有冇好既冷氣機推介? - 香港高登
[登入]
硬膠仔
引用
14/06/2026 23:33
電器panasonic死忠 電視sony

Sony電視可取,不過依家電視賣左比大陸之後會唔會劣化[???]dw

劣化左好耐,如果唔係點會日本仔自己都唔買

錯哂 [sosad] 我唔覺得劣
同埋唔係日本仔唔做
係佢唔夠大陸仔鬥平 唔係行低端路線

直接授權TCL整

有冇諗過大陸機不嬲都咁平,點解而家先多人買

係窮呀 DKLM

冷氣又會攞出街曬命
只要佢少著火/壞
大陸製造又有咩所謂[banghead]

唔著火, 但係會爆[sosad]
姣婆紫
引用
14/06/2026 23:37
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊

點先系靚風扇?例如?
葡提(阿婆)
引用
15/06/2026 00:09
點解你哋嗰個都話Pan記好用,我買咗Pan記耐唔耐都要叫師傅上嚟通返條喉[sosad]
最後師傅仲話前幾手裝得唔好[sosad]

裝個個係咪代工呀, 分返清楚喎 [sosad]

我都用緊pan

咁係你裝機果個人差…….[sosad] 唔關機事


豐澤裝完,之後信興嚟裝,就過保嗰陣師傅先話前幾次裝唔好:~(

不過機我買冷暖幾乎日日開,除咗之前塞去水冇咩投訴[sosad]

喉你買咩牌子都有機會塞唔關機事
兇宅d安裝真係極垃圾:o)
莊神弄鬼
引用
15/06/2026 10:04
https://www.youtube.com/watch?v=uwIs6hGrKLY

呢條片有D長
不過可以補返一D冷氣機既基本知識
莊神弄鬼
引用
15/06/2026 10:22
點解你哋嗰個都話Pan記好用,我買咗Pan記耐唔耐都要叫師傅上嚟通返條喉[sosad]
最後師傅仲話前幾手裝得唔好[sosad]

裝個個係咪代工呀, 分返清楚喎 [sosad]

我都用緊pan

咁係你裝機果個人差…….[sosad] 唔關機事


豐澤裝完,之後信興嚟裝,就過保嗰陣師傅先話前幾次裝唔好:~(

不過機我買冷暖幾乎日日開,除咗之前塞去水冇咩投訴[sosad]

喉你買咩牌子都有機會塞唔關機事
兇宅d安裝真係極垃圾:o)


大公司係咁...
佢地請嗰D後生既
D手勢真係唔太得
上年換機, 話有隻鐵窗喺頂就唔裝走人
加錢係咁話
反而係搵D屋村鋪頭阿叔
拎個磨機, 兩野就搞掂

BTW, 以後買冷氣唔會搵大鋪
因為真係唔憂做
反而會搵D網店買機, 再搵人裝
又或者細鋪一條龍咁去
強姦實業
引用
15/06/2026 10:28
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊

冷氣機的禍害
https://yibian.hopto.org/tw/shu/?sid=81867
講野好白痴
引用
15/06/2026 10:43
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊

點先系靚風扇?例如?

太潮濕無可能唔開
廢到爆橙
引用
15/06/2026 10:57
靜 一定係首選日立 次選樂聲
耐用 樂聲

價錢實惠 日立

唔知你推左右出風果部定格力oem果部

左右出風設計

唔算伏
窗台式靜音確實係好d
我自己房用日立
客廳用樂聲

真的樂聲唔夠日立靜


癲到,2026年仲有人推日立 [sosad] [sosad] [sosad] #good#


你話邊部機好?
Mr.Slow
引用
15/06/2026 14:58
點解你哋嗰個都話Pan記好用,我買咗Pan記耐唔耐都要叫師傅上嚟通返條喉[sosad]
最後師傅仲話前幾手裝得唔好[sosad]

裝個個係咪代工呀, 分返清楚喎 [sosad]

我都用緊pan

咁係你裝機果個人差…….[sosad] 唔關機事


豐澤裝完,之後信興嚟裝,就過保嗰陣師傅先話前幾次裝唔好:~(

不過機我買冷暖幾乎日日開,除咗之前塞去水冇咩投訴[sosad]

喉你買咩牌子都有機會塞唔關機事
兇宅d安裝真係極垃圾:o)


大公司係咁...
佢地請嗰D後生既
D手勢真係唔太得
上年換機, 話有隻鐵窗喺頂就唔裝走人
加錢係咁話
反而係搵D屋村鋪頭阿叔
拎個磨機, 兩野就搞掂

BTW, 以後買冷氣唔會搵大鋪
因為真係唔憂做
反而會搵D網店買機, 再搵人裝
又或者細鋪一條龍咁去

樓下細舖算啦
不過啲老細都做左幾廿年
下一代唔接手
咁就冇呢啲舖了:-( :-( :-(
上連登坐終生
引用
15/06/2026 15:01
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊

點先系靚風扇?例如?



買牛角扇
我批你含碌蕉
引用
15/06/2026 15:04
點解你哋嗰個都話Pan記好用,我買咗Pan記耐唔耐都要叫師傅上嚟通返條喉[sosad]
最後師傅仲話前幾手裝得唔好[sosad]

裝個個係咪代工呀, 分返清楚喎 [sosad]

我都用緊pan

咁係你裝機果個人差…….[sosad] 唔關機事


豐澤裝完,之後信興嚟裝,就過保嗰陣師傅先話前幾次裝唔好:~(

不過機我買冷暖幾乎日日開,除咗之前塞去水冇咩投訴[sosad]

喉你買咩牌子都有機會塞唔關機事
兇宅d安裝真係極垃圾:o)


大公司係咁...
佢地請嗰D後生既
D手勢真係唔太得
上年換機, 話有隻鐵窗喺頂就唔裝走人
加錢係咁話
反而係搵D屋村鋪頭阿叔
拎個磨機, 兩野就搞掂

BTW, 以後買冷氣唔會搵大鋪
因為真係唔憂做
反而會搵D網店買機, 再搵人裝
又或者細鋪一條龍咁去

樓下細舖算啦
不過啲老細都做左幾廿年
下一代唔接手
咁就冇呢啲舖了:-( :-( :-(


係大舖裝機價爛師父咪唔同你浪費時間,正常裝分體要3千一部大舖可能比得千幾比師父#cn#
我批你含碌蕉
引用
15/06/2026 15:07
電器panasonic死忠 電視sony

Sony電視可取,不過依家電視賣左比大陸之後會唔會劣化[???]dw

劣化左好耐,如果唔係點會日本仔自己都唔買

錯哂 [sosad] 我唔覺得劣
同埋唔係日本仔唔做
係佢唔夠大陸仔鬥平 唔係行低端路線

直接授權TCL整

有冇諗過大陸機不嬲都咁平,點解而家先多人買

係窮呀 DKLM

冷氣又會攞出街曬命
只要佢少著火/壞
大陸製造又有咩所謂[banghead]

唔著火, 但係會爆[sosad]


用R32就眾生平等,R410就算大陸機都好難爆

大陸機黎講格力唔差,夏天基本上7x24咁開都未爆,不過要每個月洗內外機咁部機先長命#hoho#
字源歧說
引用
16/06/2026 13:33
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊


買D入水式座地制冷機?_?


香港唔係長期好熱 細機變頻 2728度已經舒服

27、28度不如唔好開:o)lm
字源歧說
引用
16/06/2026 13:35
之前喺瘋宅買冷氣+安裝真係搞到一肚氣
裝機係兩個後生既
真係唔憂做咁
見冷氣機上面有隻鐵窗(原裝推出去)
話影響佢裝機
叫我搵人撘棚拆完窗
先叫佢地再嚟過裝


最尾搵屋邨D冷氣機阿叔嚟裝
用磨機拆窗+改電制+裝埋機, 都係五舊水

5舊搞咁多嘢又幾抵
同佢溝通唔到
引用
16/06/2026 13:37
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊


買D入水式座地制冷機?_?


香港唔係長期好熱 細機變頻 2728度已經舒服

27、28度不如唔好開:o)lm

我上面講用緊Panasonic CW-SU70AA變頻
24度嘅話佢半夜停得耐,長時間無風就唔舒服
但開冷氣又開風扇又會凍
校23度會停一小段時間,較長時間係低度運作,繼續有風就好好
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]