omg…my M自從今年升職後 r要三個月通知期
啱先入去dept head攤牌 一係降返職俾返一個月通知期 一係就俾佢補錢早走。。。
肯補錢走已經立係不敗之地
omg…my M自從今年升職後 r要三個月通知期
啱先入去dept head攤牌 一係降返職俾返一個月通知期 一係就俾佢補錢早走。。。
咁想走?y?
對公司已絕望 要乜無乜 見唔到有轉好可能性
管理層無心做好security 要人無人 要錢無錢 仲不停加work load
omg…my M自從今年升職後 r要三個月通知期
啱先入去dept head攤牌 一係降返職俾返一個月通知期 一係就俾佢補錢早走。。。
咁想走?y?
對公司已絕望 要乜無乜 見唔到有轉好可能性
管理層無心做好security 要人無人 要錢無錢 仲不停加work load
wr
omg…my M自從今年升職後 r要三個月通知期
啱先入去dept head攤牌 一係降返職俾返一個月通知期 一係就俾佢補錢早走。。。
咁想走?y?
對公司已絕望 要乜無乜 見唔到有轉好可能性
管理層無心做好security 要人無人 要錢無錢 仲不停加work load
wr

明
omg…my M自從今年升職後 r要三個月通知期
啱先入去dept head攤牌 一係降返職俾返一個月通知期 一係就俾佢補錢早走。。。
咁想走?y?
對公司已絕望 要乜無乜 見唔到有轉好可能性
管理層無心做好security 要人無人 要錢無錢 仲不停加work load
wr

明
你至少仲有prj轉 火仔個邊冇吧
https://www.ptt.cc/bbs/C_Chat/M.1781597133.A.B0B.html
https://bbs.nga.cn/read.php?tid=46993997
#4
明

放假 ymj
https://store.steampowered.com/app/4170200/
放假 ymj
https://store.steampowered.com/app/4170200/
y hard sell
你自己都無買
放假 ymj
https://store.steampowered.com/app/4170200/
y hard sell
你自己都無買
玩完demo 一般 等佢更新
放假 ymj
https://store.steampowered.com/app/4170200/
y hard sell
你自己都無買
玩完demo 一般 等佢更新
一般仲hardsell我玩 連豬爆斬
https://www.threads.com/@rryuk7_i/post/DZmzR7rEriS?xmt=AQG0OCQZU3Lg47TlFi2iJSnfT6urFbOKCVGGpquHEm2dZAS3M2tSsVpOCWvUY7Mhb9U94Yxp&slof=1
??
https://www.threads.com/@r00_05u/post/DZpK-grFIdP?xmt=AQG01yvaO8gK-M1TTp_29tAYbSfuP52fciQSFTd_t53A738RPyzBNb3_8gOp1-WVnB3OOheu&slof=1
睇亞運+
还有个小吧帖子里面没提,但是在吧群里说了,秧秧的伤害纯度很高,全是直伤,不像其他效应队里有一堆混伤,20词对比14词提升高的夸张,总伤在1500-1600万,直接做到了轮椅轴4r打赢爱弥斯聚爆的5r14e,再加上她伤害前置,实际120秒的轮椅轴打的是4.5套(v1只能说,秧圣帝君都有人黑啊)