keroro-rider
14/06/2026 22:46
其實真係睇果個人係做 拆貨 定 出貨 個位~~~
拆貨 只係轉手執差價好多時就係個心諗~~屌你果細細包仔野咁好賣....真係咁撚好食~~就出事~!!
出貨 有分 有基本化学底 同 小學未畢業最小兩種....
前者等如電影 劉華 咁溝出黎D成品纯度高可長期食用唔會咁易死專做有錢人生意~~
后者就係報纸成日講一般道友窮鬼食果種....由於賣果個無相關知識又想 五份開八份出黎 呃多DD就會出現-必理痛/亞士匹靈/玻璃粉/老鼠藥......-一喳撈晒入去仲唔係攪得好勻引至出現常見既道友 OD/一發入魂 跟手投胎再做中国人~~~