13歲女童偷38萬元現金 僅用作小紅書打賞 - 香港高登
[登入]
芝士條
引用
13/06/2026 17:46
8 至 16 歲未成年人打賞必須取得監護人同意。

咁個女仔點打賞到[???]
低等遊民
引用
13/06/2026 17:52
大陸大把呢d新聞啦[sosad]
寶生永夢(Z)
引用
13/06/2026 18:01
@_@ #adore#
油能剋肛
引用
13/06/2026 18:05
住公屋有38萬現金#oh#


公屋資產3人係52萬...
不過屋企收埋咁多現金
真係好鬼吓

家庭人數 每月入息限額 (1) 資產淨值限額 (2)
1人 $13,230 $295,000
2人 $20,680 $400,000
3人 $25,870 $521,000

呢個係門檻
上左公屋資產寬鬆好多

公屋富戶三人家庭資產要過二百五十一萬先富戶
不過佢老豆老母應該係出現金糧, 唔入得戶口[flowerface]
第三類爆炸糖
引用
13/06/2026 18:08
鬼叫你唔阻止佢裝呢D低能都唔用既App[sosad]
再打會死
引用
13/06/2026 18:11
住公屋有38萬現金#oh#


公屋資產3人係52萬...
不過屋企收埋咁多現金
真係好鬼吓

家庭人數 每月入息限額 (1) 資產淨值限額 (2)
1人 $13,230 $295,000
2人 $20,680 $400,000
3人 $25,870 $521,000

呢個係門檻
上左公屋資產寬鬆好多

公屋富戶三人家庭資產要過二百五十一萬先富戶
不過佢老豆老母應該係出現金糧, 唔入得戶口[flowerface]

個個月有正苦錢拎#hehe#
錢婆婆
引用
13/06/2026 18:16
住公屋有38萬現金#oh#


公屋資產3人係52萬...
不過屋企收埋咁多現金
真係好鬼吓

家庭人數 每月入息限額 (1) 資產淨值限額 (2)
1人 $13,230 $295,000
2人 $20,680 $400,000
3人 $25,870 $521,000

呢個係門檻
上左公屋資產寬鬆好多

公屋富戶三人家庭資產要過二百五十一萬先富戶
不過佢老豆老母應該係出現金糧, 唔入得戶口[flowerface]

資產超左,咪放現金係屋企避嘢[sosad]
LoveVictoria
引用
13/06/2026 18:17
垃圾先鐘意玩小紅書同TikTok
大濫交惹睪丸
引用
13/06/2026 18:20
8 至 16 歲未成年人打賞必須取得監護人同意。

咁個女仔點打賞到[???]

你上pornhub 都係尻㩒個制就可以自己滿18歲啦#yup#
引用
13/06/2026 18:27
住公屋有38萬現金#oh#


三十幾萬好多?正正常常搵份工萬七八,住公屋交租兩三千,3
平時冇乜高消費活動,人到中年有一兩年年薪儲備都冇,我真係奇怪咁辛苦點解唔自殺
kilogram
引用
13/06/2026 18:29
住公屋有38萬現金#oh#


三十幾萬好多?正正常常搵份工萬七八,住公屋交租兩三千,3
平時冇乜高消費活動,人到中年有一兩年年薪儲備都冇,我真係奇怪咁辛苦點解唔自殺


都不少
budknight
引用
13/06/2026 18:31
住公屋有38萬現金#oh#


三十幾萬好多?正正常常搵份工萬七八,住公屋交租兩三千,3
平時冇乜高消費活動,人到中年有一兩年年薪儲備都冇,我真係奇怪咁辛苦點解唔自殺

現金喎ching[sosad]
網樂三代目
引用
13/06/2026 18:33
小紅書打賞唔係要實名?
唔係要大陸戶口?



This is it !
budknight
引用
13/06/2026 18:33
住公屋有38萬現金#oh#


公屋資產3人係52萬...
不過屋企收埋咁多現金
真係好鬼吓

家庭人數 每月入息限額 (1) 資產淨值限額 (2)
1人 $13,230 $295,000
2人 $20,680 $400,000
3人 $25,870 $521,000

呢個係門檻
上左公屋資產寬鬆好多

公屋富戶三人家庭資產要過二百五十一萬先富戶
不過佢老豆老母應該係出現金糧, 唔入得戶口[flowerface]

資產超左,咪放現金係屋企避嘢[sosad]

而家可以放心繼續住[sosad]
森公子
引用
13/06/2026 18:34
呢啲仆街都抵死
收埋一大筆現金住公屋
順手收埋佢間公屋就啱
網樂三代目
引用
13/06/2026 18:36
你覺得香港人習慣收現金在床下底嗎[sosad] [sosad]
Peach
引用
13/06/2026 18:36
住公屋有38萬現金#oh#


公屋資產3人係52萬...
不過屋企收埋咁多現金
真係好鬼吓

家庭人數 每月入息限額 (1) 資產淨值限額 (2)
1人 $13,230 $295,000
2人 $20,680 $400,000
3人 $25,870 $521,000

呢個係門檻
上左公屋資產寬鬆好多

公屋富戶三人家庭資產要過二百五十一萬先富戶
不過佢老豆老母應該係出現金糧, 唔入得戶口[flowerface]

資產超左,咪放現金係屋企避嘢[sosad]

申請同住緊分開計架
住緊3人先50萬大把人唔使住啦
Miku Miku
引用
13/06/2026 18:36
成家都係大陸人
kilogram
引用
13/06/2026 18:39
住公屋有38萬現金#oh#


公屋資產3人係52萬...
不過屋企收埋咁多現金
真係好鬼吓

家庭人數 每月入息限額 (1) 資產淨值限額 (2)
1人 $13,230 $295,000
2人 $20,680 $400,000
3人 $25,870 $521,000

呢個係門檻
上左公屋資產寬鬆好多

公屋富戶三人家庭資產要過二百五十一萬先富戶
不過佢老豆老母應該係出現金糧, 唔入得戶口[flowerface]

資產超左,咪放現金係屋企避嘢[sosad]

https://www.youtube.com/watch?v=-dAgy5Gnhbk
六十後
引用
13/06/2026 18:48
岩報左房署懷疑事主呃公屋
希望我係第一個報案人士,想拎獎金:-(

#good#
油能剋肛
引用
13/06/2026 18:54
住公屋有38萬現金#oh#


三十幾萬好多?正正常常搵份工萬七八,住公屋交租兩三千,3
平時冇乜高消費活動,人到中年有一兩年年薪儲備都冇,我真係奇怪咁辛苦點解唔自殺

現金喎ching[sosad]

無話阿妹清空左個夾萬, 只係阿媽可能覺得少左, 一數先爆出黎
夾萬入要有過百萬cash都唔頂#cn#
Peach
引用
13/06/2026 18:55
住公屋有38萬現金#oh#


三十幾萬好多?正正常常搵份工萬七八,住公屋交租兩三千,3
平時冇乜高消費活動,人到中年有一兩年年薪儲備都冇,我真係奇怪咁辛苦點解唔自殺

現金喎ching[sosad]

無話阿妹清空左個夾萬, 只係阿媽可能覺得少左, 一數先爆出黎
夾萬入要有過百萬cash都唔頂#cn#

過百萬都唔算多啦#cn#
大力先生
引用
13/06/2026 18:57
唔見得光嘅錢最終都係唔見得[sosad]
阿馬遜男神
引用
13/06/2026 19:00
住公屋有38萬現金#oh#


公屋資產3人係52萬...
不過屋企收埋咁多現金
真係好鬼吓

家庭人數 每月入息限額 (1) 資產淨值限額 (2)
1人 $13,230 $295,000
2人 $20,680 $400,000
3人 $25,870 $521,000

呢個係門檻
上左公屋資產寬鬆好多

公屋富戶三人家庭資產要過二百五十一萬先富戶
不過佢老豆老母應該係出現金糧, 唔入得戶口[flowerface]

果度唔係3人公屋!最少都4-5人單位!

5人單位上限好高,38萬現金唔係多
阿馬遜男神
引用
13/06/2026 19:02
呢啲仆街都抵死
收埋一大筆現金住公屋
順手收埋佢間公屋就啱

唔好盲返:o) 要反都反得有道理,唔係會比人笑
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]