【圖】算唔算做咗黃金水魚…? - 香港高登
[登入]
雪原霧理
引用
14/06/2026 17:21
多謝支持香港業主
葡提(阿婆)
引用
14/06/2026 17:22
480有無狼d呀[sosad]
再打會死
引用
14/06/2026 17:24
480有無狼d呀[sosad]

最後一水仲唔劏咩[bomb]
Peach
引用
14/06/2026 17:33
仲要係垃圾2K30Hz[sosad]
Peach
引用
14/06/2026 17:36
Hdmi in delay好大架喎

究竟佢得物有冇所用

應該9成都係用黎錄野
冇乜要求miracast都夠
闇魔
引用
14/06/2026 18:31
480有無狼d呀[sosad]

Hktv都係百6[sosad]lm [sosad]lm
Btw唔格價抵死
我有3CM
引用
15/06/2026 04:05
佢有冇用生果刀隊住你條頸迫你買?
渴碎者
引用
15/06/2026 05:42
自己吾格價 怪得邊個?///

抵死
#yup# #yup# #yup#
神審判大淫婦
引用
15/06/2026 05:43
[sosad]
改咩名!!
引用
15/06/2026 15:44
我都試過 10蚊人仔野賣40蚊:o)
高登臥底
引用
15/06/2026 15:53
呢啲線要咁貴嘅咩??? [sosad]
笛廚肥宅
引用
15/06/2026 16:20
買完先識格價 怪邊個[sosad]
YourDaddy.
引用
15/06/2026 17:41
急啊丫 係咁架啦
清數師王Sir
引用
16/06/2026 05:03
跟住又話人地厄你?
菊花九月
引用
16/06/2026 10:39
今時今日仲幫襯實體店就抵佢食屎啦#good#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]