星球大戰絕地:倖存者玩咗6粒鐘覺得頂唔順 - 香港高登
[登入]
勒老闆
引用
13/06/2026 17:04
其實隻野質素過得去,故事都幾好,但我發現自己已經唔係太玩得落呢類西方大廠倒模工業遊戲...

好在呢隻半價入
力量型bb
引用
13/06/2026 17:10
點會半價入
steam幾年前已經一折定兩折,一早打爆
幾好玩,關卡+半openworld+少少解謎
韓情緊臭
引用
19/06/2026 23:29
邊一隻星戰?鄭伊健之前玩個隻?
Fox two
引用
20/06/2026 15:19
韋名劍法果隻?
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]