如果碟仙係真,點解佢唔可以移動無人掂住既碟? - 香港高登
[登入]
白卡姐姐
引用
14/06/2026 16:42
一定要有人掂住先郁到?
跑腿一號
引用
15/06/2026 09:55
問咗唔可以問嘅問題就可以。
斯托拉斯
引用
15/06/2026 10:22
你去問下碟仙本人嘛
表妹請飲奶
引用
15/06/2026 10:26
因為d手指好撚臭先逼到佢行
青山金比
引用
15/06/2026 10:30
最緊要多人,一個人都推唔郁啦
高登肥仔
引用
15/06/2026 10:37
碟仙唔係自己推隻碟,而係透過微弱嘅靈力,去引導同放大每個人手指傳過出嚟嘅潛意識微細肌肉動作(Ideomotor effect)。冇人掂就冇『引力點』,佢空有靈力都冇人肉槓桿用。
畢氏cdrom
引用
15/06/2026 11:12
不要多管閒事:-[
跑腿一號
引用
15/06/2026 11:13
如果可以嘅話就會有人用黎發明碟仙永動機。
性女徵DUCK
引用
15/06/2026 11:17
點解老細唔係公司你會偷懶?
PlayJer-ism
引用
15/06/2026 11:18
你試下問佢點死
江海怡
引用
15/06/2026 11:56
因為摩擦力
白卡姐姐
引用
15/06/2026 23:31
如果可以嘅話就會有人用黎發明碟仙永動機。

發達大計
跑腿一號
引用
16/06/2026 09:20
如果我用個1噸重𠯫碟,咁碟仙推唔推得郁?
巧仁
引用
16/06/2026 09:21
一個人玩冇得呃。。。
PlayJer-ism
引用
16/06/2026 09:54
如果可以嘅話就會有人用黎發明碟仙永動機。

發達大計

可能有人做左鬼先發現唔夠力郁隻碟#ass#
斯托拉斯
引用
16/06/2026 10:12
如果可以嘅話就會有人用黎發明碟仙永動機。

發達大計

可能有人做左鬼先發現唔夠力郁隻碟#ass#

嗰啲鬼渣,str唔夠,轉唔到職做碟仙
煲顛茶
引用
16/06/2026 11:36
咁就係UFO

飛碟
腦殘兄貴
引用
16/06/2026 11:56
壽司郎d碟得唔得
N展仔(崩潰)
引用
16/06/2026 12:32
如果碟仙係真 咁佢答唔答到
p=np問題[???]dw
跑腿一號
引用
16/06/2026 14:14
如果碟仙係真 咁佢答唔答到
p=np問題[???]dw

https://upload.hkgolden.media/comment/evjptndb.rrgs42armxm.5pwj0gphrzd.cxx.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/iojjwslf.w5ais0hi2tx.eunfx3cbbkc.iny.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/z1bvn3az.exlkwkhefcd.vsj1pxy32nv.x1f.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/l5b3elp3.wlfohyy2ma0.04xpw2no1fj.rdb.jpg
KOFans
引用
16/06/2026 14:16
如果唔洗按住
就會有蛋散叫佢報圓週率
PlayJer-ism
引用
16/06/2026 16:29
如果碟仙係真 咁佢答唔答到
p=np問題[???]dw

problem = no problem
八目者
引用
16/06/2026 17:41
係儀式
表達問者嘅誠意
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]