wfh myj chilling

ok later try
btw 我--cookies-from-browser用唔到
extract cookie之後--cookies 算
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
wfh myj chilling

整緊個jobcan自動入力web application

pretty fun
wfh myj chilling

整緊個jobcan自動入力web application

pretty fun

fun過番工
https://rog.asus.com/us/networking/rog-rapture-gt-be19000ai/
router整埋有AI server功能 呢個世界發生咩事
https://www.threads.com/@passiontimes/post/DZmR--5nwbc?xmt=AQG08H_QVcq9jlzR4k3vZzl01T80YwQWe_9cxjUmbXShT1Ra6nI5ggR9EUYY_AfSzaT2kdI&slof=1
Y咁快就漏水
wfh myj chilling

整緊個jobcan自動入力web application

pretty fun

fun過番工

上進gay
wfh myj chilling

整緊個jobcan自動入力web application

pretty fun

fun過番工

上進gay
又學左野
開chrome dev tool然後cap低network tab既log
喂比AI已經100%再現到本身個web做緊既野 佢無公開API都做到
仆街7月PJT要玩COPLIOT STUDIO
![[shocking]](/faces/shocking.gif)
仆街7月PJT要玩COPLIOT STUDIO
![[shocking]](/faces/shocking.gif)
恭喜哂有得比m$ sm
仆街7月PJT要玩COPLIOT STUDIO
![[shocking]](/faces/shocking.gif)
恭喜哂有得比m$ sm

似係做半個POC準備之後堆開發

https://x.com/wachushka/status/2066592871302488479?s=12
唔同國家既人諗既野都係一樣
老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主
老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主
3.3真係咁強?
![[shocking]](/faces/shocking.gif)
老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主
發現D勁角我都冇

老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主
3.3真係咁強?
![[shocking]](/faces/shocking.gif)
包餃子普通料
老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主
發現D勁角我都冇

唔強求塔滿星就由佢吧
https://www.threads.com/@peter23691243/post/DZmYSLyE0mH
https://www.threads.com/@peter23691243/post/DZmYSLyE0mH
以為呢個係另一個Peter
https://www.threads.com/@peter23691243/post/DZmYSLyE0mH
以為呢個係另一個Peter
我都諗緊係咪果個PETER
https://www.threads.com/@peter23691243/post/DZmYSLyE0mH
以為呢個係另一個Peter
我都諗緊係咪果個PETER
果個死左了