有冇好既冷氣機推介? - 香港高登
[登入]
shape
引用
14/06/2026 02:28
要靜要襟
窗口式
葡提(阿婆)
引用
14/06/2026 02:45
Pan記
Mr.Slow
引用
14/06/2026 02:46
有個 po 講左 11頁,你去望下就好
依家基本上分別都不大架喇
平平地用,一兩年,最多三年就換柒左佢就好O:-)

我就會揀「定頻」,機平電貴
但只要部機夠新,能源係 1,咁其實都唔貴好多O:-)

https://forum.hkgolden.com/thread/8054090/page/1
你加速
引用
14/06/2026 02:57
電器panasonic死忠 電視sony
膠幾錢
引用
14/06/2026 03:03
要靜要襟
窗口式


冷氣唔洗襟

買最平
用3-4年換
強姦實業
引用
14/06/2026 03:08
細匹美的,大匹格力
活零活現
引用
14/06/2026 03:09
Panasonic 個個都買
強姦實業
引用
14/06/2026 03:09
要靜要襟
窗口式


冷氣唔洗襟

買最平
用3-4年換

我有部格力用左十年都未壞
活零活現
引用
14/06/2026 03:09
電器panasonic死忠 電視sony

我都係 全屋pan記[sosad]
桑拿我好熟
引用
14/06/2026 03:36
大金,變頻。
長開一定要變頻,電費平好多。
利申:間房部大金今年第十年
拆雲
引用
14/06/2026 03:40
大金,變頻。
長開一定要變頻,電費平好多。
利申:間房部大金今年第十年

:Osq :Osq :Osq
阿博1985
引用
14/06/2026 03:43
有靜又襟嘅
通常都唔夠凍
硬膠仔
引用
14/06/2026 03:50
咁用d唔襟, 一個月換一次
廢到爆橙
引用
14/06/2026 04:03
窗口機靜唔靜好睇裝機師父手勢,尤其是如果無窗台要用鋁架吊機
莊神弄鬼
引用
14/06/2026 05:21
屋企有無石屎窗台?
如果係部機太長, 記得一得要加錢喺上面墊張吸咅墊
唔係樓上冷氣機滴水/落雨
你真係唔駛瞓
北姑十二樂芳
引用
14/06/2026 05:37
林超英個部冷氣
她的蝦毛太濃
引用
14/06/2026 05:58
冇錢: 格力, 講堅, 平靚正
有錢: 大金, 機皇
阿博1985
引用
14/06/2026 06:02
冇錢: 格力, 講堅, 平靚正
有錢: 大金, 機皇


機皇?
常言道
引用
14/06/2026 06:19
大金,變頻。
長開一定要變頻,電費平好多。
利申:間房部大金今年第十年

係,長開一定要變頻#yup#
莊神弄鬼
引用
14/06/2026 06:38
點解你地個個都話新既冷氣機用得嗰3~5年?
我平均都用到13~15年左右(日立小涼伴)
都係清吓隔塵網
唔涼就夠期換個部

BTW, 個人覺得窗口機喺香港洗機真係唔化算
青澀大根
引用
14/06/2026 06:38
開利
二本松
引用
14/06/2026 06:52
親戚做冷氣,佢都幫我地揀格力,話其他牌子愈來愈唔襟用
真.不該
引用
14/06/2026 07:37
要靜要襟
窗口式


冷氣唔洗襟

買最平
用3-4年換

冇錯,瘋擇啦。。。[sosad] [sosad] [sosad]
還政於民
引用
14/06/2026 07:43
點解你地個個都話新既冷氣機用得嗰3~5年?
我平均都用到13~15年左右(日立小涼伴)
都係清吓隔塵網
唔涼就夠期換個部

BTW, 個人覺得窗口機喺香港洗機真係唔化算

唔會越開越嘈咩
還政於民
引用
14/06/2026 07:44
要靜要襟
窗口式


冷氣唔洗襟

買最平
用3-4年換

冇錯,瘋擇啦。。。[sosad] [sosad] [sosad]

夏天先開,即係日子開唔夠一年就要換[sosad]
芝麻油
引用
14/06/2026 07:50
點解你地個個都話新既冷氣機用得嗰3~5年?
我平均都用到13~15年左右(日立小涼伴)
都係清吓隔塵網
唔涼就夠期換個部

BTW, 個人覺得窗口機喺香港洗機真係唔化算

我部日立𥦬口2013年Q2買
而家都涼

我覺得部冷氣機耐唔耐用
屋企周邊環境影響好大

望海食海風實最快壞
内陸低層再放露台入邊就襟用
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]