創^256 潛水,唔搵工,等全丹找財仔數 - 香港高登
[登入]
三聯佐敦
引用
15/06/2026 19:35
牙創每日整個:)dw 出嚟,確認下死左未咪得:)dw

血息子應該鄭重交帶下,暫時第一嫌疑人[sosad]


已讀不回
兼且佢好似話delete咗Gmail Account
又話咩忘記密碼嗰啲撳唔到呀嘛

用呢個方法嚟脫離高登害佢


世界盃一齊傾買咩波唔好咩:-(

咪係
阿創上嚟傾波la#yup#

上嚟無面啊[bomb]
奉先
引用
15/06/2026 19:36
牙創每日整個:)dw 出嚟,確認下死左未咪得:)dw

血息子應該鄭重交帶下,暫時第一嫌疑人[sosad]


已讀不回
兼且佢好似話delete咗Gmail Account
又話咩忘記密碼嗰啲撳唔到呀嘛

用呢個方法嚟脫離高登害佢


世界盃一齊傾買咩波唔好咩:-(

咪係
阿創上嚟傾波la#yup#

可能去左外賣

呢D價創狗最愛#yup# [sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/ubmbqxsq.g1yuo4lwzff.qpg32lc2sgh.m03.jpg
最愛大隻肥妹
引用
15/06/2026 19:44
契爺出offer都唔上水

自此以後,又長久沒有看見創富者。到了年關,流爹調出WhatsApp說:『創狗己還欠萬二個錢呢!』到第二年的端午,又說:『創富者還欠萬二個錢呢!』到中秋可是沒有說,再到年關也沒有看見他。

我到現在終於沒有見——大約創富者的確死了。
黃白虎紋貓
引用
15/06/2026 19:52
百安,天賀追數未[bomb] [bomb] [bomb]
給膠人
引用
15/06/2026 20:20
百安,天賀追數未[bomb] [bomb] [bomb]


爛命全俾人屌老母就科水
洗驚[slick]
分享用賬號
引用
15/06/2026 20:24
百安,天賀追數未[bomb] [bomb] [bomb]


爛命全俾人屌老母就科水
洗驚[slick]

財仔上門,創「mei 」喺廁所閂門震守,推全叔出去比人屌老母同比錢[bomb]
青山居士
引用
15/06/2026 20:32
牙創每日整個:)dw 出嚟,確認下死左未咪得:)dw

血息子應該鄭重交帶下,暫時第一嫌疑人[sosad]


已讀不回
兼且佢好似話delete咗Gmail Account
又話咩忘記密碼嗰啲撳唔到呀嘛

用呢個方法嚟脫離高登害佢

佢又吹水
之前又話delete咗Facebook Account
唔知點解早幾日開Facebook又見到佢suggest friend[sosad]

佢叫咩名[sosad]
奉先
引用
15/06/2026 20:34
牙創每日整個:)dw 出嚟,確認下死左未咪得:)dw

血息子應該鄭重交帶下,暫時第一嫌疑人[sosad]


已讀不回
兼且佢好似話delete咗Gmail Account
又話咩忘記密碼嗰啲撳唔到呀嘛

用呢個方法嚟脫離高登害佢

佢又吹水
之前又話delete咗Facebook Account
唔知點解早幾日開Facebook又見到佢suggest friend[sosad]

佢叫咩名[sosad]

都係叫閪佬軒定軒閪佬
青山居士
引用
15/06/2026 20:37
想請問咩情況下要人代叫foodpanda [sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/gnyjnxp1.sn5pie22m4e.zwqnb2pzaqd.lbb.png
黃白虎紋貓
引用
15/06/2026 20:39
想請問咩情況下要人代叫foodpanda [sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/gnyjnxp1.sn5pie22m4e.zwqnb2pzaqd.lbb.png

創狗個冚家鏟食人夾棍
阻住‧老細
引用
15/06/2026 20:40
想請問咩情況下要人代叫foodpanda [sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/gnyjnxp1.sn5pie22m4e.zwqnb2pzaqd.lbb.png

點解要俾10蚊人代收sms
奉先
引用
15/06/2026 20:43
想請問咩情況下要人代叫foodpanda [sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/gnyjnxp1.sn5pie22m4e.zwqnb2pzaqd.lbb.png

佢個腦應該真係組織唔到其他字[sosad]
除左hi,hello ,hin ,123456[banghead] [banghead] [banghead]
給膠人
引用
15/06/2026 20:44
想請問咩情況下要人代叫foodpanda [sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/gnyjnxp1.sn5pie22m4e.zwqnb2pzaqd.lbb.png

創狗個冚家鏟食人夾棍


有冇人解釋吓係乜操作?
黃白虎紋貓
引用
15/06/2026 21:04
想請問咩情況下要人代叫foodpanda [sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/gnyjnxp1.sn5pie22m4e.zwqnb2pzaqd.lbb.png

創狗個冚家鏟食人夾棍


有冇人解釋吓係乜操作?

創狗賣劵一樣,表面當佢叫餐8折,收人9折錢,賺差價
你要比晒個人資料隻創狗
創狗係唔落餐呃人
給膠人
引用
15/06/2026 21:12
想請問咩情況下要人代叫foodpanda [sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/gnyjnxp1.sn5pie22m4e.zwqnb2pzaqd.lbb.png

創狗個冚家鏟食人夾棍


有冇人解釋吓係乜操作?

創狗賣劵一樣,表面當佢叫餐8折,收人9折錢,賺差價
你要比晒個人資料隻創狗
創狗係唔落餐呃人


即係又呃個人資料[sosad] [banghead] [369]
心亂飛
引用
15/06/2026 21:20
牙創每日整個:)dw 出嚟,確認下死左未咪得:)dw

血息子應該鄭重交帶下,暫時第一嫌疑人[sosad]


已讀不回
兼且佢好似話delete咗Gmail Account
又話咩忘記密碼嗰啲撳唔到呀嘛

用呢個方法嚟脫離高登害佢

又block左你?
呢排創狗係咪日日屋企開冷氣睇波
土星
引用
15/06/2026 21:28
想請問咩情況下要人代叫foodpanda [sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/gnyjnxp1.sn5pie22m4e.zwqnb2pzaqd.lbb.png

創狗個冚家鏟食人夾棍


有冇人解釋吓係乜操作?

創狗賣劵一樣,表面當佢叫餐8折,收人9折錢,賺差價
你要比晒個人資料隻創狗
創狗係唔落餐呃人


即係又呃個人資料[sosad] [banghead] [369]


又借財仔.[369] [369]
青山居士
引用
15/06/2026 21:38
想請問咩情況下要人代叫foodpanda [sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/gnyjnxp1.sn5pie22m4e.zwqnb2pzaqd.lbb.png

創狗個冚家鏟食人夾棍


有冇人解釋吓係乜操作?

創狗賣劵一樣,表面當佢叫餐8折,收人9折錢,賺差價
你要比晒個人資料隻創狗
創狗係唔落餐呃人


即係又呃個人資料[sosad] [banghead] [369]


又借財仔.[369] [369]

諮詢人#hoho2#lm
莊神弄鬼
引用
15/06/2026 21:39
想請問咩情況下要人代叫foodpanda [sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/gnyjnxp1.sn5pie22m4e.zwqnb2pzaqd.lbb.png

點解要俾10蚊人代收sms


屌, 正正經經炒散搵份現金出糧唔得既~
成日要做埋呢D咁既操作
金山巴打
引用
15/06/2026 21:39
想請問咩情況下要人代叫foodpanda [sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/gnyjnxp1.sn5pie22m4e.zwqnb2pzaqd.lbb.png

創狗個冚家鏟食人夾棍


有冇人解釋吓係乜操作?

創狗賣劵一樣,表面當佢叫餐8折,收人9折錢,賺差價
你要比晒個人資料隻創狗
創狗係唔落餐呃人


即係又呃個人資料[sosad] [banghead] [369]


又借財仔.[369] [369]


成日話高登害佢 所有野都係佢自己on9
膠膠貓(無JJ)
引用
15/06/2026 21:42
想請問咩情況下要人代叫foodpanda [sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/gnyjnxp1.sn5pie22m4e.zwqnb2pzaqd.lbb.png

點解要俾10蚊人代收sms


屌, 正正經經炒散搵份現金出糧唔得既~
成日要做埋呢D咁既操作


就係唔得,得就做左啦
Mr.Slow
引用
15/06/2026 21:43
牙創每日整個:)dw 出嚟,確認下死左未咪得:)dw

血息子應該鄭重交帶下,暫時第一嫌疑人[sosad]


已讀不回
兼且佢好似話delete咗Gmail Account
又話咩忘記密碼嗰啲撳唔到呀嘛

用呢個方法嚟脫離高登害佢

牠真係黐孖筋架喎
就係 679772,依家都冇再係咁改名
創畜仲繼續玩:再上黎就係新 a/c 就係 reset

新 a/c 又點?
一樣係欠緊流蛇數
一樣係不務正業
一樣係冇錢,冇將來,冇希望,靠全丹養
reset 左乜?

要 reset?
講左好多次,3 秒就搞撚掂架喇
一係好似傻伯慢咁,搵到份工,可以做一世,人工猛咁加
同之前嘅人生,完全唔同,咁就係 reset 喇 O:-)
莘辛學子
引用
15/06/2026 21:44
肥創
你不如直接上黎啦
次次係度細路仔發脾氣玩失蹤潛水[sosad] [sosad]
密膠
引用
15/06/2026 21:47
肥創
你不如直接上黎啦
次次係度細路仔發脾氣玩失蹤潛水[sosad] [sosad]

無㗎嗱,上來比屌又駁唔到嘴
上來獻世咩Z_Z
密膠
引用
15/06/2026 21:48
肥創
你不如直接上黎啦
次次係度細路仔發脾氣玩失蹤潛水[sosad] [sosad]

無㗎嗱,上來比屌又駁唔到嘴
上來獻世咩Z_Z

間中等流蛇update笑料算吧啦
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]