手機套你地會淘寶買定買幾舊水個個啲 - 香港高登
[登入]
斎藤千和
引用
13/06/2026 09:59
套用一舊水樓下已經夠[sosad2]lm
示意圖🫣
引用
17/06/2026 16:31
https://upload.hkgolden.media/comment/u0godii1.idjeqjmbvyj.hsgxjjwqt35.hmi.jpg

哩款
4隻角有air墊
4邊厚膠包住
後面露鏡頭同喇叭
CssFire
引用
17/06/2026 16:55
二百蚊喎香港
久癢大名
引用
17/06/2026 17:00
淘寶 硬殼
但有鏡頭保護蓋果種
開開關關好易鬆晒
唔適合手機當電筒用既人
但我係用到鬆晒先拆左個蓋
個硬殼一樣有保護效果
係保唔到鏡頭
花膠燉雞
引用
17/06/2026 17:08
幾舊水嗰d都係淘寶貼牌嘢
PlayJer-ism
引用
17/06/2026 17:11
貴野咪又係淘寶, 只係多左中間人費
好嘢嚟架
引用
17/06/2026 17:38
https://forum.hkgolden.com/thread/8060594/page/1

最後買左呢個10蚊雞搞掂[sosad] 又幾好用,唔會趺手
基拉祈
引用
21/06/2026 15:58
我係會買折得個種
見唔少FD成日係袋拎出個下手滑爆MON[sosad]
不過唔耐用差唔多半年到個套就要換[sosad]
綠帽小子
引用
21/06/2026 16:01
甪更保鮮紙
勒老闆
引用
21/06/2026 16:13
可以既話唔好買雜牌,佢用啲咩工業膠做你唔會知
智雯BB
引用
21/06/2026 16:25
幾舊水嗰啲淘寶
LGA 2066
引用
21/06/2026 16:43
如果說我用apple,可能買幾舊水,但用honor,冇乜得㨂。焗淘
花生持有人
引用
21/06/2026 17:57
唔用放機之前去華強北換殼#yup# #yup#
好嘢嚟架
引用
21/06/2026 20:48
唔用放機之前去華強北換殼#yup# #yup#

有得諗。。
好嘢嚟架
引用
21/06/2026 20:49
如果說我用apple,可能買幾舊水,但用honor,冇乜得㨂。焗淘

好無用 d大陸同事會用 外型有d kam
好嘢嚟架
引用
21/06/2026 20:49
可以既話唔好買雜牌,佢用啲咩工業膠做你唔會知

收到你,就係咁走去買左韓國做個d
好嘢嚟架
引用
21/06/2026 20:50
我係會買折得個種
見唔少FD成日係袋拎出個下手滑爆MON[sosad]
不過唔耐用差唔多半年到個套就要換[sosad]

阿叔阿會揭蓋放百達通個d?
Ghibli S
引用
21/06/2026 20:50
拼多多27蚊人仔 [bomb2]lm [bomb2]lm
好嘢嚟架
引用
21/06/2026 20:51
拼多多27蚊人仔 [bomb2]lm [bomb2]lm

D膠有毒 唔好亂買
基拉祈
引用
21/06/2026 20:57
我係會買折得個種
見唔少FD成日係袋拎出個下手滑爆MON[sosad]
不過唔耐用差唔多半年到個套就要換[sosad]

阿叔阿會揭蓋放百達通個d?

差唔多 我部部機都用成5~6年 一拆個套成日都有人問我部機係唔係新買[sosad]
條撚識轉彎
引用
21/06/2026 21:01
我一個殼用好耐,唔會買特貴,但至少係牌子貨[sosad]
二次元正太控
引用
21/06/2026 21:02
幾舊水嗰啲淘寶

碳纖殼,係貴啲不過貪佢夠薄#yup#
二次元正太控
引用
21/06/2026 21:03
部機都萬幾銀
幾舊水個殼其實唔慳得
好嘢嚟架
引用
21/06/2026 21:05
我係會買折得個種
見唔少FD成日係袋拎出個下手滑爆MON[sosad]
不過唔耐用差唔多半年到個套就要換[sosad]

阿叔阿會揭蓋放百達通個d?

差唔多 我部部機都用成5~6年 一拆個套成日都有人問我部機係唔係新買[sosad]

個種捉pkmgo 精靈唔太好用[sosad] 要揭黎揭去[sosad]
好嘢嚟架
引用
21/06/2026 21:05
部機都萬幾銀
幾舊水個殼其實唔慳得

幾舊水買舊膠,過唔到自己個關,一百內合理d
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]