[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
時事台
有冇好既冷氣機推介?
綠帽小子
14/06/2026 08:14
257冷氣,免電費,包涼包保養,24小時任吹
二次元正太控
14/06/2026 08:31
親戚做冷氣,佢都幫我地揀格力,話其他牌子愈來愈唔襟用
唔襟用因為隻隻牌子都俾晒格力美的代工
話大金日立用咗10幾年果啲果時未有咁多代工機丫嘛
阿博1985
14/06/2026 09:07
窗口機
三菱重工窗口機
分體大金
型爸
14/06/2026 09:31
大松啦(其實即係格力),不過仲要再平格力幾嚿水
YourDaddy.
14/06/2026 09:37
大金,變頻。
長開一定要變頻,電費平好多。
利申:間房部大金今年第十年
係,長開一定要變頻
窗口機變頻都係咩?
唔係分體變頻先慳?
YourDaddy.
14/06/2026 09:39
點解你地個個都話新既冷氣機用得嗰3~5年?
我平均都用到13~15年左右(日立小涼伴)
都係清吓隔塵網
唔涼就夠期換個部
BTW, 個人覺得窗口機喺香港洗機真係唔化算
我部日立𥦬口2013年Q2買
而家都涼
我覺得部冷氣機耐唔耐用
屋企周邊環境影響好大
望海食海風實最快壞
内陸低層再放露台入邊就襟用
耐唔耐用我覺得有7成user問題
我房部窗口3/4 SHARP過10年仲好凍
不過係有少少聲
Guideway_Bus
14/06/2026 10:13
大松啦(其實即係格力),不過仲要再平格力幾嚿水
而家仲係用定頻壓縮機型號
阿馬遜男神
14/06/2026 10:14
格力,美的!
shape
14/06/2026 10:41
大金,變頻。
長開一定要變頻,電費平好多。
利申:間房部大金今年第十年
點為之長開?
我通常九點左右開第二日起身關
活零活現
14/06/2026 10:42
大金,變頻。
長開一定要變頻,電費平好多。
利申:間房部大金今年第十年
點為之長開?
我通常九點左右開第二日起身關
依家得格力有定頻
全部都變頻
にほんえいが
14/06/2026 10:43
日立
三菱重工
Panasonic
大金
Fox two
14/06/2026 10:46
Pan記可取,裝唔到30重工裝左pan記
shape
14/06/2026 11:14
同埋想問下而家d機係咪全部電子板?即係以前用檸制較溫度既機係咪冇晒?
我部機而就係成日自己跳溫度
Fox two
14/06/2026 13:07
電器panasonic死忠 電視sony
Sony電視可取,不過依家電視賣左比大陸之後會唔會劣化
男不行女不幸
14/06/2026 13:42
屋企有無石屎窗台?
如果係部機太長, 記得一得要加錢喺上面墊張吸咅墊
唔係樓上冷氣機滴水/落雨
你真係唔駛瞓
加左,人地滴水都係唔駛訓。。
加墊有d 150,200,250,果度都係錢。。
男不行女不幸
14/06/2026 13:47
屋企有無石屎窗台?
如果係部機太長, 記得一得要加錢喺上面墊張吸咅墊
唔係樓上冷氣機滴水/落雨
你真係唔駛瞓
加左,人地滴水都係唔駛訓。。
加墊有d 150,200,250,果度都係錢。。
大厦設計問題
我隔離幢大厦成幢換晒去水喉
唔知幾時先到我果幢
日日滴真係唔駛訓
答桑下乞兒問
14/06/2026 13:50
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊
二本松
14/06/2026 13:51
同埋想問下而家d機係咪全部電子板?即係以前用檸制較溫度既機係咪冇晒?
我部機而就係成日自己跳溫度
我部定頻格力係擰制
黎明
14/06/2026 13:59
戒冷氣好過 買部靚啲既風扇都夠用 香港天氣熱得去邊
英哥你好
terry123
14/06/2026 14:02
靜 一定係首選日立 次選樂聲
耐用 樂聲
價錢實惠 日立
男不行女不幸
14/06/2026 14:03
靜 一定係首選日立 次選樂聲
耐用 樂聲
價錢實惠 日立
2026推日立 真係伏過直升機
男不行女不幸
14/06/2026 14:05
靜 一定係首選日立 次選樂聲
耐用 樂聲
價錢實惠 日立
唔知你推左右出風果部定格力oem果部
強姦實業
14/06/2026 14:08
屋企有無石屎窗台?
如果係部機太長, 記得一得要加錢喺上面墊張吸咅墊
唔係樓上冷氣機滴水/落雨
你真係唔駛瞓
加左,人地滴水都係唔駛訓。。
加墊有d 150,200,250,果度都係錢。。
淘寶拼多多十蚊塊磁吸墊
男不行女不幸
14/06/2026 14:10
屋企有無石屎窗台?
如果係部機太長, 記得一得要加錢喺上面墊張吸咅墊
唔係樓上冷氣機滴水/落雨
你真係唔駛瞓
加左,人地滴水都係唔駛訓。。
加墊有d 150,200,250,果度都係錢。。
淘寶拼多多十蚊塊磁吸墊
石屎台,窗口封實左,要裝機時安裝
所以係焗比的
強姦實業
14/06/2026 14:10
電器panasonic死忠 電視sony
Sony電視可取,不過依家電視賣左比大陸之後會唔會劣化
劣化左好耐,如果唔係點會日本仔自己都唔買
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]