創^256 潛水,唔搵工,等全丹找財仔數 - 香港高登
[登入]
金山巴打
引用
15/06/2026 02:36
創有無錢買 呢d印銀紙波邊個買邊個發
今晚荷蘭日本如無意外應該荷蘭
奉先
引用
15/06/2026 02:36
5:1 了

創最愛既大波#yup#
金山巴打
引用
15/06/2026 02:42
6:1
防守型前鋒
引用
15/06/2026 02:50
5:1 了

創最愛既大波#yup#


5.5大波開波前好似有3點幾倍
金山巴打
引用
15/06/2026 02:56
7:1 鳥
莘辛學子
引用
15/06/2026 04:16
到戴高樂了:-(
防守型前鋒
引用
15/06/2026 06:19
擒晚轉左買大波,又中#yup#
所以呢
又必死要買死一樣
邊度有錢搵咪去邊度囉O:-)

https://upload.hkgolden.media/comment/dnfpml40.2h5equogfhp.rcj3hsc3j24.eb5.jpg
金山巴打
引用
15/06/2026 06:29
估唔到日本仔2:2
黃白虎紋貓
引用
15/06/2026 08:09
15號,創狗找左數未#yup#
青山居士
引用
15/06/2026 08:35
15號,創狗找左數未#yup#

唔還
上門就大頭相#yup#cl
青山居士
引用
15/06/2026 08:35
15號,創狗找左數未#yup#

唔還
上門就大頭相#yup#cl
流血嗎
引用
15/06/2026 08:56
流蛇27號收唔到創狗錢點部署


七月27先收第一期啊,佢仲有四條街數呀嘛
最愛大隻肥妹
引用
15/06/2026 09:00
流蛇27號收唔到創狗錢點部署


七月27先收第一期啊,佢仲有四條街數呀嘛

要牠幾時還都好,可能牠都只會唔還:)2fn
金山巴打
引用
15/06/2026 09:02
流蛇27號收唔到創狗錢點部署


七月27先收第一期啊,佢仲有四條街數呀嘛


還錢破來做乜:-[
青山居士
引用
15/06/2026 09:14
流蛇27號收唔到創狗錢點部署


七月27先收第一期啊,佢仲有四條街數呀嘛


還錢破來做乜:-[

有白卡我根本無敵:-[
黃白虎紋貓
引用
15/06/2026 09:42
流蛇27號收唔到創狗錢點部署


七月27先收第一期啊,佢仲有四條街數呀嘛


還錢破來做乜:-[

有白卡我根本無敵:-[

流蛇上次創狗夠話拖住先,到期還4000
創狗話你完全傻仔[369] [369]
Mr.Slow
引用
15/06/2026 09:55
流蛇27號收唔到創狗錢點部署


七月27先收第一期啊,佢仲有四條街數呀嘛


還錢破來做乜:-[

有白卡我根本無敵:-[

流蛇上次創狗夠話拖住先,到期還4000
創狗話你完全傻仔[369] [369]

創狗依家冇撚用㗎喇
以前係上高登派錢
一上死狗勁啦威啦

依家上高登就係借錢厄錢
仙都唔仙柒啦閪啦
[sosad] [sosad] [sosad]
清原千春
引用
15/06/2026 10:10
屌你老母創債者[fuck]
江海怡
引用
15/06/2026 10:13
屌你老母創債者[fuck]

[fuck]dw 仲未批,就快冇時間
蘭斯卡
引用
15/06/2026 10:18
流蛇27號收唔到創狗錢點部署


七月27先收第一期啊,佢仲有四條街數呀嘛


還錢破來做乜:-[

有白卡我根本無敵:-[

流蛇上次創狗夠話拖住先,到期還4000
創狗話你完全傻仔[369] [369]

創狗依家冇撚用㗎喇
以前係上高登派錢
一上死狗勁啦威啦

依家上高登就係借錢厄錢
仙都唔仙柒啦閪啦
[sosad] [sosad] [sosad]


- 江東子弟多才俊,捲土重來未可知 ... [sun]cl
江海怡
引用
15/06/2026 10:30
ryzen ai max+ 395好似好勁
AMD會唔會再爆升
條女個胸好細
引用
15/06/2026 10:43
有老豆頂點解唔借盡
世界盃一野就翻身啦:o)
青山居士
引用
15/06/2026 10:45
有老豆頂點解唔借盡
世界盃一野就翻身啦:o)

世界盃做乜唔上水同大家傾吓點部署:-(lmfn
金山巴打
引用
15/06/2026 10:50
ryzen ai max+ 395好似好勁
AMD會唔會再爆升


spcx + spy call 收市前收錢唔好過夜 iran peace deal都唔知頂唔頂到一日:o)
膠膠貓(無JJ)
引用
15/06/2026 11:23
流蛇27號收唔到創狗錢點部署


七月27先收第一期啊,佢仲有四條街數呀嘛


還錢破來做乜:-[

有白卡我根本無敵:-[

流蛇上次創狗夠話拖住先,到期還4000
創狗話你完全傻仔[369] [369]

創狗依家冇撚用㗎喇
以前係上高登派錢
一上死狗勁啦威啦

依家上高登就係借錢厄錢
仙都唔仙柒啦閪啦
[sosad] [sosad] [sosad]


- 江東子弟多才俊,捲土重來未可知 ... [sun]cl


唔係好明,創狗上期已經無還足錢比流蛇,但下期就7月27,咁上期唔還足又無罰息無上門追數?

咁我係創蛇,就唔會還錢比血息流狗啦#yup#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]