[
登入
]
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
時事台
有冇好既冷氣機推介?
硬膠仔
14/06/2026 23:33
電器panasonic死忠 電視sony
Sony電視可取,不過依家電視賣左比大陸之後會唔會劣化
劣化左好耐,如果唔係點會日本仔自己都唔買
錯哂
我唔覺得劣
同埋唔係日本仔唔做
係佢唔夠大陸仔鬥平 唔係行低端路線
直接授權TCL整
有冇諗過大陸機不嬲都咁平,點解而家先多人買
係窮呀 DKLM
冷氣又會攞出街曬命
只要佢少著火/壞
大陸製造又有咩所謂
唔著火, 但係會爆
姣婆紫
14/06/2026 23:37
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊
點先系靚風扇?例如?
葡提(阿婆)
15/06/2026 00:09
點解你哋嗰個都話Pan記好用,我買咗Pan記耐唔耐都要叫師傅上嚟通返條喉
最後師傅仲話前幾手裝得唔好
裝個個係咪代工呀, 分返清楚喎
我都用緊pan
咁係你裝機果個人差…….
唔關機事
豐澤裝完,之後信興嚟裝,就過保嗰陣師傅先話前幾次裝唔好
不過機我買冷暖幾乎日日開,除咗之前塞去水冇咩投訴
喉你買咩牌子都有機會塞唔關機事
兇宅d安裝真係極垃圾
莊神弄鬼
15/06/2026 10:04
https://www.youtube.com/watch?v=uwIs6hGrKLY
呢條片有D長
不過可以補返一D冷氣機既基本知識
莊神弄鬼
15/06/2026 10:22
點解你哋嗰個都話Pan記好用,我買咗Pan記耐唔耐都要叫師傅上嚟通返條喉
最後師傅仲話前幾手裝得唔好
裝個個係咪代工呀, 分返清楚喎
我都用緊pan
咁係你裝機果個人差…….
唔關機事
豐澤裝完,之後信興嚟裝,就過保嗰陣師傅先話前幾次裝唔好
不過機我買冷暖幾乎日日開,除咗之前塞去水冇咩投訴
喉你買咩牌子都有機會塞唔關機事
兇宅d安裝真係極垃圾
大公司係咁...
佢地請嗰D後生既
D手勢真係唔太得
上年換機, 話有隻鐵窗喺頂就唔裝走人
加錢係咁話
反而係搵D屋村鋪頭阿叔
拎個磨機, 兩野就搞掂
BTW, 以後買冷氣唔會搵大鋪
因為真係唔憂做
反而會搵D網店買機, 再搵人裝
又或者細鋪一條龍咁去
強姦實業
15/06/2026 10:28
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊
冷氣機的禍害
https://yibian.hopto.org/tw/shu/?sid=81867
講野好白痴
15/06/2026 10:43
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊
點先系靚風扇?例如?
太潮濕無可能唔開
廢到爆橙
15/06/2026 10:57
靜 一定係首選日立 次選樂聲
耐用 樂聲
價錢實惠 日立
唔知你推左右出風果部定格力oem果部
左右出風設計
唔算伏
窗台式靜音確實係好d
我自己房用日立
客廳用樂聲
真的樂聲唔夠日立靜
癲到,2026年仲有人推日立
你話邊部機好?
Mr.Slow
15/06/2026 14:58
點解你哋嗰個都話Pan記好用,我買咗Pan記耐唔耐都要叫師傅上嚟通返條喉
最後師傅仲話前幾手裝得唔好
裝個個係咪代工呀, 分返清楚喎
我都用緊pan
咁係你裝機果個人差…….
唔關機事
豐澤裝完,之後信興嚟裝,就過保嗰陣師傅先話前幾次裝唔好
不過機我買冷暖幾乎日日開,除咗之前塞去水冇咩投訴
喉你買咩牌子都有機會塞唔關機事
兇宅d安裝真係極垃圾
大公司係咁...
佢地請嗰D後生既
D手勢真係唔太得
上年換機, 話有隻鐵窗喺頂就唔裝走人
加錢係咁話
反而係搵D屋村鋪頭阿叔
拎個磨機, 兩野就搞掂
BTW, 以後買冷氣唔會搵大鋪
因為真係唔憂做
反而會搵D網店買機, 再搵人裝
又或者細鋪一條龍咁去
樓下細舖算啦
不過啲老細都做左幾廿年
下一代唔接手
咁就冇呢啲舖了
上連登坐終生
15/06/2026 15:01
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊
點先系靚風扇?例如?
買牛角扇
我批你含碌蕉
15/06/2026 15:04
點解你哋嗰個都話Pan記好用,我買咗Pan記耐唔耐都要叫師傅上嚟通返條喉
最後師傅仲話前幾手裝得唔好
裝個個係咪代工呀, 分返清楚喎
我都用緊pan
咁係你裝機果個人差…….
唔關機事
豐澤裝完,之後信興嚟裝,就過保嗰陣師傅先話前幾次裝唔好
不過機我買冷暖幾乎日日開,除咗之前塞去水冇咩投訴
喉你買咩牌子都有機會塞唔關機事
兇宅d安裝真係極垃圾
大公司係咁...
佢地請嗰D後生既
D手勢真係唔太得
上年換機, 話有隻鐵窗喺頂就唔裝走人
加錢係咁話
反而係搵D屋村鋪頭阿叔
拎個磨機, 兩野就搞掂
BTW, 以後買冷氣唔會搵大鋪
因為真係唔憂做
反而會搵D網店買機, 再搵人裝
又或者細鋪一條龍咁去
樓下細舖算啦
不過啲老細都做左幾廿年
下一代唔接手
咁就冇呢啲舖了
係大舖裝機價爛師父咪唔同你浪費時間,正常裝分體要3千一部大舖可能比得千幾比師父
我批你含碌蕉
15/06/2026 15:07
電器panasonic死忠 電視sony
Sony電視可取,不過依家電視賣左比大陸之後會唔會劣化
劣化左好耐,如果唔係點會日本仔自己都唔買
錯哂
我唔覺得劣
同埋唔係日本仔唔做
係佢唔夠大陸仔鬥平 唔係行低端路線
直接授權TCL整
有冇諗過大陸機不嬲都咁平,點解而家先多人買
係窮呀 DKLM
冷氣又會攞出街曬命
只要佢少著火/壞
大陸製造又有咩所謂
唔著火, 但係會爆
用R32就眾生平等,R410就算大陸機都好難爆
大陸機黎講格力唔差,夏天基本上7x24咁開都未爆,不過要每個月洗內外機咁部機先長命
字源歧說
16/06/2026 13:33
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊
買D入水式座地制冷機
香港唔係長期好熱 細機變頻 2728度已經舒服
27、28度不如唔好開
字源歧說
16/06/2026 13:35
之前喺瘋宅買冷氣+安裝真係搞到一肚氣
裝機係兩個後生既
真係唔憂做咁
見冷氣機上面有隻鐵窗(原裝推出去)
話影響佢裝機
叫我搵人撘棚拆完窗
先叫佢地再嚟過裝
最尾搵屋邨D冷氣機阿叔嚟裝
用磨機拆窗+改電制+裝埋機, 都係五舊水
5舊搞咁多嘢又幾抵
同佢溝通唔到
16/06/2026 13:37
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊
買D入水式座地制冷機
香港唔係長期好熱 細機變頻 2728度已經舒服
27、28度不如唔好開
我上面講用緊Panasonic CW-SU70AA變頻
24度嘅話佢半夜停得耐,長時間無風就唔舒服
但開冷氣又開風扇又會凍
校23度會停一小段時間,較長時間係低度運作,繼續有風就好好
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]