創^256 潛水,唔搵工,等全丹找財仔數 - 香港高登
[登入]
密膠
引用
10/06/2026 23:43
懷疑屌得條pk 少
搞到比地鐵罰左百幾eur[fuck] [fuck]
屌你全家創富者

@_@ 幾百

成千銀港紙
係咪撞到啲壞人

張卡過左期10分鐘跟住有人查飛xx(


無飛先罰70你點會比人罰百幾?

哦,依家自己唔啱又瀨創仔Z_Z
三聯佐敦
引用
10/06/2026 23:53
懷疑屌得條pk 少
搞到比地鐵罰左百幾eur[fuck] [fuck]
屌你全家創富者

@_@ 幾百

成千銀港紙
係咪撞到啲壞人

張卡過左期10分鐘跟住有人查飛xx(


無飛先罰70你點會比人罰百幾?

哦,依家自己唔啱又瀨創仔Z_Z

隻死肥賤創只要仲存在係地球,都係為禍人間xx(
青山居士
引用
10/06/2026 23:59
懷疑屌得條pk 少
搞到比地鐵罰左百幾eur[fuck] [fuck]
屌你全家創富者

@_@ 幾百

成千銀港紙
係咪撞到啲壞人

張卡過左期10分鐘跟住有人查飛xx(


無飛先罰70你點會比人罰百幾?

哦,依家自己唔啱又瀨創仔Z_Z

創仔上嚟啦
你個老死俾人罰錢呀#bye#
家下開心啦#hoho#
打字慢手
引用
11/06/2026 00:12
懷疑屌得條pk 少
搞到比地鐵罰左百幾eur[fuck] [fuck]
屌你全家創富者

@_@ 幾百

成千銀港紙
係咪撞到啲壞人

張卡過左期10分鐘跟住有人查飛xx(


無飛先罰70你點會比人罰百幾?

哦,依家自己唔啱又瀨創仔Z_Z

創仔上嚟啦
你個老死俾人罰錢呀#bye#
家下開心啦#hoho#


佢都係未婚妻2個 所以罰2份?
李紫昕
引用
11/06/2026 00:51
懷疑屌得條pk 少
搞到比地鐵罰左百幾eur[fuck] [fuck]
屌你全家創富者

@_@ 幾百

成千銀港紙
係咪撞到啲壞人

張卡過左期10分鐘跟住有人查飛xx(


無飛先罰70你點會比人罰百幾?

哦,依家自己唔啱又瀨創仔Z_Z

創仔上嚟啦
你個老死俾人罰錢呀#bye#
家下開心啦#hoho#


佢都係未婚妻2個 所以罰2份?


Send email/遞form睇吓有冇得再減[banghead]
金山巴打
引用
11/06/2026 01:16
懷疑屌得條pk 少
搞到比地鐵罰左百幾eur[fuck] [fuck]
屌你全家創富者

@_@ 幾百

成千銀港紙
係咪撞到啲壞人

張卡過左期10分鐘跟住有人查飛xx(


無飛先罰70你點會比人罰百幾?

哦,依家自己唔啱又瀨創仔Z_Z

創仔上嚟啦
你個老死俾人罰錢呀#bye#
家下開心啦#hoho#


佢都係未婚妻2個 所以罰2份?


Send email/遞form睇吓有冇得再減[banghead]


係wor 2個雙份
20日交好似平20
風巴打
引用
11/06/2026 01:35
懷疑屌得條pk 少
搞到比地鐵罰左百幾eur[fuck] [fuck]
屌你全家創富者

@_@ 幾百

成千銀港紙
係咪撞到啲壞人

張卡過左期10分鐘跟住有人查飛xx(


無飛先罰70你點會比人罰百幾?

哦,依家自己唔啱又瀨創仔Z_Z

創仔上嚟啦
你個老死俾人罰錢呀#bye#
家下開心啦#hoho#


佢都係未婚妻2個 所以罰2份?


Send email/遞form睇吓有冇得再減[banghead]


係wor 2個雙份
20日交好似平20

金山巴,近排D OPTO全部都跌,係咪可以入定MRVL?今晚ORCL財報應該跳水等入貨[bomb]
黃白虎紋貓
引用
11/06/2026 01:50
懷疑屌得條pk 少
搞到比地鐵罰左百幾eur[fuck] [fuck]
屌你全家創富者

@_@ 幾百

成千銀港紙
係咪撞到啲壞人

張卡過左期10分鐘跟住有人查飛xx(


無飛先罰70你點會比人罰百幾?

哦,依家自己唔啱又瀨創仔Z_Z

創仔上嚟啦
你個老死俾人罰錢呀#bye#
家下開心啦#hoho#


佢都係未婚妻2個 所以罰2份?


Send email/遞form睇吓有冇得再減[banghead]


係wor 2個雙份
20日交好似平20

金山巴,近排D OPTO全部都跌,係咪可以入定MRVL?今晚ORCL財報應該跳水等入貨[bomb]

成個6月未好過[sosad]
等埋星期五space x台戲[sosad]
金山巴打
引用
11/06/2026 01:50
懷疑屌得條pk 少
搞到比地鐵罰左百幾eur[fuck] [fuck]
屌你全家創富者

@_@ 幾百

成千銀港紙
係咪撞到啲壞人

張卡過左期10分鐘跟住有人查飛xx(


無飛先罰70你點會比人罰百幾?

哦,依家自己唔啱又瀨創仔Z_Z

創仔上嚟啦
你個老死俾人罰錢呀#bye#
家下開心啦#hoho#


佢都係未婚妻2個 所以罰2份?


Send email/遞form睇吓有冇得再減[banghead]


係wor 2個雙份
20日交好似平20

金山巴,近排D OPTO全部都跌,係咪可以入定MRVL?今晚ORCL財報應該跳水等入貨[bomb]


orcl $200以下可以入
mrvl好似未跌完
分享用賬號
引用
11/06/2026 02:15
懷疑屌得條pk 少
搞到比地鐵罰左百幾eur[fuck] [fuck]
屌你全家創富者

@_@ 幾百

成千銀港紙
係咪撞到啲壞人

張卡過左期10分鐘跟住有人查飛xx(


無飛先罰70你點會比人罰百幾?

哦,依家自己唔啱又瀨創仔Z_Z

創仔上嚟啦
你個老死俾人罰錢呀#bye#
家下開心啦#hoho#

呢排啲醫生咁霉都唔上水笑,仲等幾時?
莘辛學子
引用
11/06/2026 02:51
懷疑屌得條pk 少
搞到比地鐵罰左百幾eur[fuck] [fuck]
屌你全家創富者

@_@ 幾百

成千銀港紙
係咪撞到啲壞人

張卡過左期10分鐘跟住有人查飛xx(


無飛先罰70你點會比人罰百幾?

兩個人加埋[sosad]
鷹牌花旗參茶
引用
11/06/2026 02:55
全丹趕佢出街就好睇
黃白虎紋貓
引用
11/06/2026 02:58
懷疑屌得條pk 少
搞到比地鐵罰左百幾eur[fuck] [fuck]
屌你全家創富者

@_@ 幾百

成千銀港紙
係咪撞到啲壞人

張卡過左期10分鐘跟住有人查飛xx(


無飛先罰70你點會比人罰百幾?

兩個人加埋[sosad]

無左你半日人工[sosad]
夠找創狗一期財仔數[sosad]
Mr.Slow
引用
11/06/2026 03:39
懷疑屌得條pk 少
搞到比地鐵罰左百幾eur[fuck] [fuck]
屌你全家創富者

@_@ 幾百

成千銀港紙
係咪撞到啲壞人

張卡過左期10分鐘跟住有人查飛xx(


無飛先罰70你點會比人罰百幾?

哦,依家自己唔啱又瀨創仔Z_Z

創仔上嚟啦
你個老死俾人罰錢呀#bye#
家下開心啦#hoho#


佢都係未婚妻2個 所以罰2份?


Send email/遞form睇吓有冇得再減[banghead]


係wor 2個雙份
20日交好似平20

金山巴,近排D OPTO全部都跌,係咪可以入定MRVL?今晚ORCL財報應該跳水等入貨[bomb]


orcl $200以下可以入
mrvl好似未跌完

甲骨文,我真係有好大嘅心理陰影
留返老闆們慢慢玩 [god]cl [god]cl [god]cl
金山巴打
引用
11/06/2026 03:54
甲骨文,我真係有好大嘅心理陰影
留返老闆們慢慢玩 [god]cl [god]cl [god]cl


呢個禮拜個個等spacex
重有無人揸czr 就30 我唔耐性賣曬 如果係25左右入一個月升5蚊都算幾和味
梁甫吟
引用
11/06/2026 04:16
甲骨文,我真係有好大嘅心理陰影
留返老闆們慢慢玩 [god]cl [god]cl [god]cl


呢個禮拜個個等spacex
重有無人揸czr 就30 我唔耐性賣曬 如果係25左右入一個月升5蚊都算幾和味

28蚊左右走咗[sosad] 之前你有提過嗰隻ILMN都有料到#adore# #adore# #adore#
$145入 跟住$170走咗一半
青山居士
引用
11/06/2026 04:18
懷疑屌得條pk 少
搞到比地鐵罰左百幾eur[fuck] [fuck]
屌你全家創富者

@_@ 幾百

成千銀港紙
係咪撞到啲壞人

張卡過左期10分鐘跟住有人查飛xx(


無飛先罰70你點會比人罰百幾?

哦,依家自己唔啱又瀨創仔Z_Z

創仔上嚟啦
你個老死俾人罰錢呀#bye#
家下開心啦#hoho#

呢排啲醫生咁霉都唔上水笑,仲等幾時?

個個禮拜有單咁[sosad]
最愛大隻肥妹
引用
11/06/2026 05:10
全丹趕佢出街就好睇

希望有一日牠出街後兩件廢老/家姐搵人換咗把鎖,再搬晒牠啲物品出門口#adore#
青山居士
引用
11/06/2026 05:28
全丹趕佢出街就好睇

希望有一日牠出街後兩件廢老/家姐搵人換咗把鎖,再搬晒牠啲物品出門口#adore#

之前Kan巴算過好似比較難[sosad]
金山巴打
引用
11/06/2026 05:38
甲骨文,我真係有好大嘅心理陰影
留返老闆們慢慢玩 [god]cl [god]cl [god]cl


呢個禮拜個個等spacex
重有無人揸czr 就30 我唔耐性賣曬 如果係25左右入一個月升5蚊都算幾和味

28蚊左右走咗[sosad] 之前你有提過嗰隻ILMN都有料到#adore# #adore# #adore#
$145入 跟住$170走咗一半


#hoho# ILMN呢d唔好all in
我tip個d全部短炒ok

呢個禮拜無咩肉食 剩係炒spy vix option 辛辛苦苦賣出買入20幾萬本到頭來得搵個2-3萬 仲要係稅前:o)
青山居士
引用
11/06/2026 06:09
甲骨文,我真係有好大嘅心理陰影
留返老闆們慢慢玩 [god]cl [god]cl [god]cl


呢個禮拜個個等spacex
重有無人揸czr 就30 我唔耐性賣曬 如果係25左右入一個月升5蚊都算幾和味

28蚊左右走咗[sosad] 之前你有提過嗰隻ILMN都有料到#adore# #adore# #adore#
$145入 跟住$170走咗一半


#hoho# ILMN呢d唔好all in
我tip個d全部短炒ok

呢個禮拜無咩肉食 剩係炒spy vix option 辛辛苦苦賣出買入20幾萬本到頭來得搵個2-3萬 仲要係稅前:o)

成年人工#adore#
引用
11/06/2026 06:54
早晨

屌你老母柒頭創[fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck]
青山居士
引用
11/06/2026 07:01
早晨

屌你老母柒頭創[fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck]


早晨

屌你老母柒頭創[fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck]
廣島之戀
引用
11/06/2026 07:23
甲骨文,我真係有好大嘅心理陰影
留返老闆們慢慢玩 [god]cl [god]cl [god]cl


呢個禮拜個個等spacex
重有無人揸czr 就30 我唔耐性賣曬 如果係25左右入一個月升5蚊都算幾和味

28蚊左右走咗[sosad] 之前你有提過嗰隻ILMN都有料到#adore# #adore# #adore#
$145入 跟住$170走咗一半


#hoho# ILMN呢d唔好all in
我tip個d全部短炒ok

呢個禮拜無咩肉食 剩係炒spy vix option 辛辛苦苦賣出買入20幾萬本到頭來得搵個2-3萬 仲要係稅前:o)

czr 仲keep 緊500股,等佢完成收購係咪最好既choice:-(lm
黃白虎紋貓
引用
11/06/2026 07:24
甲骨文瀨左閪,盤後跌一成
成個cloud版塊,又跟跌xx(
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]