[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
13歲女童偷38萬元現金 僅用作小紅書打賞
芝士條
13/06/2026 17:46
8 至 16 歲未成年人打賞必須取得監護人同意。
咁個女仔點打賞到
低等遊民
13/06/2026 17:52
大陸大把呢d新聞啦
寶生永夢(Z)
13/06/2026 18:01
油能剋肛
13/06/2026 18:05
住公屋有38萬現金
公屋資產3人係52萬...
不過屋企收埋咁多現金
真係好鬼吓
家庭人數 每月入息限額 (1) 資產淨值限額 (2)
1人 $13,230 $295,000
2人 $20,680 $400,000
3人 $25,870 $521,000
呢個係門檻
上左公屋資產寬鬆好多
公屋富戶三人家庭資產要過二百五十一萬先富戶
不過佢老豆老母應該係出現金糧, 唔入得戶口
第三類爆炸糖
13/06/2026 18:08
鬼叫你唔阻止佢裝呢D低能都唔用既App
再打會死
13/06/2026 18:11
住公屋有38萬現金
公屋資產3人係52萬...
不過屋企收埋咁多現金
真係好鬼吓
家庭人數 每月入息限額 (1) 資產淨值限額 (2)
1人 $13,230 $295,000
2人 $20,680 $400,000
3人 $25,870 $521,000
呢個係門檻
上左公屋資產寬鬆好多
公屋富戶三人家庭資產要過二百五十一萬先富戶
不過佢老豆老母應該係出現金糧, 唔入得戶口
個個月有正苦錢拎
錢婆婆
13/06/2026 18:16
住公屋有38萬現金
公屋資產3人係52萬...
不過屋企收埋咁多現金
真係好鬼吓
家庭人數 每月入息限額 (1) 資產淨值限額 (2)
1人 $13,230 $295,000
2人 $20,680 $400,000
3人 $25,870 $521,000
呢個係門檻
上左公屋資產寬鬆好多
公屋富戶三人家庭資產要過二百五十一萬先富戶
不過佢老豆老母應該係出現金糧, 唔入得戶口
資產超左,咪放現金係屋企避嘢
LoveVictoria
13/06/2026 18:17
垃圾先鐘意玩小紅書同TikTok
大濫交惹睪丸
13/06/2026 18:20
8 至 16 歲未成年人打賞必須取得監護人同意。
咁個女仔點打賞到
你上pornhub 都係尻㩒個制就可以自己滿18歲啦
洪
13/06/2026 18:27
住公屋有38萬現金
三十幾萬好多?正正常常搵份工萬七八,住公屋交租兩三千,3
平時冇乜高消費活動,人到中年有一兩年年薪儲備都冇,我真係奇怪咁辛苦點解唔自殺
kilogram
13/06/2026 18:29
住公屋有38萬現金
三十幾萬好多?正正常常搵份工萬七八,住公屋交租兩三千,3
平時冇乜高消費活動,
人到中年有一兩年年薪儲備都冇
,我真係奇怪咁辛苦點解唔自殺
都不少
budknight
13/06/2026 18:31
住公屋有38萬現金
三十幾萬好多?正正常常搵份工萬七八,住公屋交租兩三千,3
平時冇乜高消費活動,人到中年有一兩年年薪儲備都冇,我真係奇怪咁辛苦點解唔自殺
現金喎ching
網樂三代目
13/06/2026 18:33
小紅書打賞唔係要實名?
唔係要大陸戶口?
This is it !
budknight
13/06/2026 18:33
住公屋有38萬現金
公屋資產3人係52萬...
不過屋企收埋咁多現金
真係好鬼吓
家庭人數 每月入息限額 (1) 資產淨值限額 (2)
1人 $13,230 $295,000
2人 $20,680 $400,000
3人 $25,870 $521,000
呢個係門檻
上左公屋資產寬鬆好多
公屋富戶三人家庭資產要過二百五十一萬先富戶
不過佢老豆老母應該係出現金糧, 唔入得戶口
資產超左,咪放現金係屋企避嘢
而家可以放心繼續住
森公子
13/06/2026 18:34
呢啲仆街都抵死
收埋一大筆現金住公屋
順手收埋佢間公屋就啱
網樂三代目
13/06/2026 18:36
你覺得香港人習慣收現金在床下底嗎
Peach
13/06/2026 18:36
住公屋有38萬現金
公屋資產3人係52萬...
不過屋企收埋咁多現金
真係好鬼吓
家庭人數 每月入息限額 (1) 資產淨值限額 (2)
1人 $13,230 $295,000
2人 $20,680 $400,000
3人 $25,870 $521,000
呢個係門檻
上左公屋資產寬鬆好多
公屋富戶三人家庭資產要過二百五十一萬先富戶
不過佢老豆老母應該係出現金糧, 唔入得戶口
資產超左,咪放現金係屋企避嘢
申請同住緊分開計架
住緊3人先50萬大把人唔使住啦
Miku Miku
13/06/2026 18:36
成家都係大陸人
kilogram
13/06/2026 18:39
住公屋有38萬現金
公屋資產3人係52萬...
不過屋企收埋咁多現金
真係好鬼吓
家庭人數 每月入息限額 (1) 資產淨值限額 (2)
1人 $13,230 $295,000
2人 $20,680 $400,000
3人 $25,870 $521,000
呢個係門檻
上左公屋資產寬鬆好多
公屋富戶三人家庭資產要過二百五十一萬先富戶
不過佢老豆老母應該係出現金糧, 唔入得戶口
資產超左,咪放現金係屋企避嘢
https://www.youtube.com/watch?v=-dAgy5Gnhbk
六十後
13/06/2026 18:48
岩報左房署懷疑事主呃公屋
希望我係第一個報案人士,想拎獎金
油能剋肛
13/06/2026 18:54
住公屋有38萬現金
三十幾萬好多?正正常常搵份工萬七八,住公屋交租兩三千,3
平時冇乜高消費活動,人到中年有一兩年年薪儲備都冇,我真係奇怪咁辛苦點解唔自殺
現金喎ching
無話阿妹清空左個夾萬, 只係阿媽可能覺得少左, 一數先爆出黎
夾萬入要有過百萬cash都唔頂
Peach
13/06/2026 18:55
住公屋有38萬現金
三十幾萬好多?正正常常搵份工萬七八,住公屋交租兩三千,3
平時冇乜高消費活動,人到中年有一兩年年薪儲備都冇,我真係奇怪咁辛苦點解唔自殺
現金喎ching
無話阿妹清空左個夾萬, 只係阿媽可能覺得少左, 一數先爆出黎
夾萬入要有過百萬cash都唔頂
過百萬都唔算多啦
大力先生
13/06/2026 18:57
唔見得光嘅錢最終都係唔見得
阿馬遜男神
13/06/2026 19:00
住公屋有38萬現金
公屋資產3人係52萬...
不過屋企收埋咁多現金
真係好鬼吓
家庭人數 每月入息限額 (1) 資產淨值限額 (2)
1人 $13,230 $295,000
2人 $20,680 $400,000
3人 $25,870 $521,000
呢個係門檻
上左公屋資產寬鬆好多
公屋富戶三人家庭資產要過二百五十一萬先富戶
不過佢老豆老母應該係出現金糧, 唔入得戶口
果度唔係3人公屋!最少都4-5人單位!
5人單位上限好高,38萬現金唔係多
阿馬遜男神
13/06/2026 19:02
呢啲仆街都抵死
收埋一大筆現金住公屋
順手收埋佢間公屋就啱
唔好盲返
要反都反得有道理,唔係會比人笑
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]