企定定咁攻都幾難搞
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
塞住哂喺中間, 澳州佬又大舊
斬入去 無著數啦
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
而家啲所謂罰球專家
罰球連射人牆個邊都唔夠膽
查漢奴古好耐冇入過罰球 其實
唔敢爆入禁區
一味斬入去無用
斬就用件高佬打中鋒
個7號柒下柒下咁
完
![[sosad]cl](/faces/clown/sosad.gif)
今晚1點睇入球show

唔敢爆入禁區
一味斬入去無用
斬就用件高佬打中鋒
個7號柒下柒下咁
上半場已經屌啦,左翼個金毛衰過學界,過人都唔敢
澳州分分鐘 首名
我覺得係美國
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
全下盤
土狗真係屎波
星期六全細日
今晚德荷 大手交易?

而家啲所謂罰球專家
罰球連射人牆個邊都唔夠膽
射罰球弧度同力度係重要過準繩度
但而家個個淨係著重準繩度
好似碧咸咁,其實佢射波好大力
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
星期六全細日
今晚德荷 大手交易?

唔關事
8場波 6場細

又爆冷
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
你話佢冷,其實又唔係好冷
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
昨晚瑞士仲似爆冷果隊
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
Culer真係年輕人真係年輕人
見你名再講年青人就諗起...
