[
登入
]
飲食台
第 1 頁
飲食台
出前一丁個兩隻新味有冇人試左?
芝士條
14/06/2026 04:36
好奇想知得唔得
再打會死
14/06/2026 05:32
越整越輕一包
韓玄
14/06/2026 07:19
呢樣種色同之前既一樣…….好亂喎
拆雲
14/06/2026 07:33
越整越輕一包
Iridescence
14/06/2026 07:35
睇個名覺得難食
綠帽小子
14/06/2026 08:14
有2手嗎?
山椒魚
14/06/2026 09:01
見人話鯛白湯難食
宅度宅
14/06/2026 09:47
鯛白?
即係大眼雞?
芝士條
14/06/2026 09:57
見人話鯛白湯難食
D魚湯唔係腥呀嘛
Iridescence
14/06/2026 09:59
我都係鍾情於麻油味
錢婆婆
14/06/2026 10:01
越整越輕一包
係,麵值幾錢?咁都要偷
鳩up易過呼吸
14/06/2026 10:01
上面見都冇乜好評
金多寶
14/06/2026 10:09
兩隻試晒無咩特別味道偏淡
NG147
14/06/2026 10:52
越整越輕一包
啲麵本身都差咗, 以前啲麵煮完係彈牙嘅,依家煮完同浸熱水差唔多
ฅ^•ﻌ•^ฅ
14/06/2026 10:57
鯛白?
即係大眼雞?
屌
學曬死人日本仔d野
豬肉佬就豬肉佬啦 唔通叫切割豚肉師咩
想要粒天鱗?
14/06/2026 11:08
隻魚味見FB群組話又鹹又苦無咩甜味
鄧紫棋藝會
14/06/2026 11:16
鯛白唔好落包油,貝柱得個咸字
畢氏cdrom
14/06/2026 11:32
撈面嚟㗎
芝士條
14/06/2026 12:21
睇黎評價麻麻
下次減價買一包試下算
牛頭角小儒俠
14/06/2026 13:49
越整越輕一包
啲麵本身都差咗, 以前啲麵煮完係彈牙嘅,依家煮完同浸熱水差唔多
北海道麵粉無事
漢武帝劉徹
14/06/2026 13:50
新嘢喎,下之試下先
Fox two
14/06/2026 14:12
柚子胡椒天下第一
北姑十二樂芳
14/06/2026 14:12
試一次就夠
圖黑
15/06/2026 14:46
越整越輕一包
啲麵本身都差咗, 以前啲麵煮完係彈牙嘅,依家煮完同浸熱水差唔多
真 變垃圾麵底 邊隻用唔食邊隻
鍾意食嘅味轉埋嘅話唔再食一丁
林襄
15/06/2026 14:51
日本拉面隻味都一般
7丁應該緊差
飲食台
第 1 頁
飲食台
回覆
留名
飲食台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]