毒販點做到自己唔吸毒的? - 香港高登
[登入]
砌洋妞養番狗
引用
15/06/2026 06:31
林祖舜點做到自己唔上高登

就係將個app整到自己都唔想用
五行欠膠
引用
15/06/2026 06:34
只要賺錢既慾望大過吸毒慾望就得
心理上同身理上分別
字源歧說
引用
15/06/2026 06:47
問下華仔
王家晴老豆
引用
17/06/2026 05:41
問下華仔

心狠手辣
數清
420穿梭機
引用
17/06/2026 05:45
因為吸毒啲人,係會話自己無吸.

可能先吸毒

再去販毒
之後戒

其實飲酒都好high

酒精係麻醉劑,降低你嘅智控能力,同興奮劑好唔同㗎
PraiseTheSun
引用
17/06/2026 07:23
舊世代好多跳灰嘅自己都會食埋一份的

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/zh/a/a2/Jumping_Ash_poster.jpg
:O :O
清數師王Sir
引用
17/06/2026 16:09
點解咁覺得?
多數自己都食埋一份架啦
PlayJer-ism
引用
17/06/2026 16:23
因為吸毒啲人,係會話自己無吸.

可能先吸毒

再去販毒
之後戒

其實飲酒都好high

酒精係麻醉劑,降低你嘅智控能力,同興奮劑好唔同㗎

有D人飲酒會唔舒服, 吸毒就好撚舒服, 冇乜宿醉呢樣野

同埋D人發酒瘟係好撚討厭
反而吸毒個班冇咁鍾意煩鳩人 (唔計吊癮籌旗個陣)
森木
引用
17/06/2026 16:46
吸開既一開始就會做唔掂毒販
乳頭潔淨軟膠
引用
17/06/2026 16:53
唉我唔知我唔想知 呢啲做生意講供求 有人買就有人賣架啦
而家食煙仔都有cancer啦
我有做宣傳咩 冇呀我都冇導佢地 關我咩事姐 關我咩事姐
我話你知呀 啲死老同扮晒死狗吊起癮上黎咩野做唔出咩野講唔出呀 你唔好痴埋去添呀 咪一間以為你害左佢咁
根本就係佢地自己衰 佢唔食 佢唔食 我地冇野做架喎
炆咩姐 我冇炆呀 根本就係佢地自己衰
Seojuhyunbb
引用
17/06/2026 17:12
其實真係睇果個人係做 拆貨 定 出貨 個位~~~

后者就係報纸成日講一般道友窮鬼食果種....由於賣果個無相關知識又想 五份開八份出黎 呃多DD就會出現-必理痛/亞士匹靈/玻璃粉/老鼠藥......-一喳撈晒入去仲唔係攪得好勻引至出現常見既道友 OD/一發入魂 跟手投胎再做中国人~~~

咁DUM本?
王家晴老豆
引用
17/06/2026 17:14
我知啦

甚至低少少就係賣啲可樂鷹一級毒藥俾人自己就食四級
李小明
引用
17/06/2026 18:04
唉我唔知我唔想知 呢啲做生意講供求 有人買就有人賣架啦
而家食煙仔都有cancer啦
我有做宣傳咩 冇呀我都冇導佢地 關我咩事姐 關我咩事姐
我話你知呀 啲死老同扮晒死狗吊起癮上黎咩野做唔出咩野講唔出呀 你唔好痴埋去添呀 咪一間以為你害左佢咁
根本就係佢地自己衰 佢唔食 佢唔食 我地冇野做架喎
炆咩姐 我冇炆呀 根本就係佢地自己衰

經典金句

完美演釋了香港人的燥底
黎明
引用
17/06/2026 18:07
本身唔係個個人都好恨hi嘢

佢只係想揾大錢又有門路啫
王家晴老豆
引用
18/06/2026 03:10
最近認識咗一個

喺泰國黑布種植罌粟嘅前輩朋友
王家晴老豆
引用
18/06/2026 03:10
佢自己以前有食

佢自己要食先可以分得到佢種出嚟嘅貨靚唔靚?
王家晴老豆
引用
18/06/2026 03:25
最近認識咗一個

喺泰國黑布種植罌粟嘅前輩朋友

北部
貓止痛
引用
18/06/2026 03:28
氹完D女吸毒 自己都high埋 點屌女?
好嘢嚟架
引用
18/06/2026 03:44
佢自己以前有食

佢自己要食先可以分得到佢種出嚟嘅貨靚唔靚?

鴉片? 而家泰國仲有啲地方係有人食
成碌大煙黎
做白事個陣成班一齊隊

利申在場
好嘢嚟架
引用
18/06/2026 03:45
最近認識咗一個

喺泰國黑布種植罌粟嘅前輩朋友

北部

我都估到係北部
得北部種到
你位前輩是否有雲南血統
青澀大根
引用
18/06/2026 03:49
https://c.tenor.com/seQM1tAzRA8AAAAC/tenor.gif
王家晴老豆
引用
18/06/2026 07:19
兩邊都好high

就係

古天樂同埋張xx 門徒入邊搞嘢唔係好high咩?
綠帽小子
引用
18/06/2026 07:54
馬伕都唔會對自己啲女出手

:Ofn
綠帽小子
引用
18/06/2026 07:55
毒販 知道 吸毒有幾大獲

也見到好多家庭因此家破人亡

知道自己做緊傷天害理既事

珍,有名你叫毒
王家晴老豆
引用
19/06/2026 05:48
最近認識咗一個

喺泰國黑布種植罌粟嘅前輩朋友

北部

我都估到係北部
得北部種到
你位前輩是否有雲南血統

冇特別去問

有機會,如果唔係香港人唔會識得農業
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]