有冇人奶頭成日都好癢,但R佢又會好痛 - 香港高登
[登入]
林襄
引用
15/06/2026 16:39
語癌
倉井皆空
引用
15/06/2026 16:58
奶頭?係咪即係“乳頭”?

大陸人叫奶頭

臺灣人都係叫奶頭或者neh neh
白卡姐姐
引用
15/06/2026 23:30
奶頭?係咪即係“乳頭”?

大陸人叫奶頭

臺灣人都係叫奶頭或者neh neh

我本身想打奶滋
但個腦係諗緊乳頭
最後打左奶頭:o)
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]