出前一丁個兩隻新味有冇人試左? - 香港高登
[登入]
芝士條
引用
14/06/2026 04:36
好奇想知得唔得

https://upload.hkgolden.media/comment/zigw01ow.ox1qxvcqxrs.03ciealktpz.dwi.png
https://upload.hkgolden.media/comment/i52mdi2p.iavnrzy5q50.mhkdfq51zm3.of4.png
再打會死
引用
14/06/2026 05:32
越整越輕一包xx(
韓玄
引用
14/06/2026 07:19
呢樣種色同之前既一樣…….好亂喎
拆雲
引用
14/06/2026 07:33
越整越輕一包xx(

xx(yup xx(yup xx(yup
Iridescence
引用
14/06/2026 07:35
睇個名覺得難食[369]
綠帽小子
引用
14/06/2026 08:14
有2手嗎?
山椒魚
引用
14/06/2026 09:01
見人話鯛白湯難食
宅度宅
引用
14/06/2026 09:47
鯛白?
即係大眼雞?
芝士條
引用
14/06/2026 09:57
見人話鯛白湯難食

D魚湯唔係腥呀嘛[sosad]
Iridescence
引用
14/06/2026 09:59
我都係鍾情於麻油味
錢婆婆
引用
14/06/2026 10:01
越整越輕一包xx(

係,麵值幾錢?咁都要偷xx(
鳩up易過呼吸
引用
14/06/2026 10:01
上面見都冇乜好評[sosad]
金多寶
引用
14/06/2026 10:09
兩隻試晒無咩特別味道偏淡#cn#
NG147
引用
14/06/2026 10:52
越整越輕一包xx(

xx(yup xx(yup xx(yup

啲麵本身都差咗, 以前啲麵煮完係彈牙嘅,依家煮完同浸熱水差唔多
ฅ^•ﻌ•^ฅ
引用
14/06/2026 10:57
鯛白?
即係大眼雞?


學曬死人日本仔d野
豬肉佬就豬肉佬啦 唔通叫切割豚肉師咩xx( xx( xx(lm xx(lm xx(lm
想要粒天鱗?
引用
14/06/2026 11:08
隻魚味見FB群組話又鹹又苦無咩甜味
鄧紫棋藝會
引用
14/06/2026 11:16
鯛白唔好落包油,貝柱得個咸字
畢氏cdrom
引用
14/06/2026 11:32
撈面嚟㗎[sosad]
芝士條
引用
14/06/2026 12:21
睇黎評價麻麻
下次減價買一包試下算[sosad]
牛頭角小儒俠
引用
14/06/2026 13:49
越整越輕一包xx(

xx(yup xx(yup xx(yup

啲麵本身都差咗, 以前啲麵煮完係彈牙嘅,依家煮完同浸熱水差唔多

北海道麵粉無事
漢武帝劉徹
引用
14/06/2026 13:50
新嘢喎,下之試下先[sosad]
Fox two
引用
14/06/2026 14:12
柚子胡椒天下第一:~(dw
北姑十二樂芳
引用
14/06/2026 14:12
試一次就夠
圖黑
引用
15/06/2026 14:46
越整越輕一包xx(

xx(yup xx(yup xx(yup

啲麵本身都差咗, 以前啲麵煮完係彈牙嘅,依家煮完同浸熱水差唔多

真 變垃圾麵底 邊隻用唔食邊隻
鍾意食嘅味轉埋嘅話唔再食一丁#bye#
林襄
引用
15/06/2026 14:51
日本拉面隻味都一般
7丁應該緊差
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]