創狗見到呢單新聞唔上黎笑下學子既?

關我咩事
又唔係我比人釘
雖說行內兩位嘅風評一早臭曬
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
一啲傳統嘅專業一向唔鍾意人太高調
Btw, 未聞過唔知香定臭
想屌

其實正常喎
唔明點解咁多高登伯話唔想屌
淨係對腳都有排玩
可惜佢屋企似係有啲錢
讀書成績好,呢啲嘢又唔似案底咁
過一排查唔到喇
去搵份行政、秘書
甚至乎去考警察督察
冇八萬一個月,都有三幾萬一個月嘅
唔會去做雞

真心一問,
讀醫科好似個個都有家底有錢咁樣,
係咪窮人好難讀得到醫科?

香港DSE要科科高分
美國要4年學士中間做醫院義工考試推薦信同好彩先入到另外四年醫學院
天份比絕大部分的大學生高
後天補救係要大量資源,學費、學習環境唔係一般人話努力幾年就做到
講起醫生,先幾日去覆診,後生嗰批啲look 真係好唔「醫生」,我睇嗰個成個達哥咁,係矮少少同把聲唔同。行出街都唔似係醫生,唯一似專業人士嘅係件西裝,一睇就知靚嘢。