https://www.youtube.com/watch?v=gEMx7kt7n4E
山羊fast check
router不嬲係咁
都係個句 唯一option就係自己搵部router有support openwrt自己flash
Bromhexine
20/06/2026 10:08
我當年第一次玩呢隻GAME個時唔知可以轉武器 玩到勁辛苦
be evil有咁多data都搞成咁 dim搞?
不過funny既係 D AI bro成日話整AI黎醫cancer 真係deliver到D野居然得be evil
佢個alphafold model係open weight 係DNA版本既LLM
之前有單幫隻狗design疫苗就有用佢 其他AI bro只係諗住取代白領工作
可能都知自己唔夠其他公司卷
去做呢d long term先賺既更好
https://www.youtube.com/watch?v=gEMx7kt7n4E
山羊fast check
router不嬲係咁
都係個句 唯一option就係自己搵部router有support openwrt自己flash
你有咁做?點搞setting?唔識
Shake Shack 快閃半價
拎券 買滿$100減$50
Shake Shack突發半價優惠登場,快閃2星期大派5折優惠券
使用指定手機App免費搶券,買滿$100即減$50,適用於全港Shake Shack分店,購買招牌芝士牛肉漢堡、煙燻培根牛肉堡、芝士波浪紋薯條、經典奶昔等,全部一律可享半價
即日起至7月1日,於「Eatizen
美心薈」手機App免費派發優惠券,即可獲贈半價優惠券,於全港所有Shake Shack分店,購買任何食品、飲品、甜點滿$100,即享勁減$50優惠,share給朋友一起免費拎券,每人限領一張,數量有限,派完即止!
吃sharkshark了
https://www.youtube.com/watch?v=gEMx7kt7n4E
山羊fast check
router不嬲係咁
都係個句 唯一option就係自己搵部router有support openwrt自己flash
你有咁做?點搞setting?唔識
我用ISP router咋
不過依家某程度上係用linux機router 我所有機都只連入一部機 只係得個部機連ISP router
openwrt大部分flash好簡單 只係upload image就得 但有D就複雜D
最煩其實搵邊部router 佢官網都有晒list 但要岩feature 又容易flash唔一定搵到
https://www.youtube.com/watch?v=8KQFgWdiudo
叫得linus但係而家先用linux!?
https://www.youtube.com/watch?v=gEMx7kt7n4E
山羊fast check
router不嬲係咁
都係個句 唯一option就係自己搵部router有support openwrt自己flash
你有咁做?點搞setting?唔識
我用ISP router咋
不過依家某程度上係用linux機router 我所有機都只連入一部機 只係得個部機連ISP router
openwrt大部分flash好簡單 只係upload image就得 但有D就複雜D
最煩其實搵邊部router 佢官網都有晒list 但要岩feature 又容易flash唔一定搵到
姐係當部機係proxy咁用 但係唔會慢左?
https://www.youtube.com/watch?v=gEMx7kt7n4E
山羊fast check
router不嬲係咁
都係個句 唯一option就係自己搵部router有support openwrt自己flash
你有咁做?點搞setting?唔識
我用ISP router咋
不過依家某程度上係用linux機router 我所有機都只連入一部機 只係得個部機連ISP router
openwrt大部分flash好簡單 只係upload image就得 但有D就複雜D
最煩其實搵邊部router 佢官網都有晒list 但要岩feature 又容易flash唔一定搵到
姐係當部機係proxy咁用 但係唔會慢左?
冇問題的 只不過係linux router 呢個係第二個選擇
不過我唔係完全獨立一部做router 係當埋server同desktop 所以唔算太理想
x86 server/router最大問題晒電咁解
未到

未到

wtf?
https://x.com/DataChaz/status/2067996575817945197
netflix咁勁?
https://www.threads.com/@ffkeungp/post/DZzDSBjGQrN?xmt=AQG0Tbdci0JEVqruby_o-tokImRaWBDUQiDp-iv6EZ-yjwvVmDdOm7Dj5ptCh7rYYiw05hM&slof=1
wtf ai?
https://www.threads.com/@zutomayo/post/DZzT45WkXtT?xmt=AQG0LObxqRTHAASdoc17BdVfkkVIlRoY06aSwzuwGsQzJ137QkOYNNG-MDEixf8aNFzolWg&slof=1
想講今次開場屈機到瀨屎
買明治提子糖食前面個靚仔話想要
比左包佢食做功德
bb so yasashii...
買明治提子糖食前面個靚仔話想要
比左包佢食做功德
bb so yasashii...
成包比佢咁功德
好耐冇見肚餓家
mud 佢仲有間唔中上黎貼threads....