[
登入
]
上一頁
下一頁
手機台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
手機台
手機套你地會淘寶買定買幾舊水個個啲
斎藤千和
13/06/2026 09:59
套用一舊水樓下已經夠
示意圖🫣
17/06/2026 16:31
哩款
4隻角有air墊
4邊厚膠包住
後面露鏡頭同喇叭
CssFire
17/06/2026 16:55
二百蚊喎香港
久癢大名
17/06/2026 17:00
淘寶 硬殼
但有鏡頭保護蓋果種
開開關關好易鬆晒
唔適合手機當電筒用既人
但我係用到鬆晒先拆左個蓋
個硬殼一樣有保護效果
係保唔到鏡頭
花膠燉雞
17/06/2026 17:08
幾舊水嗰d都係淘寶貼牌嘢
PlayJer-ism
17/06/2026 17:11
貴野咪又係淘寶, 只係多左中間人費
好嘢嚟架
17/06/2026 17:38
https://forum.hkgolden.com/thread/8060594/page/1
最後買左呢個10蚊雞搞掂
又幾好用,唔會趺手
基拉祈
21/06/2026 15:58
我係會買折得個種
見唔少FD成日係袋拎出個下手滑爆MON
不過唔耐用差唔多半年到個套就要換
綠帽小子
21/06/2026 16:01
甪更保鮮紙
勒老闆
21/06/2026 16:13
可以既話唔好買雜牌,佢用啲咩工業膠做你唔會知
智雯BB
21/06/2026 16:25
幾舊水嗰啲淘寶
LGA 2066
21/06/2026 16:43
如果說我用apple,可能買幾舊水,但用honor,冇乜得㨂。焗淘
花生持有人
21/06/2026 17:57
唔用放機之前去華強北換殼
好嘢嚟架
21/06/2026 20:48
唔用放機之前去華強北換殼
有得諗。。
好嘢嚟架
21/06/2026 20:49
如果說我用apple,可能買幾舊水,但用honor,冇乜得㨂。焗淘
好無用 d大陸同事會用 外型有d kam
好嘢嚟架
21/06/2026 20:49
可以既話唔好買雜牌,佢用啲咩工業膠做你唔會知
收到你,就係咁走去買左韓國做個d
好嘢嚟架
21/06/2026 20:50
我係會買折得個種
見唔少FD成日係袋拎出個下手滑爆MON
不過唔耐用差唔多半年到個套就要換
阿叔阿會揭蓋放百達通個d?
Ghibli S
21/06/2026 20:50
拼多多27蚊人仔
好嘢嚟架
21/06/2026 20:51
拼多多27蚊人仔
D膠有毒 唔好亂買
基拉祈
21/06/2026 20:57
我係會買折得個種
見唔少FD成日係袋拎出個下手滑爆MON
不過唔耐用差唔多半年到個套就要換
阿叔阿會揭蓋放百達通個d?
差唔多 我部部機都用成5~6年 一拆個套成日都有人問我部機係唔係新買
條撚識轉彎
21/06/2026 21:01
我一個殼用好耐,唔會買特貴,但至少係牌子貨
二次元正太控
21/06/2026 21:02
幾舊水嗰啲淘寶
碳纖殼,係貴啲不過貪佢夠薄
二次元正太控
21/06/2026 21:03
部機都萬幾銀
幾舊水個殼其實唔慳得
好嘢嚟架
21/06/2026 21:05
我係會買折得個種
見唔少FD成日係袋拎出個下手滑爆MON
不過唔耐用差唔多半年到個套就要換
阿叔阿會揭蓋放百達通個d?
差唔多 我部部機都用成5~6年 一拆個套成日都有人問我部機係唔係新買
個種捉pkmgo 精靈唔太好用
要揭黎揭去
好嘢嚟架
21/06/2026 21:05
部機都萬幾銀
幾舊水個殼其實唔慳得
幾舊水買舊膠,過唔到自己個關,一百內合理d
上一頁
下一頁
手機台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
手機台
回覆
留名
手機台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]