Galgame討論區[2125]olaf mid wtf - 香港高登
[登入]
真愈談愈gay
引用
21/06/2026 18:23
無野 我轉用thunar了
似乎dolphin係唔會work

用tiling就順便轉用tui 比如呢個
唔洗config default都夠用
https://github.com/sxyazi/yazi

我都諗緊用this
但係仲慣緊用mouse禁入去folder同埋係file explorer到copy file path
用yazi/tui file explorer好似就慢左D(又或者要熟hotkey)

傻啦 一定tui最快 比如yazi 打cc就copy到file path
killer feature係bulk rename 係vim度改完名就自動apply
https://yazi-rs.github.io/features

得 係我on9
一裝就知原來照可以用mouse操作
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]