
各位手足 ,快去百佳買爆佢!!
始終都是鐘意抹茶味

冰箱積晒冰摆唔到咁多..

巧想痴


今日我都入左貨

今日我都入左貨
左邊咩料?
無百佳


今日我都入左貨
左邊咩料?
似裝修果啲桶裝灰

今日我都入左貨
左邊咩料?
紅豆雪糕
始終都是鐘意抹茶味

我都係


今日我都入左貨
左邊咩料?
紅豆雪糕
所以美國咁多肥人

回錯post
![[banghead]](/faces/banghead.gif)

今日我都入左貨
左邊咩料?
紅豆雪糕
所以美國咁多肥人

左邊係餐館size 右邊同香港賣個d一樣大細

今日我都入左貨
左邊咩料?
紅豆雪糕
所以美國咁多肥人

左邊係餐館size 右邊同香港賣個d一樣大細
呢個牌子好出名?