輸左

sor 我估估下 加上本身唔多鐘意韓狗
捷克入左我就訓 估唔到比反cup
不過2隊都好廢
人妻耐牠唔何
牠去攘呢啲女
分分鐘有背景嘅
到時全丹唔跳樓都唔得

屌係阿創嚟㗎
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
原來一直Mon post 嬲到震
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
今晚加拿大對波斯尼亞唔識買
馬會竟然主勝得1.7, 客勝有4.35
但我覺得波斯尼亞勁過加拿大喎
加拿大全部係友誼賽
波斯尼亞係真踢既爭出線比賽
和過意大利奧地利
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
主場有無關係?
屌,係咪創聚?
恥笑閪佬軒+睇波+食好西
![[bomb]](/faces/bomb.gif)
輸左

sor 我估估下 加上本身唔多鐘意韓狗
捷克入左我就訓 估唔到比反cup
不過2隊都好廢
冇所謂
![[sosad]dw](/faces/draw/sosad.gif)
玩下姐
屌,睇埋個蛋糕名
蛋糕師傅肯定係 cd rom
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
阿創脆約囡囡打牌
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
今晚加拿大對波斯尼亞唔識買
馬會竟然主勝得1.7, 客勝有4.35
但我覺得波斯尼亞勁過加拿大喎
加拿大全部係友誼賽
波斯尼亞係真踢既爭出線比賽
和過意大利奧地利
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
主場有無關係?
主場點都有關
我就覺得加拿大ok
有部分都係歐洲大球會搵食
阿創來打牌咩
新旺會等
10番1024
你由牠約女女啦
仲去掂女人,等睇牠跳樓啊

又想攪人妻

直頭係
好似fb 定 C網見過
又想攪人妻

牠呢次要孕婦

馬一龍今晚成為人類歷史上第一個1萬億美金既富豪
創狗連1000蚊都無
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
創狗睇完東張西望學人去threads媾女?

阿創脆約囡囡打牌
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
咁撚癲?有冇圖
跑外賣咁辛苦 創有無買波啊
撚有錢買咩佢
有都鳩買角大
連埋佢個人一齊全紅嬋吧啦
