尼泊爾妹大學畢業後喺香港搵唔到工 網民讚靚過阿day、選港姐贏硬 - 香港高登
[登入]
渴碎者
引用
13/06/2026 08:57
由頭到尾都無講過邊間大學,請問點撚「頂尖」法?:o)

好似係香港公開大學,可惜想要ig
蛋蛋RAISER
引用
13/06/2026 09:02
佢父母都係尼泊爾定係其中一個係香港人呀
NPCnexttoyou
引用
13/06/2026 09:23
屌打嗰個乜嘢重慶妹
林襄
引用
13/06/2026 09:29
想屌
民主歌星獻忠
引用
13/06/2026 09:33
由頭到尾都無講過邊間大學,請問點撚「頂尖」法?:o)

好似係香港公開大學,可惜想要ig

好似得港大稱得上頂尖學府
至少都3大
泡菜與蝗蟲
引用
13/06/2026 10:05
星期日檔案|追「族」理想:少數族裔求職「雙重」困局|無綫新聞 TVB News

https://m.youtube.com/watch?v=WeWhD0hJCt0


睇到扯咗:-(
水沝淼敪
引用
13/06/2026 10:08
人靚波甜//
正氣師
引用
13/06/2026 10:09
ig?
YourDaddy.
引用
13/06/2026 10:22
中山

未見識過尼泊爾靚女[sosad]
膠幾錢
引用
13/06/2026 10:28
:O
牌佬
引用
13/06/2026 10:50
一定要中出
畢氏cdrom
引用
13/06/2026 11:19
[bouncy] [bouncy]
MILET(已切)
引用
13/06/2026 11:20
一定要中出
挪威三文魚腩
引用
13/06/2026 11:21
由頭到尾都無講過邊間大學,請問點撚「頂尖」法?:o)

不如話,住咗咁多年都唔識讀寫中文#ng#
其實有冇嘗試過融入嚟?
史鑲魂
引用
13/06/2026 11:24
算了, 以後就要呢個做泥泊爾小公主, 唔要許軼了 >_<

咁day留返俾我:P
十三東西
引用
13/06/2026 11:33
呢班正宗曱甴黎,佢哋有自己國家唔返去,死賴係度,佢哋國家有問題唔去嘈,返而要係我哋呢度要求呢樣要求個樣,我真係未見過白人日韓人上電視投訴香港對佢哋唔公平
Guideway_Bus
引用
13/06/2026 11:43
算了, 以後就要呢個做泥泊爾小公主, 唔要許軼了 >_<

咁day留返俾我:P

報道標題嘅引用來源Post: [bouncer]cl
:) 娛樂台:呢個陀地尼泊爾眼鏡娘,大家會俾幾多分?(2026-6-11)
我有两碌鳩
引用
13/06/2026 11:43
個樣有少少似178打籃球條女
泡菜與蝗蟲
引用
13/06/2026 11:53
算了, 以後就要呢個做泥泊爾小公主, 唔要許軼了 >_<

咁day留返俾我:P

報道標題嘅引用來源Post: [bouncer]cl
:) 娛樂台:呢個陀地尼泊爾眼鏡娘,大家會俾幾多分?(2026-6-11)


https://upload.hkgolden.media/comment/nw45fvde.4dhldj2zdwl.uw05uep5ffx.chv.jpg
:o)
Guideway_Bus
引用
13/06/2026 11:55
算了, 以後就要呢個做泥泊爾小公主, 唔要許軼了 >_<

咁day留返俾我:P

報道標題嘅引用來源Post: [bouncer]cl
:) 娛樂台:呢個陀地尼泊爾眼鏡娘,大家會俾幾多分?(2026-6-11)


https://upload.hkgolden.media/comment/nw45fvde.4dhldj2zdwl.uw05uep5ffx.chv.jpg
:o)

https://upload.hkgolden.media/comment/g10qm3od.edz31r5ac03.fs5oqx1xi2h.zwb.jpg
巧仁
引用
13/06/2026 12:01
正過好多港女。。。
史鑲魂
引用
13/06/2026 14:13
算了, 以後就要呢個做泥泊爾小公主, 唔要許軼了 >_<

咁day留返俾我:P

報道標題嘅引用來源Post: [bouncer]cl
:) 娛樂台:呢個陀地尼泊爾眼鏡娘,大家會俾幾多分?(2026-6-11)


https://upload.hkgolden.media/comment/nw45fvde.4dhldj2zdwl.uw05uep5ffx.chv.jpg
:o)

https://upload.hkgolden.media/comment/g10qm3od.edz31r5ac03.fs5oqx1xi2h.zwb.jpg

左上角[sosad]
含著乳說好味
引用
13/06/2026 14:43
一般貨色…

會屌, 1Q起兩Q止, 驚佢有味xx(
快丫架華
引用
13/06/2026 16:16
巧大波唷:P :P
韓玄
引用
13/06/2026 16:29
由頭到尾都無講過邊間大學,請問點撚「頂尖」法?:o)

不如話,住咗咁多年都唔識讀寫中文#ng#
其實有冇嘗試過融入嚟?

大把80年代過黎既鬼佬一樣唔識中文

無諗過融入囉屌

香港係對任何人都要識講對方語言,見過一間上市公司做客,上大陸簽合約訂貨,你都要就賣家視像通話講返普通話架啦


我建議香港人學埋尼泊爾法定語言好d#yup#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]