流蛇27號收唔到創狗錢點部署
七月27先收第一期啊,佢仲有四條街數呀嘛
還錢破來做乜

有白卡我根本無敵

流蛇上次創狗夠話拖住先,到期還4000
創狗話你完全傻仔
![[369]](/faces/369.gif)
創狗依家冇撚用㗎喇
以前係上高登派錢
一上死狗勁啦威啦
依家上高登就係借錢厄錢
仙都唔仙柒啦閪啦
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
- 江東子弟多才俊,捲土重來未可知 ...
![[sun]cl](/faces/clown/sun.gif)
唔係好明,創狗上期已經無還足錢比流蛇,但下期就7月27,咁上期唔還足又無罰息無上門追數?
咁我係創蛇,就唔會還錢比血息流狗啦

流蛇愛創,12月底還到 6期就算咁話遮
如果用返之前嘅計法
12月底清數,邊會係 12000

信高登伯中六合彩都唔信創狗還錢
![[slick]](/faces/slick.gif)
bam 明就係唔信「分十期」「有拖冇欠」
所以先搵人追數,結果都係收唔返個本
流蛇咁樣拖住先
創狗一上水,就出聲追下數
其他人跟住就屌創老母
開口埋口叫牠還錢俾流蛇
賤畜創狗咁叫牠
幾撚冇面
咁就會死死氣還啲卦
廢柴就係咁不自量力
搵一蚊借兩蚊,結果要走數
![[369]](/faces/369.gif)
白卡明是咪失左蹤
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
唔係呀,
奉先一留言就會立即上水
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
而家連過街老鼠都不如

我唔係好明依事件
係奉先收咗數唔還比明哥?
定係明哥串柒奉先收唔到數?
我理解係:
龜頭軒欠水魚明$6000券數
咁龜頭軒一味拖, 個款似當佢臭四, 咁水魚明就揾呂奉先收數,
盤口就收晒回$3000俾佢就得. 數從龜頭軒口中就還咗俾奉先.
跟住唔知點一堆野, 過程唔重要, 結果就水魚明斗零都無收到囉.