尼泊爾妹大學畢業後喺香港搵唔到工 網民讚靚過阿day、選港姐贏硬 - 香港高登
[登入]
老鬼2002
引用
13/06/2026 16:35
唔講都唔知係尼泊爾人
泡菜與蝗蟲
引用
13/06/2026 16:35
由頭到尾都無講過邊間大學,請問點撚「頂尖」法?:o)

不如話,住咗咁多年都唔識讀寫中文#ng#
其實有冇嘗試過融入嚟?

大把80年代過黎既鬼佬一樣唔識中文

無諗過融入囉屌

香港係對任何人都要識講對方語言,見過一間上市公司做客,上大陸簽合約訂貨,你都要就賣家視像通話講返普通話架啦

我建議香港人學埋尼泊爾法定語言好d#yup#


個尼泊爾妹啲廣東話其實幾好
十三東西
引用
13/06/2026 17:48
由頭到尾都無講過邊間大學,請問點撚「頂尖」法?:o)

不如話,住咗咁多年都唔識讀寫中文#ng#
其實有冇嘗試過融入嚟?

大把80年代過黎既鬼佬一樣唔識中文

無諗過融入囉屌

香港係對任何人都要識講對方語言,見過一間上市公司做客,上大陸簽合約訂貨,你都要就賣家視像通話講返普通話架啦


我建議香港人學埋尼泊爾法定語言好d#yup#

人地鬼佬带生意帶資金技術創意過黎,班垃圾南亞帶落後文化貧窮暴力過黎,仲想同人地平起平坐?
貧僧
引用
13/06/2026 17:59
貧僧愛你:)
寶生永夢(Z)
引用
13/06/2026 18:01
靚過哂CALL拿班女啦
寶生永夢(Z)
引用
13/06/2026 18:02
眼鏡問題。除咗眼鏡少d幻想。

想屌想屌想屌想屌想屌

有眼鏡唔怕射入眼[bomb]fn

眼鏡娘一定要顏射:-[
再打會死
引用
13/06/2026 18:12
由頭到尾都無講過邊間大學,請問點撚「頂尖」法?:o)

不如話,住咗咁多年都唔識讀寫中文#ng#
其實有冇嘗試過融入嚟?

大把80年代過黎既鬼佬一樣唔識中文

無諗過融入囉屌

香港係對任何人都要識講對方語言,見過一間上市公司做客,上大陸簽合約訂貨,你都要就賣家視像通話講返普通話架啦


我建議香港人學埋尼泊爾法定語言好d#yup#

人地鬼佬带生意帶資金技術創意過黎,班垃圾南亞帶落後文化貧窮暴力過黎,仲想同人地平起平坐?

你依d洋奴心態覺得鬼佬一定係專業人士[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
十三東西
引用
13/06/2026 18:27
由頭到尾都無講過邊間大學,請問點撚「頂尖」法?:o)

不如話,住咗咁多年都唔識讀寫中文#ng#
其實有冇嘗試過融入嚟?

大把80年代過黎既鬼佬一樣唔識中文

無諗過融入囉屌

香港係對任何人都要識講對方語言,見過一間上市公司做客,上大陸簽合約訂貨,你都要就賣家視像通話講返普通話架啦


我建議香港人學埋尼泊爾法定語言好d#yup#

人地鬼佬带生意帶資金技術創意過黎,班垃圾南亞帶落後文化貧窮暴力過黎,仲想同人地平起平坐?

你依d洋奴心態覺得鬼佬一定係專業人士[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

你係咪on 九架?你幾時見到有鬼佬同香港人爭公屋攞綜援攞食物卷攞行街紙,唔係專業人士都唔會走過來搶香港人既褔利,上年成日有金鋪劫案就係班南亞東南亞人做既,仲on99幫班垃圾洗白
再打會死
引用
13/06/2026 18:37
由頭到尾都無講過邊間大學,請問點撚「頂尖」法?:o)

不如話,住咗咁多年都唔識讀寫中文#ng#
其實有冇嘗試過融入嚟?

大把80年代過黎既鬼佬一樣唔識中文

無諗過融入囉屌

香港係對任何人都要識講對方語言,見過一間上市公司做客,上大陸簽合約訂貨,你都要就賣家視像通話講返普通話架啦


我建議香港人學埋尼泊爾法定語言好d#yup#

人地鬼佬带生意帶資金技術創意過黎,班垃圾南亞帶落後文化貧窮暴力過黎,仲想同人地平起平坐?

你依d洋奴心態覺得鬼佬一定係專業人士[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

你係咪on 九架?你幾時見到有鬼佬同香港人爭公屋攞綜援攞食物卷攞行街紙,唔係專業人士都唔會走過來搶香港人既褔利,上年成日有金鋪劫案就係班南亞東南亞人做既,仲on99幫班垃圾洗白

得鬼閒幫佢地洗白[sosad]cl 我就反晒所有外族既[sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl
十三東西
引用
13/06/2026 18:49
由頭到尾都無講過邊間大學,請問點撚「頂尖」法?:o)

不如話,住咗咁多年都唔識讀寫中文#ng#
其實有冇嘗試過融入嚟?

大把80年代過黎既鬼佬一樣唔識中文

無諗過融入囉屌

香港係對任何人都要識講對方語言,見過一間上市公司做客,上大陸簽合約訂貨,你都要就賣家視像通話講返普通話架啦


我建議香港人學埋尼泊爾法定語言好d#yup#

人地鬼佬带生意帶資金技術創意過黎,班垃圾南亞帶落後文化貧窮暴力過黎,仲想同人地平起平坐?

你依d洋奴心態覺得鬼佬一定係專業人士[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

你係咪on 九架?你幾時見到有鬼佬同香港人爭公屋攞綜援攞食物卷攞行街紙,唔係專業人士都唔會走過來搶香港人既褔利,上年成日有金鋪劫案就係班南亞東南亞人做既,仲on99幫班垃圾洗白

得鬼閒幫佢地洗白[sosad]cl 我就反晒所有外族既[sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl

我都係講事實者,班曱甴帶麻煩俾香港仲要求俾好代遇佢哋,叫佢哋返印度吔屎啦
韓玄
引用
13/06/2026 22:39
由頭到尾都無講過邊間大學,請問點撚「頂尖」法?:o)

不如話,住咗咁多年都唔識讀寫中文#ng#
其實有冇嘗試過融入嚟?

大把80年代過黎既鬼佬一樣唔識中文

無諗過融入囉屌

香港係對任何人都要識講對方語言,見過一間上市公司做客,上大陸簽合約訂貨,你都要就賣家視像通話講返普通話架啦


我建議香港人學埋尼泊爾法定語言好d#yup#

人地鬼佬带生意帶資金技術創意過黎,班垃圾南亞帶落後文化貧窮暴力過黎,仲想同人地平起平坐?

你依d洋奴心態覺得鬼佬一定係專業人士[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

你係咪on 九架?你幾時見到有鬼佬同香港人爭公屋攞綜援攞食物卷攞行街紙,唔係專業人士都唔會走過來搶香港人既褔利,上年成日有金鋪劫案就係班南亞東南亞人做既,仲on99幫班垃圾洗白

其實係搶晒d資源,香港人先至要爭公屋拎綜援

當年政府有幾多華人做到政府工:-(lmfn
泡菜與蝗蟲
引用
13/06/2026 22:42
當年政府有幾多華人做到政府工


而家差唔多全部都係,係咪反證咗當年係啱[sosad]cl
十三東西
引用
13/06/2026 23:25
由頭到尾都無講過邊間大學,請問點撚「頂尖」法?:o)

不如話,住咗咁多年都唔識讀寫中文#ng#
其實有冇嘗試過融入嚟?

大把80年代過黎既鬼佬一樣唔識中文

無諗過融入囉屌

香港係對任何人都要識講對方語言,見過一間上市公司做客,上大陸簽合約訂貨,你都要就賣家視像通話講返普通話架啦


我建議香港人學埋尼泊爾法定語言好d#yup#

人地鬼佬带生意帶資金技術創意過黎,班垃圾南亞帶落後文化貧窮暴力過黎,仲想同人地平起平坐?

你依d洋奴心態覺得鬼佬一定係專業人士[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

你係咪on 九架?你幾時見到有鬼佬同香港人爭公屋攞綜援攞食物卷攞行街紙,唔係專業人士都唔會走過來搶香港人既褔利,上年成日有金鋪劫案就係班南亞東南亞人做既,仲on99幫班垃圾洗白

其實係搶晒d資源,香港人先至要爭公屋拎綜援

當年政府有幾多華人做到政府工:-(lmfn

白人淨係得英國人?美國法國德國意大利西班牙加拿大都有投資香港製造業大型基建,金融服務,仲有可以係鬼佬身上學到既智識,將政府工等於香港資源同發展,你有無攪笑d呀?
connerchan
引用
15/06/2026 00:35
記唔記得佢
https://upload.hkgolden.media/comment/ajcdohep.gkyc5kao34c.uvjsjprdgkc.sxf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/5cthhwmv.sgoc105ipqv.jhsa0ll0w50.sji.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/y1jpjyll.pl4mpr0ojud.vidd2vyv1tv.zzp.png
https://upload.hkgolden.media/comment/pa0jxg14.4mfxbuqtvin.lzz3y0ytwqq.syb.jpg
十三東西
引用
15/06/2026 19:53
記唔記得佢
https://upload.hkgolden.media/comment/ajcdohep.gkyc5kao34c.uvjsjprdgkc.sxf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/5cthhwmv.sgoc105ipqv.jhsa0ll0w50.sji.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/y1jpjyll.pl4mpr0ojud.vidd2vyv1tv.zzp.png
https://upload.hkgolden.media/comment/pa0jxg14.4mfxbuqtvin.lzz3y0ytwqq.syb.jpg

加拿大人好憎阿差,點解佢唔返土去巴基斯坦,巴基斯坦有得選總統係民主國家
姆咪姆咪
引用
15/06/2026 20:03
接唔接受助養[bomb]
𓃹耀漢𓃠
引用
15/06/2026 20:07
由頭到尾都無講過邊間大學,請問點撚「頂尖」法?:o)


https://upload.hkgolden.media/comment/rzcvyawu.10mpracozmz.zutsr0ucj3y.34a.jpg

係頂尖

[bouncer]fn [bouncer]fn
巧仁
引用
15/06/2026 20:14
有ig未
RacingDriver
引用
15/06/2026 20:24
佢哋係咪鍾意食羊肉空一身膻味?
史鑲魂
引用
15/06/2026 22:21
記唔記得佢
https://upload.hkgolden.media/comment/ajcdohep.gkyc5kao34c.uvjsjprdgkc.sxf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/5cthhwmv.sgoc105ipqv.jhsa0ll0w50.sji.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/y1jpjyll.pl4mpr0ojud.vidd2vyv1tv.zzp.png
https://upload.hkgolden.media/comment/pa0jxg14.4mfxbuqtvin.lzz3y0ytwqq.syb.jpg

加拿大人好憎阿差,點解佢唔返土去巴基斯坦,巴基斯坦有得選總統係民主國家

唔好咁話人,利君雅女士好努力做好自己架
唔記得電台單野? 成萬個市民寫信去表揚佢盡忠職守 講人話#hoho#
對奶好敏感
引用
15/06/2026 22:36
想喺香港做嘢,兩文三語最基本,冇得搞架
謝爾蓋紹伊古
引用
15/06/2026 22:58
記唔記得佢
https://upload.hkgolden.media/comment/ajcdohep.gkyc5kao34c.uvjsjprdgkc.sxf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/5cthhwmv.sgoc105ipqv.jhsa0ll0w50.sji.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/y1jpjyll.pl4mpr0ojud.vidd2vyv1tv.zzp.png
https://upload.hkgolden.media/comment/pa0jxg14.4mfxbuqtvin.lzz3y0ytwqq.syb.jpg

加拿大人好憎阿差,點解佢唔返土去巴基斯坦,巴基斯坦有得選總統係民主國家

唔好咁話人,利君雅女士好努力做好自己架
唔記得電台單野? 成萬個市民寫信去表揚佢盡忠職守 講人話#hoho#


第三張係Mia黎

[sosad] [sosad] [sosad]
Death死神
引用
15/06/2026 23:12
記唔記得佢
https://upload.hkgolden.media/comment/ajcdohep.gkyc5kao34c.uvjsjprdgkc.sxf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/5cthhwmv.sgoc105ipqv.jhsa0ll0w50.sji.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/y1jpjyll.pl4mpr0ojud.vidd2vyv1tv.zzp.png
https://upload.hkgolden.media/comment/pa0jxg14.4mfxbuqtvin.lzz3y0ytwqq.syb.jpg

加拿大人好憎阿差,點解佢唔返土去巴基斯坦,巴基斯坦有得選總統係民主國家

唔好咁話人,利君雅女士好努力做好自己架
唔記得電台單野? 成萬個市民寫信去表揚佢盡忠職守 講人話#hoho#


第三張係Mia黎

[sosad] [sosad] [sosad]

#hehe# [sosad]
從未試過第一
引用
16/06/2026 00:26
IG呢
豹哥
引用
16/06/2026 00:43
成個Mia Khalifa咁樣
大把洋腸爭住食講真

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRPTkUvA3MbRhONNDogAuG2arHLX1Ee9f7L_qsGawlNow&s=10
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]