[
登入
]
上一頁
下一頁
吹水台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
吹水台
[IT 高手入] 公司換左新 firewall 之後,Router 就用唔到 ^_^
大南街公子
12/06/2026 16:29
Router係駁住你部PC+開Wifi
PC上到但Wifi上唔到?
Router 係有一條 lan 線自用的 ^_^
我地所有desktop連lan線的,都上到互聯網世界 ^_^
唔識
試下disable router 個wireless
restart router再著返個wireless
IT department 大佬已經抆線再插,都矛用 >_<
唔知做乜 9 一換左 firewall 就用唔到 router .....
on 99 dick >_<
搞咗幾耐上唔到網
剛好一個月了,所以上黎問下各路高手 ^_^
你老細咁忍得 搞成個月都未搞好重唔炒咗條友
馮盈盈死忠
12/06/2026 16:34
Router係駁住你部PC+開Wifi
PC上到但Wifi上唔到?
Router 係有一條 lan 線自用的 ^_^
我地所有desktop連lan線的,都上到互聯網世界 ^_^
唔識
試下disable router 個wireless
restart router再著返個wireless
IT department 大佬已經抆線再插,都矛用 >_<
唔知做乜 9 一換左 firewall 就用唔到 router .....
on 99 dick >_<
搞咗幾耐上唔到網
剛好一個月了,所以上黎問下各路高手 ^_^
你老細咁忍得 搞成個月都未搞好重唔炒咗條友
佢自己用手機 5G 無限 data plan (我估) ^_^
唔改名都得
12/06/2026 16:53
router無插線。 Or firewall block 撚咗 router。
大南街公子
12/06/2026 16:58
Router係駁住你部PC+開Wifi
PC上到但Wifi上唔到?
Router 係有一條 lan 線自用的 ^_^
我地所有desktop連lan線的,都上到互聯網世界 ^_^
唔識
試下disable router 個wireless
restart router再著返個wireless
IT department 大佬已經抆線再插,都矛用 >_<
唔知做乜 9 一換左 firewall 就用唔到 router .....
on 99 dick >_<
搞咗幾耐上唔到網
剛好一個月了,所以上黎問下各路高手 ^_^
你老細咁忍得 搞成個月都未搞好重唔炒咗條友
佢自己用手機 5G 無限 data plan (我估) ^_^
自私精!
十字鎅豆腐
12/06/2026 17:07
霜誓
12/06/2026 17:11
router同firewall咩牌子型號
鷹牌花旗參茶
12/06/2026 17:14
成個IT Department 廢既?
小休一時
12/06/2026 17:24
Router係駁住你部PC+開Wifi
PC上到但Wifi上唔到?
Router 係有一條 lan 線自用的 ^_^
我地所有desktop連lan線的,都上到互聯網世界 ^_^
唔識
試下disable router 個wireless
restart router再著返個wireless
IT department 大佬已經抆線再插,都矛用 >_<
唔知做乜 9 一換左 firewall 就用唔到 router .....
on 99 dick >_<
無用部notebook 連wifi試?
check ipconfig 同ping 下google
router 能 connect 所有 device ~
只是,router 不能連接互聯網世界 >_<
咪就係叫你用部notebook連wifi
然後check IP 同ping下8.8.8.8 同google.com
宅度宅
12/06/2026 17:29
咪係公司亂駁router啦仆街
又唔熄左個dhcp
成個network慢晒多得你唔少呀>_<
大豆。
12/06/2026 17:31
Router係駁住你部PC+開Wifi
PC上到但Wifi上唔到?
Router 係有一條 lan 線自用的 ^_^
我地所有desktop連lan線的,都上到互聯網世界 ^_^
唔識
試下disable router 個wireless
restart router再著返個wireless
IT department 大佬已經抆線再插,都矛用 >_<
唔知做乜 9 一換左 firewall 就用唔到 router .....
on 99 dick >_<
搞咗幾耐上唔到網
剛好一個月了,所以上黎問下各路高手 ^_^
你老細咁忍得 搞成個月都未搞好重唔炒咗條友
佢自己用手機 5G 無限 data plan (我估) ^_^
叫腦細 share wifi 出泥頂住先...
字源歧說
12/06/2026 17:34
點解唔搵公司IT問?直接屌柒佢哋啦
字源歧說
12/06/2026 17:35
block哂無reg果啲mac address?
我唔知佢 >_<
IT 部門已經搵埋 3rd party 嗰 d IT Solution & Consultant ~
都處理唔到,笑死 >_<
唔通直接同你班友講唔想你哋用公司wifi做私人嘢咩
小休一時
12/06/2026 17:38
block哂無reg果啲mac address?
我唔知佢 >_<
IT 部門已經搵埋 3rd party 嗰 d IT Solution & Consultant ~
都處理唔到,笑死 >_<
唔通直接同你班友講唔想你哋用公司wifi做私人嘢咩
正解
話唔知點解 但其實block左個wifi network
大豆。
12/06/2026 17:39
block哂無reg果啲mac address?
我唔知佢 >_<
IT 部門已經搵埋 3rd party 嗰 d IT Solution & Consultant ~
都處理唔到,笑死 >_<
唔通直接同你班友講唔想你哋用公司wifi做私人嘢咩
珍...個個尼埋睇世界杯....
葡提(阿婆)
12/06/2026 17:41
block哂無reg果啲mac address?
我唔知佢 >_<
IT 部門已經搵埋 3rd party 嗰 d IT Solution & Consultant ~
都處理唔到,笑死 >_<
唔通直接同你班友講唔想你哋用公司wifi做私人嘢咩
珍...個個尼埋睇世界杯....
咪就係
馮盈盈死忠
12/06/2026 17:51
成個IT Department 廢既?
IT Department 得一個人,其實 ^_^
字源歧說
12/06/2026 17:52
Router係駁住你部PC+開Wifi
PC上到但Wifi上唔到?
Router 係有一條 lan 線自用的 ^_^
我地所有desktop連lan線的,都上到互聯網世界 ^_^
唔識
試下disable router 個wireless
restart router再著返個wireless
IT department 大佬已經抆線再插,都矛用 >_<
唔知做乜 9 一換左 firewall 就用唔到 router .....
on 99 dick >_<
搞咗幾耐上唔到網
剛好一個月了,所以上黎問下各路高手 ^_^
我哋幫咗你公司IT部有咩著數?
字源歧說
12/06/2026 17:54
block哂無reg果啲mac address?
我唔知佢 >_<
IT 部門已經搵埋 3rd party 嗰 d IT Solution & Consultant ~
都處理唔到,笑死 >_<
唔通直接同你班友講唔想你哋用公司wifi做私人嘢咩
珍...個個尼埋睇世界杯....
個d早上9、10點場次
馮盈盈死忠
12/06/2026 18:00
block哂無reg果啲mac address?
我唔知佢 >_<
IT 部門已經搵埋 3rd party 嗰 d IT Solution & Consultant ~
都處理唔到,笑死 >_<
唔通直接同你班友講唔想你哋用公司wifi做私人嘢咩
珍...個個尼埋睇世界杯....
個d早上9、10點場次
一個月前已經壞左 ^_^
馮盈盈死忠
12/06/2026 18:00
Router係駁住你部PC+開Wifi
PC上到但Wifi上唔到?
Router 係有一條 lan 線自用的 ^_^
我地所有desktop連lan線的,都上到互聯網世界 ^_^
唔識
試下disable router 個wireless
restart router再著返個wireless
IT department 大佬已經抆線再插,都矛用 >_<
唔知做乜 9 一換左 firewall 就用唔到 router .....
on 99 dick >_<
搞咗幾耐上唔到網
剛好一個月了,所以上黎問下各路高手 ^_^
我哋幫咗你公司IT部有咩著數?
可以睇我直播打飛機 ^_^
馮盈盈死忠
12/06/2026 18:01
Router係駁住你部PC+開Wifi
PC上到但Wifi上唔到?
Router 係有一條 lan 線自用的 ^_^
我地所有desktop連lan線的,都上到互聯網世界 ^_^
唔識
試下disable router 個wireless
restart router再著返個wireless
IT department 大佬已經抆線再插,都矛用 >_<
唔知做乜 9 一換左 firewall 就用唔到 router .....
on 99 dick >_<
搞咗幾耐上唔到網
剛好一個月了,所以上黎問下各路高手 ^_^
你老細咁忍得 搞成個月都未搞好重唔炒咗條友
佢自己用手機 5G 無限 data plan (我估) ^_^
叫腦細 share wifi 出泥頂住先...
我地 desktop 用到 email 就可以 ^_^
宅度宅
12/06/2026 18:17
Router係駁住你部PC+開Wifi
PC上到但Wifi上唔到?
Router 係有一條 lan 線自用的 ^_^
我地所有desktop連lan線的,都上到互聯網世界 ^_^
唔識
試下disable router 個wireless
restart router再著返個wireless
IT department 大佬已經抆線再插,都矛用 >_<
唔知做乜 9 一換左 firewall 就用唔到 router .....
on 99 dick >_<
搞咗幾耐上唔到網
剛好一個月了,所以上黎問下各路高手 ^_^
你老細咁忍得 搞成個月都未搞好重唔炒咗條友
佢自己用手機 5G 無限 data plan (我估) ^_^
叫腦細 share wifi 出泥頂住先...
我地 desktop 用到 email 就可以 ^_^
屌你有無咁複雜呀
換返舊果隻firewall上去咪得law
馮盈盈死忠
12/06/2026 18:19
Router係駁住你部PC+開Wifi
PC上到但Wifi上唔到?
Router 係有一條 lan 線自用的 ^_^
我地所有desktop連lan線的,都上到互聯網世界 ^_^
唔識
試下disable router 個wireless
restart router再著返個wireless
IT department 大佬已經抆線再插,都矛用 >_<
唔知做乜 9 一換左 firewall 就用唔到 router .....
on 99 dick >_<
搞咗幾耐上唔到網
剛好一個月了,所以上黎問下各路高手 ^_^
你老細咁忍得 搞成個月都未搞好重唔炒咗條友
佢自己用手機 5G 無限 data plan (我估) ^_^
叫腦細 share wifi 出泥頂住先...
我地 desktop 用到 email 就可以 ^_^
屌你有無咁複雜呀
換返舊果隻firewall上去咪得law
聽財務講,新firewall是IT department 同公司申請幾萬蚊換新的 ^_^
宅度宅
12/06/2026 18:19
成個IT Department 廢既?
IT Department 得一個人,其實 ^_^
問佢有無ccna
無就炒得
有就更加要炒
宅度宅
12/06/2026 18:20
Router係駁住你部PC+開Wifi
PC上到但Wifi上唔到?
Router 係有一條 lan 線自用的 ^_^
我地所有desktop連lan線的,都上到互聯網世界 ^_^
唔識
試下disable router 個wireless
restart router再著返個wireless
IT department 大佬已經抆線再插,都矛用 >_<
唔知做乜 9 一換左 firewall 就用唔到 router .....
on 99 dick >_<
搞咗幾耐上唔到網
剛好一個月了,所以上黎問下各路高手 ^_^
你老細咁忍得 搞成個月都未搞好重唔炒咗條友
佢自己用手機 5G 無限 data plan (我估) ^_^
叫腦細 share wifi 出泥頂住先...
我地 desktop 用到 email 就可以 ^_^
屌你有無咁複雜呀
換返舊果隻firewall上去咪得law
聽財務講,新firewall是IT department 同公司申請幾萬蚊換新的 ^_^
咁依家上唔到網話知你幾億啦
上一頁
下一頁
吹水台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
吹水台
回覆
留名
吹水台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]