Galgame討論區[2125]olaf mid wtf - 香港高登
[登入]
LoiterA
引用
16/06/2026 08:39
wfh myj chilling

:-(
安島(傍観者)
引用
16/06/2026 08:40
然後我發現—limit 800k同1500k 都係固定DL 10幾分鐘就死 唔知B站個限流係點玩

我衰過你 Error 412死左
應該係要入cookies 試下--cookies-from-browser chrome 之類試下
不過412我bypass唔到 [sosad]

patch完得左
https://github.com/yt-dlp/yt-dlp/issues/16962

ok later try
btw 我--cookies-from-browser用唔到
extract cookie之後--cookies 算[sosad]
真愈談愈gay
引用
16/06/2026 08:41
wfh myj chilling

:-(

整緊個jobcan自動入力web application
https://upload.hkgolden.media/comment/3qu4bwdv.vh1bipqrpkp.s0d3bf2u00v.2vh.png
pretty fun
LoiterA
引用
16/06/2026 08:42
wfh myj chilling

:-(

整緊個jobcan自動入力web application
https://upload.hkgolden.media/comment/3qu4bwdv.vh1bipqrpkp.s0d3bf2u00v.2vh.png
pretty fun

#adore# #adore# fun過番工
真愈談愈gay
引用
16/06/2026 08:54
https://rog.asus.com/us/networking/rog-rapture-gt-be19000ai/
router整埋有AI server功能 呢個世界發生咩事
吾妻夜(學馬)
引用
16/06/2026 08:58
https://www.threads.com/@passiontimes/post/DZmR--5nwbc?xmt=AQG08H_QVcq9jlzR4k3vZzl01T80YwQWe_9cxjUmbXShT1Ra6nI5ggR9EUYY_AfSzaT2kdI&slof=1

Y咁快就漏水
安島(傍観者)
引用
16/06/2026 09:14
wfh myj chilling

:-(

整緊個jobcan自動入力web application
https://upload.hkgolden.media/comment/3qu4bwdv.vh1bipqrpkp.s0d3bf2u00v.2vh.png
pretty fun

#adore# #adore# fun過番工

#adore# #adore# #adore# 上進gay
真愈談愈gay
引用
16/06/2026 09:22
wfh myj chilling

:-(

整緊個jobcan自動入力web application
https://upload.hkgolden.media/comment/3qu4bwdv.vh1bipqrpkp.s0d3bf2u00v.2vh.png
pretty fun

#adore# #adore# fun過番工

#adore# #adore# #adore# 上進gay

又學左野
開chrome dev tool然後cap低network tab既log
喂比AI已經100%再現到本身個web做緊既野 佢無公開API都做到
LoiterA
引用
16/06/2026 09:27
仆街7月PJT要玩COPLIOT STUDIO [shocking]
年華無多時
引用
16/06/2026 09:29
具有冇睇過圖書館d書
真愈談愈gay
引用
16/06/2026 09:29
仆街7月PJT要玩COPLIOT STUDIO [shocking]

恭喜哂有得比m$ sm
LoiterA
引用
16/06/2026 09:32
仆街7月PJT要玩COPLIOT STUDIO [shocking]

恭喜哂有得比m$ sm

:~( 似係做半個POC準備之後堆開發 :~(
年華無多時
引用
16/06/2026 09:37
https://x.com/wachushka/status/2066592871302488479?s=12

唔同國家既人諗既野都係一樣
陽見恵凪
引用
16/06/2026 10:04
:-(
年華無多時
引用
16/06/2026 10:36
老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主
陽見恵凪
引用
16/06/2026 10:46
老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主

3.3真係咁強?[shocking]
LoiterA
引用
16/06/2026 10:47
老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主

發現D勁角我都冇:~(
椎名唯華
引用
16/06/2026 10:48
老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主

3.3真係咁強?[shocking]

包餃子普通料
年華無多時
引用
16/06/2026 10:51
老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主

發現D勁角我都冇:~(

唔強求塔滿星就由佢吧
年華無多時
引用
16/06/2026 11:26
https://www.threads.com/@peter23691243/post/DZmYSLyE0mH
安島(傍観者)
引用
16/06/2026 11:28
https://www.threads.com/@peter23691243/post/DZmYSLyE0mH

以為呢個係另一個Peter
年華無多時
引用
16/06/2026 11:29
https://www.threads.com/@peter23691243/post/DZmYSLyE0mH

以為呢個係另一個Peter

我都諗緊係咪果個PETER
八奈見BB
引用
16/06/2026 11:40
ymj
安島(傍観者)
引用
16/06/2026 11:57
https://www.threads.com/@peter23691243/post/DZmYSLyE0mH

以為呢個係另一個Peter

我都諗緊係咪果個PETER

果個死左了
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]