【圖】算唔算做咗黃金水魚…? - 香港高登
[登入]
食旗牙
引用
14/06/2026 07:12
https://upload.hkgolden.media/comment/w0mdisge.nycgdvx1ug5.rhpyqcl5lch.qce.jpg
綠帽小子
引用
14/06/2026 08:17
第一曰出世?[sosad]cry
水沝淼敪
引用
14/06/2026 08:20
自己吾格價 怪得邊個?///
山椒魚
引用
14/06/2026 09:00
綠聯好嘢嚟喎,係貴咗d啫
Guideway_Bus
引用
14/06/2026 09:05
之前深水埗特賣城有得賣“HDMI 轉USB視像採集線”,
而家買唔到 xx(
六十後
引用
14/06/2026 12:33
自信D,將算唔算删左佢
向白粉說不
引用
14/06/2026 12:42
多謝支持香港經濟
農村仔有樣睇
引用
14/06/2026 12:48
正常, 出面都係將淘寶比較好既貨拎出黎零售
碌蕉唔夠硬
引用
14/06/2026 12:51
死係英文日本手上都話丫#oh#
力量型bb
引用
14/06/2026 12:56
黃金只去剪星
買其他都寧願去新高登
男色經濟圈
引用
14/06/2026 15:02
又唔開鋪頭名#cn#
好嘢嚟架
引用
14/06/2026 15:03
後生仔比少少錢支持下本地野都唔肯,香港未來靠你地死撚硬啦
林襄
引用
14/06/2026 15:05
去電子特賣城又鹽人多囉:)
水沝淼敪
引用
14/06/2026 15:07
仲有 趕住用 1000蚊覩要比架溂///
男不行女不幸
引用
14/06/2026 16:40
Hdmi in delay好大架喎

究竟佢得物有冇所用
青澀大根
引用
14/06/2026 16:42
急用就係硬食佢架啦[sosad]
唔急用一律TB咗先 呢啲習慣嚟
巴巴托咪
引用
14/06/2026 16:44
黃金買得野都急用
等得兩三日都係淘架啦
阿馬遜男神
引用
14/06/2026 16:45
一轉手賺幾倍!勁!
再打會死
引用
14/06/2026 17:05
https://media.whatscap.com/2e2/84e/2e284e670bef5e26c4edf9bfe8f74e7e7efdd528_n.jpg
牛腩3號
引用
14/06/2026 17:08
買得綠聯應該都係陶開野架啦,點會唔撚知價:o)
民主歌星獻忠
引用
14/06/2026 17:10
買得綠聯應該都係陶開野架啦,點會唔撚知價:o)

緊火,急要打丁
民主歌星獻忠
引用
14/06/2026 17:10
買得綠聯應該都係陶開野架啦,點會唔撚知價:o)

緊火,急要打丁
厚燒玉子bb
引用
14/06/2026 17:10
好似話海外鎖版質素好啲
所以一定貴過淘寶
以上皆非
引用
14/06/2026 17:11
貢獻銷售額
二本松
引用
14/06/2026 17:11
唔算 係你急住用 佢有貨賣其實係幫左你
烈火霸屌
引用
14/06/2026 17:13
講經啊?無單我夠話用$10喺黃金買咗同款呢條綫都得啦
啲人成日有心抹黑本地舖唔知為乜 心地差撚到
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]