電器panasonic死忠 電視sony
我都係 全屋pan記
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
大金,變頻。
長開一定要變頻,電費平好多。
利申:間房部大金今年第十年
窗口機靜唔靜好睇裝機師父手勢,尤其是如果無窗台要用鋁架吊機
屋企有無石屎窗台?
如果係部機太長, 記得一得要加錢喺上面墊張吸咅墊
唔係樓上冷氣機滴水/落雨
你真係唔駛瞓
冇錢: 格力, 講堅, 平靚正
有錢: 大金, 機皇
冇錢: 格力, 講堅, 平靚正
有錢: 大金, 機皇
機皇?
大金,變頻。
長開一定要變頻,電費平好多。
利申:間房部大金今年第十年
係,長開一定要變頻

點解你地個個都話新既冷氣機用得嗰3~5年?
我平均都用到13~15年左右(日立小涼伴)
都係清吓隔塵網
唔涼就夠期換個部
BTW, 個人覺得窗口機喺香港洗機真係唔化算
親戚做冷氣,佢都幫我地揀格力,話其他牌子愈來愈唔襟用
點解你地個個都話新既冷氣機用得嗰3~5年?
我平均都用到13~15年左右(日立小涼伴)
都係清吓隔塵網
唔涼就夠期換個部
BTW, 個人覺得窗口機喺香港洗機真係唔化算
唔會越開越嘈咩
夏天先開,即係日子開唔夠一年就要換
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
點解你地個個都話新既冷氣機用得嗰3~5年?
我平均都用到13~15年左右(日立小涼伴)
都係清吓隔塵網
唔涼就夠期換個部
BTW, 個人覺得窗口機喺香港洗機真係唔化算
我部日立𥦬口2013年Q2買
而家都涼
我覺得部冷氣機耐唔耐用
屋企周邊環境影響好大
望海食海風實最快壞
内陸低層再放露台入邊就襟用