有冇好既冷氣機推介? - 香港高登
[登入]
常言道
引用
14/06/2026 14:12
大金,變頻。
長開一定要變頻,電費平好多。
利申:間房部大金今年第十年

係,長開一定要變頻#yup#


窗口機變頻都係咩?

唔係分體變頻先慳?

https://www.youtube.com/watch?v=3SMeO-zpbVs
依家大部分機都應該係變頻,好少定頻。
YourDaddy.
引用
14/06/2026 14:13
電器panasonic死忠 電視sony

Sony電視可取,不過依家電視賣左比大陸之後會唔會劣化[???]dw

劣化左好耐,如果唔係點會日本仔自己都唔買


錯哂 [sosad] 我唔覺得劣

同埋唔係日本仔唔做
係佢唔夠大陸仔鬥平 唔係行低端路線

直接授權TCL整
強姦實業
引用
14/06/2026 14:30
電器panasonic死忠 電視sony

Sony電視可取,不過依家電視賣左比大陸之後會唔會劣化[???]dw

劣化左好耐,如果唔係點會日本仔自己都唔買


錯哂 [sosad] 我唔覺得劣

同埋唔係日本仔唔做
係佢唔夠大陸仔鬥平 唔係行低端路線

直接授權TCL整

有冇諗過大陸機不嬲都咁平,點解而家先多人買
YourDaddy.
引用
14/06/2026 14:37
電器panasonic死忠 電視sony

Sony電視可取,不過依家電視賣左比大陸之後會唔會劣化[???]dw

劣化左好耐,如果唔係點會日本仔自己都唔買


錯哂 [sosad] 我唔覺得劣

同埋唔係日本仔唔做
係佢唔夠大陸仔鬥平 唔係行低端路線

直接授權TCL整

有冇諗過大陸機不嬲都咁平,點解而家先多人買


因為多左人食屎[sosad]
膠幾錢
引用
14/06/2026 15:10
要靜要襟
窗口式


冷氣唔洗襟

買最平
用3-4年換

冇錯,瘋擇啦。。。[sosad] [sosad] [sosad]

夏天先開,即係日子開唔夠一年就要換[sosad]

仲要睇你間房/廳 裝冷氣機位置咩 坐向

如果係西斜/向東
經常日落曬足一日
或者大雨吹曬D雨水入機
一樣易快壞[sosad] [banghead]
膠幾錢
引用
14/06/2026 15:13
257冷氣,免電費,包涼包保養,24小時任吹:Pcry


24小時老麥
冷氣特別凍#yup# #yup#fr
膠幾錢
引用
14/06/2026 15:17
同埋想問下而家d機係咪全部電子板?即係以前用檸制較溫度既機係咪冇晒?
我部機而就係成日自己跳溫度


去豐記/百記/蘇記/price hk
睇下
馬得法客
引用
14/06/2026 15:17
岩岩換左兩部形寶, 夠凍
馬得法客
引用
14/06/2026 15:17
岩岩換左兩部寶, 夠凍
膠幾錢
引用
14/06/2026 15:19
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊


買D入水式座地制冷機?_?
林襄
引用
14/06/2026 15:29
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊


買D入水式座地制冷機?_?


香港唔係長期好熱 細機變頻 2728度已經舒服
硬膠仔
引用
14/06/2026 15:31
啱啱換左, 上機電睇每月最少平500 600
還政於民
引用
14/06/2026 15:45
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊


買D入水式座地制冷機?_?


香港唔係長期好熱 細機變頻 2728度已經舒服

聽講西斜屋,成年都要開
答桑下乞兒問
引用
14/06/2026 15:46
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊


買D入水式座地制冷機?_?


香港唔係長期好熱 細機變頻 2728度已經舒服

基本上30度以下訓教連風扇都冇開 撥下扇好快訓著
terry123
引用
14/06/2026 16:30
靜 一定係首選日立 次選樂聲
耐用 樂聲

價錢實惠 日立

唔知你推左右出風果部定格力oem果部

左右出風設計

唔算伏
窗台式靜音確實係好d
我自己房用日立
客廳用樂聲

真的樂聲唔夠日立靜
高燈仔
引用
14/06/2026 16:35
靜 一定係首選日立 次選樂聲
耐用 樂聲

價錢實惠 日立

唔知你推左右出風果部定格力oem果部

左右出風設計

唔算伏
窗台式靜音確實係好d
我自己房用日立
客廳用樂聲

真的樂聲唔夠日立靜


癲到,2026年仲有人推日立 [sosad] [sosad] [sosad] #good#
七人甲
引用
14/06/2026 16:45
以前問過吓sales朋友
佢推介珍寶同菱機
不過都最少十年前
而家唔知咩環境
屋企用緊惠而浦:o) 仲未壞:o)
斷氣流大師兄
引用
14/06/2026 16:46
電器panasonic死忠 電視sony

Sony電視可取,不過依家電視賣左比大陸之後會唔會劣化[???]dw

劣化左好耐,如果唔係點會日本仔自己都唔買


錯哂 [sosad] 我唔覺得劣

同埋唔係日本仔唔做
係佢唔夠大陸仔鬥平 唔係行低端路線

直接授權TCL整

有冇諗過大陸機不嬲都咁平,點解而家先多人買

係窮呀 DKLM
無糖依然
引用
14/06/2026 16:51
同埋想問下而家d機係咪全部電子板?即係以前用檸制較溫度既機係咪冇晒?
我部機而就係成日自己跳溫度

機械掣一定係定頻,消失得 7788
莊神弄鬼
引用
14/06/2026 16:51
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊


買D入水式座地制冷機?_?


香港唔係長期好熱 細機變頻 2728度已經舒服

基本上30度以下訓教連風扇都冇開 撥下扇好快訓著


有時係濕度高
唔開冷氣, 嗰刻真係好辛苦
無糖依然
引用
14/06/2026 16:53
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊


買D入水式座地制冷機?_?

果啲香港只會越吹越熱,因為佢個原理係靠水份蒸發吸啲熱走
但香港長時間都係高濕度
果舊野係唔會 work

你見香港大部份地方都係無入水純粹用黎做風扇
莊神弄鬼
引用
14/06/2026 16:57
之前喺瘋宅買冷氣+安裝真係搞到一肚氣
裝機係兩個後生既
真係唔憂做咁
見冷氣機上面有隻鐵窗(原裝推出去)
話影響佢裝機
叫我搵人撘棚拆完窗
先叫佢地再嚟過裝


最尾搵屋邨D冷氣機阿叔嚟裝
用磨機拆窗+改電制+裝埋機, 都係五舊水
同佢溝通唔到
引用
14/06/2026 17:00
Panasonic
我上年裝CW-SU70AA,靜又夠用,電費唔貴
房嘅話變頻式好用

廳我係Panasonic,舊嘅,定頻,正常使用無咩問題

我覺得日本大牌子一般都OK,三菱電機、三菱重工、大金唔覺好多負評
男不行女不幸
引用
14/06/2026 17:13
靜 一定係首選日立 次選樂聲
耐用 樂聲

價錢實惠 日立

唔知你推左右出風果部定格力oem果部

左右出風設計

唔算伏
窗台式靜音確實係好d
我自己房用日立
客廳用樂聲

真的樂聲唔夠日立靜


癲到,2026年仲有人推日立 [sosad] [sosad] [sosad] #good#

Cck系列好似新野 今年四月出 但一d都唔平
你話靜可能係優點之一

可能對於你 靜係值得既

真係要買cck系列要做下功課先
葡提(阿婆)
引用
14/06/2026 17:32
全屋換晒pan記房一部日立
廳老母差唔多日日開十幾個鐘用幾年都未壞又靜
日立其實都唔差,上部都用左好多年
Pan記貴但襟用
識人貪平新裝惠而浦,垃圾級[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]