有冇好既冷氣機推介? - 香港高登
[登入]
121090
引用
14/06/2026 17:36
而家唔係格力就係美的代工

咁格力係好過美的既[sosad]
坏毛室峙壬允
引用
14/06/2026 17:38
小涼伴 廿幾年換左2部都係佢
特浓咖啡
引用
14/06/2026 17:48
心靜自然凉
terry123
引用
14/06/2026 17:49
日立有人話伏
好睇好唔好彩
若自問真要靜 窗台機選擇不多
我自己用緊 暫時無咩大問題
樂聲客廳二匹用 用咗五年無壞 只是感覺不及日立寧靜

純真用家分享
YourDaddy.
引用
14/06/2026 18:13
日立有人話伏
好睇好唔好彩
若自問真要靜 窗台機選擇不多
我自己用緊 暫時無咩大問題
樂聲客廳二匹用 用咗五年無壞 只是感覺不及日立寧靜

純真用家分享


日立我眼見只係比左好多錢賣廣告[sosad]
Ghibli S
引用
14/06/2026 18:21
黎緊買三0重工窗口變頻機 D人話係美的代工
用到5年以上壞左就換 反正而家電器耐用度 :o)3lm [fuck2]lm
同佢溝通唔到
引用
14/06/2026 18:43
黎緊買三0重工窗口變頻機 D人話係美的代工
用到5年以上壞左就換 反正而家電器耐用度 :o)3lm [fuck2]lm

我叫AI查公司三菱重工年報和產品說明書,又無話美的代工或合作
「採用自家 DIA 壓縮機;未見官方文件顯示由美的代工」

另外樓上話日立,我叫AI查完年報係咁:
「部分型號中國製造;年報顯示冷氣業務已與 Johnson Controls 合資,部分產品由中國工廠生產」

啲人話美的代工,我諗佢哋記錯咗東芝
賣咗盤之後東芝嘅嘢就算把啦,呢間就真係美的代工
「美的收購東芝家電業務後,部分冷氣由美的工廠代工」
同佢溝通唔到
引用
14/06/2026 18:45
電器panasonic死忠 電視sony

Sony電視可取,不過依家電視賣左比大陸之後會唔會劣化[???]dw

劣化左好耐,如果唔係點會日本仔自己都唔買


錯哂 [sosad] 我唔覺得劣

同埋唔係日本仔唔做
係佢唔夠大陸仔鬥平 唔係行低端路線

直接授權TCL整

Sony電話未賣,係將會賣
而家可以買嘅型號都係原本Sony公司產品
要買就快
Sony電視真係OK,正式「合作」之後嘅產品,我就唔買了
所以都好不安,以後唔知買咩電視好,一係就焗住買貴嘢
馬得法客
引用
14/06/2026 19:14
其實咩代工都無咩所謂, 大部份都中國製, 格力美的都叫大廠, 算穩.
除左pan同樂信菲律賓, 日立馬來西亞
冷氣又係撞手神, 係你比筆錢賭唔賭得過,
pan, 樂信, 日立咁高水位岩岩過保先壞就唔抵. (我上一部樂信都用到9年, 平時每月洗下網, 每年完季買支3M清潔劑洗一洗)
而且4-5年你都想換過部, 又有新技術, 又自洗, wifi
唔係話叫係唔好買pan記, 值唔值比多D錢買部淨既真係見人見智
而家個個品牌轉變頻其實拉平均左個勢力.
馬得法客
引用
14/06/2026 19:19
而家可以去機電處睇佢製冷表現 (CSPF) 參考
https://www.emsd.gov.hk/energylabel/tc/households/rac/select_ac.php
製冷頭個幾個都係pan記 同 姊妹 樂信
活零活現
引用
14/06/2026 19:24
而家唔係格力就係美的代工

咁格力係好過美的既[sosad]

分體要買馬來亞
Mic全部格力美的做
美的散熱片薄到仆街
我批你含碌蕉
引用
14/06/2026 19:29
日立有人話伏
好睇好唔好彩
若自問真要靜 窗台機選擇不多
我自己用緊 暫時無咩大問題
樂聲客廳二匹用 用咗五年無壞 只是感覺不及日立寧靜

純真用家分享


日立我眼見只係比左好多錢賣廣告[sosad]


日立唔係好得,我部變頻分體行機好似定頻咁一係開一係閂搞到間房抽唔到濕[sosad]

平野都係揀格力靚野三菱電機基本上無咩大問題
獨眼巴尼
引用
14/06/2026 19:30
以前問過吓sales朋友
佢推介珍寶同菱機
不過都最少十年前
而家唔知咩環境
屋企用緊惠而浦:o) 仲未壞:o)

用緊珍寶 應該都過十年 幾年前壞過一次底板5舊水整番 其餘冇咩問題
強姦實業
引用
14/06/2026 19:38
岩岩換左兩部寶, 夠凍

珍寶富士馬力最勁,但嘈,比較適合鐵皮屋,工廠大廈果d
莊神弄鬼
引用
14/06/2026 20:02
岩岩換左兩部寶, 夠凍

珍寶富士馬力最勁,但嘈,比較適合鐵皮屋,工廠大廈果d


有部2匹既珍寶, 用咗廿幾年
擺喺廳, 多數都係親戚過嚟, 人多先會開
我稔一星期都未必開到一次
都重好涼吓
但嗰部電費就甘
馬得法客
引用
14/06/2026 20:08
岩岩換左兩部寶, 夠凍

珍寶富士馬力最勁,但嘈,比較適合鐵皮屋,工廠大廈果d

未清楚, 始終上一部樂個定頻, 而家變頻, 聽聞靜好多.
不過都係貪佢製冷追得到pan記, 無咁貴.
fujitsu係有D料, 而家日開夜開25度都好凍.
高燈仔
引用
14/06/2026 20:12
岩岩換左兩部寶, 夠凍

珍寶富士馬力最勁,但嘈,比較適合鐵皮屋,工廠大廈果d

未清楚, 始終上一部樂個定頻, 而家變頻, 聽聞靜好多.
不過都係貪佢製冷追得到pan記, 無咁貴.
fujitsu係有D料, 而家日開夜開25度都好凍.

窗口機黎講珍寶個送風最闊 [sosad]
馬得法客
引用
14/06/2026 21:22
岩岩換左兩部寶, 夠凍

珍寶富士馬力最勁,但嘈,比較適合鐵皮屋,工廠大廈果d

未清楚, 始終上一部樂個定頻, 而家變頻, 聽聞靜好多.
不過都係貪佢製冷追得到pan記, 無咁貴.
fujitsu係有D料, 而家日開夜開25度都好凍.

窗口機黎講珍寶個送風最闊 [sosad]

佢個風口左右扇葉換轉左位置都係第一次試, 理想同實際成正比, 真係有效吹闊個範圍, 最值錢真係呢個
唔知係咪專利好似唔見其他機咁做.
YourDaddy.
引用
14/06/2026 21:39
電器panasonic死忠 電視sony

Sony電視可取,不過依家電視賣左比大陸之後會唔會劣化[???]dw

劣化左好耐,如果唔係點會日本仔自己都唔買


錯哂 [sosad] 我唔覺得劣

同埋唔係日本仔唔做
係佢唔夠大陸仔鬥平 唔係行低端路線

直接授權TCL整

Sony電話未賣,係將會賣
而家可以買嘅型號都係原本Sony公司產品
要買就快
Sony電視真係OK,正式「合作」之後嘅產品,我就唔買了
所以都好不安,以後唔知買咩電視好,一係就焗住買貴嘢

放心
Tony 一樣大賣
Panel 本身都係TCL / ***

海量傻9無錢買Sony又要問點tune Sony色

日後Sony 機賣到TCL班傻Hi一樣狗衝
Cap定圖得bin c#hoho# [sosad]
一文budget
引用
14/06/2026 21:45
點解你哋嗰個都話Pan記好用,我買咗Pan記耐唔耐都要叫師傅上嚟通返條喉[sosad]
最後師傅仲話前幾手裝得唔好[sosad]
馬得法客
引用
14/06/2026 21:47
點解你哋嗰個都話Pan記好用,我買咗Pan記耐唔耐都要叫師傅上嚟通返條喉[sosad]
最後師傅仲話前幾手裝得唔好[sosad]

裝個個係咪代工呀, 分返清楚喎 [sosad]
RX-78-3
引用
14/06/2026 21:52
點解你哋嗰個都話Pan記好用,我買咗Pan記耐唔耐都要叫師傅上嚟通返條喉[sosad]
最後師傅仲話前幾手裝得唔好[sosad]

裝個個係咪代工呀, 分返清楚喎 [sosad]


冷氣水條喉?咩牌子用幾年塞唔出奇
YourDaddy.
引用
14/06/2026 21:55
點解你哋嗰個都話Pan記好用,我買咗Pan記耐唔耐都要叫師傅上嚟通返條喉[sosad]
最後師傅仲話前幾手裝得唔好[sosad]

裝個個係咪代工呀, 分返清楚喎 [sosad]

我都用緊pan

咁係你裝機果個人差…….[sosad] 唔關機事
膠幾錢
引用
14/06/2026 22:44
電器panasonic死忠 電視sony

Sony電視可取,不過依家電視賣左比大陸之後會唔會劣化[???]dw

劣化左好耐,如果唔係點會日本仔自己都唔買

錯哂 [sosad] 我唔覺得劣
同埋唔係日本仔唔做
係佢唔夠大陸仔鬥平 唔係行低端路線

直接授權TCL整

有冇諗過大陸機不嬲都咁平,點解而家先多人買

係窮呀 DKLM

冷氣又會攞出街曬命
只要佢少著火/壞
大陸製造又有咩所謂[banghead]
一文budget
引用
14/06/2026 23:31
點解你哋嗰個都話Pan記好用,我買咗Pan記耐唔耐都要叫師傅上嚟通返條喉[sosad]
最後師傅仲話前幾手裝得唔好[sosad]

裝個個係咪代工呀, 分返清楚喎 [sosad]

我都用緊pan

咁係你裝機果個人差…….[sosad] 唔關機事


豐澤裝完,之後信興嚟裝,就過保嗰陣師傅先話前幾次裝唔好:~(

不過機我買冷暖幾乎日日開,除咗之前塞去水冇咩投訴[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]