热电制冷、红外靶材、车载精密传感器的核心原料,日本相关厂商库存彻底见底,下个月就要全线停产!

高纯铋,是军工特种合金、超导材料、高端精密焊料的刚需原料。今天三菱材料、富士精工的精密合金产线,大面积停工,剩余库存最多再撑一个月,以后等着破产吧!

最狠的一刀,是中重稀土!

普通轻稀土日本还能靠澳洲勉强续命,但镝、铽、钇、镥这些军工刚需的中重稀土,海外根本没有成熟的提纯产能!

因为全球90%的中重稀土提纯能力,牢牢握在中国手里!

这些材料,是军用雷达永磁体、导弹伺服系统、战机航发高温磁铁、潜艇声呐的绝对核心!

以上我们说的,还仅仅只是一部分!
馬踏江戶紐約
引用
15/06/2026 00:10
从半导体、新能源、精密制造,到航空航天、核工业、尖端军工,中国正在用全套上游战略物资,层层锁死日本工业的所有命脉!

这已经不是简单的贸易管控,这是对日本百年高端工业体系的精准清零!

今天的这一幕,让我想到了两件事情。

第一件,是惊心动魄的日韩贸易战。

2019年时,韩国最高法院判决日本企业必须为二战时强征韩国劳工支付赔偿。结果安倍政府祭出杀招,掐断了韩国的工业命脉。

因为高端光刻胶、高纯氟化氢、氟聚酰亚胺,这三样芯片的核心原材料,日本牢牢垄断上游,而这是韩国芯片产业必不可少的。

当时的文在寅政府态度极强硬,明知前路艰难,依然倾尽举国之力,砸巨资疯狂攻坚材料国产化,但是残酷的现实摆在眼前:基础上游命脉不在自己手里,再多努力都是杯水车薪。

低端材料勉强实现替代,但最核心、最卡脖子的原材料韩国始终做不出来,束手无策,始终被日本所拿捏。

文在寅时代,韩国付出了惨痛的经济代价、而到了尹锡悦时代,韩国更不用说了,马上低头认怂,彻底放弃索赔诉求,全盘妥协退让。日本这才松口,勉强放了韩国一马。

但今天呢,最讽刺、最解气、最颠覆全球格局的真相来了!

日本能够拿捏韩国的所有王牌、所有上游技术、所有供应链优势,如今完完整整、一模一样,全部被我们牢牢握在手中!

日本是韩国的上游,而中国,是日本的终极顶层上游!

当年的日本,仅仅靠着几样高端化工材料,就能锁死韩国的半导体产业,让整个韩国高端制造业俯首称臣;

而今天的我们,手握全套战略资源,锁死的是日本的全部工业体系!

这就是降维打击!

这就是真正的产业链食物链的最顶端!

我想起的第二件事情,一百多年前,日本完成工业革命,立马就对我们发起了罪恶的侵略战争。

那时候的我们有多难?不得不以农业国对抗工业国,用锄头对抗机床,血肉对抗钢铁,小米加步枪对抗工业化的火炮!

那一代人,是用举国悲壮、山河破碎、亿万同胞的血泪,硬生生扛下了工业国对农业国的碾压式屠杀!

当年的日本,凭借工业霸权肆意践踏我们的国土、掠夺我们的资源、屠戮我们的人民!

但是今天的格局,已经彻底颠覆!

日本最后的工业根基、高端制造神话、半导体霸权、精密材料壁垒,全部攥在我们的手里!

他们的芯片命脉、军工命脉、航空命脉、新能源命脉、精密制造命脉,全部被我们精准锁死!

百年前,我们还是个农业国!

可惜今天的日本,连成为农业国的资格都没有!

因为日本的粮食自给率只有可怜的37%,日本的原材料和能源全靠进口,到时候只要锁定日本的码头,别说打仗,日本内部就会物资枯竭、物价崩盘、社会动荡,坐等天灾人祸、自我崩溃!

走投无路的日本,就要铤而走险了。

而我们将是以顶层产业王权,对日本终极的、彻底的、史诗级的反向降维!

日本的毁灭之路,才刚开始!
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]